2016年6月1日 星期三

2016 長野苗場,北海道,東京,滑雪Shopping團 (Day 5 - 13 Jan 2016 Wed)

苗場スキー場 Day 2


一早起身見D噴雪機已經噴緊雪,即係今日D雪都唔荒靚啦~


去食個能量早餐先算啦~

今日決定過隔離田代玩,唔同呢個爛場再糾纏落去~

首先要坐一程chairlift上半山,滑一段山路~

山路D雪又係冰嚟嘅!捱完就會見到呢個Gondola站~

再轉一程廿分鐘嘅Dragondola就可以過到去田代~

沿途風景係好靚架,呢廿分鐘係無浪費嘅~


秋天都好多人嚟呢度睇紅葉~

我塊板放喺出面都幾驚,震吓震吓咁...

過到嚟呢個位我哋差不多用咗成個鐘~


重要再坐一程chairlift上山先有得玩...

咁辛苦過嚟係值得嘅,個場又大,雪又靚,人又少!

個個都開心返晒!

呢個場好玩好多!

坐chairlift都有景睇!



今朝好盡興!Lunch去咗食拉麵~


連個拉麵都好味D~

餐廳望出去靚成咁~


下午都係玩咗一陣,二點半已經準備回程,因為Gondola收三點~

今日同噚日係兩個樣~

漫漫長路先返到酒店~





落咗Gondola仲要捱好長嘅一段冰路先返到酒店,最後一段我你放棄滑,除咗板拎住行返酒店~

返到酒店幾乎攰C,去食返個Tea先補充吓先!

又唔記得叫走朱古力醬!做乜鬼嘢咩都要落朱古力醬架呢!

跟住拿拿聲去沖涼同浸一浸先~

晚餐個個都想食菜,揀咗間平價嘅自助sabu sabu,目標係食佢D菜!

宵夜又去咗我好鍾意間Cafe,佢開到好夜,啱晒我哋呢D鍾意半夜隊咖啡嘅人~

好滿足嘅一日!


苗場プリンスホテル (Naeba Prince Hotel) 
(TEL:025-789-2211)
〒949-6292 新潟県南魚沼郡湯沢町三国

2 則留言:

  1. 噴雪嘅雪道係咪好鬆唔好滑架?
    條小溪風景好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好濕,唔好滑~
      但都有人瞓咗覺...XDDD

      刪除