2016年6月1日 星期三

2016 長野苗場,北海道,東京,滑雪Shopping團 (Day 6 - 14 Jan 2016 Thu)

苗場スキー場 Day 3


今日繼續過田代玩,因為團友拉傷咗少少,今日休息,得返我同毛爸去~

早餐都係嗰d啦~



今日好好彩,一早起身見到落大雪~

喺房睇到超興奮!


拿拿臨換衫出發!

路上都keep住好大雪,今日仲唔俾我玩到Powder!


河邊嘅雪都明顯厚咗好多~

超級期待過到田代會點~

見d雪咁靚,我哋今日決定過田代嘅另一邊玩~

萬里無人,真係爽!

呢邊極適合玩Snowboard,夠晒闊,好好飛~

兩條友玩到興奮到不得了,幾乎飯都唔記得食!



最後係有食飯嘅!大大碟咖哩飯都俾我食晒...好味!


我本來想影幾深雪俾大家睇架,點知會影到咁大雪囉...XDDD

今日真係盡興,玩到唔捨得走!

睇吓有人攰到...

回程都仲落緊雪,落足一日~


Keep住落呀,我哋聽日再嚟~

 團友無跟我哋去滑雪,坐車出咗城行,晚餐團友買咗海膽同三文魚子加餸,
咁我哋揀間食魚生飯嘅餐廳,方便我哋加餸~

燒魚,正!

沙律,好新鮮!

D人應該好奇怪,點解我哋碗飯會越食越多餸架呢...XDDD



宵夜繼續去隊咖啡,cafe呢張畫,係好多滑雪中毒友嘅心聲~



苗場プリンスホテル (Naeba Prince Hotel) 
(TEL:025-789-2211)
〒949-6292 新潟県南魚沼郡湯沢町三国

4 則留言:

  1. 哎呀滑雪好易傷的。。。
    真好彩,不停落雪~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都要滑架,學叻D咪無咁易傷囉~
      一月係應該咁架...係之前唔好彩!

      刪除