2016年6月24日 星期五

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 5 - 21 Mar 2016 Mon)

Vancouver(YVR)→Calgary(YYC)→Sunshine village


6點幾就坐車出機場,唔熟路都係早D出去安心D~




7點到咗內陸機場,鬼影都唔多隻~


Online checkin噚日做咗,到機場要自己印行李tag,
自己貼上行李度再攞去counter寄,我唔識貼,
直接連tag同行李一齊拎去counter,
Westjet職員亦好樂意教我貼,唔洗5分鐘就寄好行李~

外國動物坐飛機真係一件幾咁平常嘅事,飛機籠周圍都有得賣~

仲有大把時間先上機,醫吓個肚先~

Westjet雖然係廉航,但各方面嘅嘢都比Air Canada好,
多謝我位加拿大朋友好介紹~
準時起飛!

Vancouver(YVR)→Calgary(YYC) WS314 09:00-11:19 (1:19 hrs) 

機翼好靚~

一個多小時嘅機程,轉過頭就過,第一次踏足Calgary機場,比我預計中大好多~

攞埋行李就出去等我個喺香港住嘅加拿大朋友接我,
佢比我哋早幾日到Calgary,返屋企探咗媽咪同適應咗時差先~
呢個trip好幸福,成日都有人接機^0^


Calgary (YYC)→Sunshine village - 161km (1:42 hrs)

我哋住間酒店喺半山,唯一可以上到去嘅交通公具就係Gondola,
而Gondola係收5點,即係我哋最遲要4點前到山腳嘅Creekside Lodge checkin,
所以lunch都係中途隨便買D嘢食,揀咗香港無嘅A&W~

因為香港D好難食,所以好耐無食過呢類快餐,今餐又令我喜歡返漢堡包~

有熟人帶真係唔同D,連GPS都唔洗用就到咗啦...XDDD

喺呢度裡面checkin,行李會有人幫你送上房~


人就自己行過隔離個吊車站自己坐吊車上去~

頭先趕時間無影團體相,呢程車要成廿分鐘,可以慢慢影個夠~
介紹吓我加拿大朋友蝙蝠生同蝙蝠太^^

 見到周圍咁好雪先放心少少~

嚟到半山落車,酒店就係呢個站旁邊,好方面~

房間唔大,不過好多櫃同架放什物,算好唔錯~

仲有個小露台,望到出面嘅雪道同chairlift~

好想跳落去玩!


影影吓相,忽而落起大雪,Keep住落呀!



安頓好行李就落餐廳食飯,呢度有兩間餐廳揀~

隨便揀咗間,好美式嘅裝修~

現場有人彈結他,令到氣氛好休閑舒服,好有放假feel~

呢度仲有露天SPA,可以玩冰火浸!

被安排坐喺窗邊位,對住呢個靚景食晚餐~

4個人叫咗1個沙律,1個小食,2個主菜啱啱好,
之前好怕喺外國餐廳點菜,好多時想叫少D但好有壓力,
鬼鬼興一人叫一個主菜,但我哋跟本食唔晒,
好似好浪費食物咁~
我哋試過有次喺德國點菜,4個人咗3個主菜,
然後侍應哥哥唔肯走,咁我哋話我哋係share食,侍應哥哥就話啦,
我知你哋share食,但哋叫得3個主菜,有個人無嘢攞出嚟share喎...
真係俾佢激到你呢...嚟到加拿大,初初都驚有D咁嘅問題發生,
不過蝙蝠太教我哋,只要俾夠tips,加拿大唔會發生呢種事~

最初以為呢D酒店餐廳會幾貴,因為呢度無其他地方食嘢,
而吊車5點後停咗住客亦落唔到山食嘢,獨市生意仲唔劏客咩~

但其實佢D食物好味得嚟仲好大份,埋單都係十蚊加紙一個人,
即係HK$60蚊呀!係咪好平呢,仲係加咗稅架啦!

Sunshine Mountain Lodge
http://www.sunshinemountainlodge.com/
Box 1510 Banff AB Canada T1L 1J5 1-87-SKI-BANFF 
(1-877-542-2633) reservations@skibanff.com

沒有留言:

張貼留言