2016年6月29日 星期三

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 10 - 26 Mar 2016 Sat)

Lake Louise Ski Resort


落去食早餐等lift時,見到每層lift口都有個信箱,好奇怪,個信箱要嚟做咩?



落到地下大堂先發現,有個大嘅喺地下嗰層,
即係上面可以寄信,直落大堂,又幾得意喎!

酒店每一個地方都係咁靚,經過嘅每一個窗口望出去都係無敵靚景~

時間可以停住就好啦~

早餐餐廳~

好可愛嘅牛油~


早餐食物款式好多,質素都唔錯,係有一個中國女煎蛋員差D囉!


我呢個蛋白奄列,由我order到有得食起碼等咗廿分鐘,
而我前面係無其他人order的,你話個中國女煎蛋員幾咁勤力,
等食期間我有經過個煎蛋檔口,見到佢喺度睇手機!

返房途中,被呢個靚影吸引咗出去~

平時人山人海,呢刻好寧靜~




換好衫就坐車去滑雪啦,呢度有免費shuttle bus車我哋去雪場~

大概15分鐘就到雪場,每15分鐘一班車,好方面~

個場望落唔錯喎!

排咗一輪隊先上到纜車,張相見到嘅屋大部份係餐廳,
亦有租用具嘅地方同Ski school~

纜車直上到山頂

每個角度望出去都係一張畫咁~

呢度要搵位食lunch好艱難,我見有好多人就咁坐喺地下食,
喺日本D人食完就會讓個位俾其他人,從來未試過要等位食飯,
呢度唔係,食完都唔走,吹水嘅吹水,瞓覺嘅瞓覺,
我好辛苦先拉到兩個位,仲要係無咩好食,求其叫咗D嘢食填飽個肚就算!
本來打算嚟呢個場滑兩日,算把啦,聽日去行街好過啦!

D人嚟滑雪唔知點解要帶隻狗,我見佢齌企係度無人理...


呢個場最正嘅係Magic carpet,幾咁長,初學就真係開心囉~



唔滑雪,呢個都好好玩!


下午去後山玩~

呢個場D初級雪道勁過日本D中級,有D真係俾佢嚇一跳~

上到另一面山頂可以見到Lake Louise同我哋住嗰間酒店~

呢度又係成個山任你滑,雖然有話你知邊個位置係咩級數,不過唔係好準囉~

我試過行行吓綠色突然見前面咁斜,要急停望吓先知係黑色雪道,
搵咗一輪先見到有條綠色係個好隱蔽嘅位置,要轉個彎先去到,
如果頭先我停唔切又或者無懷疑點解咁斜,就直衝落黑色架啦!
玩過幾次歐洲同加拿大場之後都係覺得日本最好,
以後唔洗嘥時間同錢嚟咁遠滑啦~



喺回程嘅chairlift又遇到一架車要被迫坐滿4個人,我都知C架啦,
我坐中間,毛爸坐最邊邊,另外兩隻鬼係ski人,到落lift時我唔夠佢哋快,
第一吓俾人頂住起唔到身,第二吓再起身時,隻腳已經離地,
再唔落就會返落山,千鈞一髮嗰吓我決定跳車,因為我唔跳,
而坐唔穩喺架chairlift度,分分鐘會蹗落山!
人生第一次滑雪跳竟然係落lift...好彩都安全落地~
睇我個樣就知對今日個場有幾咁不滿啦~

晚餐喺返酒店食,噚日已經訂好位,呢間係呢度好出名嘅餐廳喎~


都算係幾好食,但未到可以攞獎個級數囉~

甜品麻麻地~


銀餐具咁嘅色真係有點兒那過,打理唔到就唔好學人用銀啦~

好一般的咖啡~


我呢杯Swiss coffee好D~

食飽喺酒店裡面散吓步,順便行埋噚日未行嘅地方~




酒店裡面都有間便利店,如果想簡簡單單食份三文治,呢度都有幾多選擇~

辛苦咗一日,今晚早D瞓,明天去血拼啦!

The Fairmont Chateau Lake Louise 
111 Lake Louise Drive, Lake Louise, Alberta, Canada, T0L 1E0
US & Canada Toll Free: 1(866) 540-4413 
Local: (403) 522-3511

沒有留言:

張貼留言