2016年6月17日 星期五

2016 志賀+輕井澤滑雪之旅 (Day 3 - 7 Feb 2016 Sun)

東館山スキー場 (Higashitateyama Ski Area) Day 1



今日比預期中早起身,唔知係咪腳痕呢,咁早起身,唔似我作風囉!
一早已經見剷雪車開工,噚晚一直有落雪,今日雪質應該會唔錯~




梳洗後又未夠鐘食早餐,諗起噚晚食飯件事,仲好嬲,
我仲有幾晚喺度住,要我受你咁多日氣,無可能囉!
出發前一直有同酒店負責人email聯絡,安排我哋嘅接送同伙食問題,
於是就用我極爛嘅英文寫咗封極唔客氣嘅eamil俾佢啦!

我7點打好封email俾佢,7:30落去食早餐,落到去唔見噚晚招呼我哋個女職員,
換咗係Checkin counter識講英文個男職員加另一個女仔招呼我哋,
男職員裝束好好笑,恤衫西褲加圍裙,擺明係啱啱俾人點嚟認對我哋嘅投訴啦!

男職員第一件事就係道歉,我哋都同佢講無問題,以後唔係咁就OK!
跟住早餐全程都係佢招呼我哋,做返晒溫泉酒店應該要有嘅禮儀,
但我見佢全程係手震住嚟做囉,唔通我封email真係寫得太客氣...
中段時間噚晚招呼我哋女職員有親身出現同我哋道歉,
算啦,我只係想俾你知,你做得呢份工就要有呢份工嘅專業,
之前我唔理你受過D咩人咩氣,都唔應該發洩係其他客人身上,
我唔係嚟幫之前嚟得罪你D人還債,你咁對我哋,你都一樣要還架!
你嘅表現係失禮晒你成個團隊!

早餐都係一般啦,食得飽嘅!


酒店正門~

Ski pass要喺下面間屋仔用酒店俾我哋嘅飛換,行落去再行返上嚟都幾係嘢,
好斜再加上鬆雪,行一轉已經成身汗,最好嘅熱身運動啦!

住得近就係咁好啦,我哋出嚟玩時仲未有人~

呢個場真係好識合初學,好好好鬼闊!

小朋友第一次落真雪玩,全身彊硬...XDDD


玩玩吓放鬆咗心情同適應咗真雪,開始玩得好開心~

雪道旁邊有好幾間餐廳,一陣準備喺度食Lunch~

毛爸今日會全程照顧呢個小朋友,希望佢可以快D上手,
咁就可以同我哋一齊去劈山!

小朋友玩咗半日都未夠,攰到呢...呢個我好明白,初學係最攰!

咁食個Lunch休息一陣啦~

好好味嘅大根,100円1件

睇呢幾碗麵就知今朝邊個辛苦啦...XDDD

飯後當然要甜品...XDDD

兩款都好味!

食飽有能量繼續練啦~

初學者嘅惡夢就係飛咗落D鬆雪度,真係爬都爬唔到出嚟架,
我真係試得太多,小朋友舅母好明白你而家嘅心情架!加油!

有惡夢都有美夢嘅,可以自由自在飛落山,真係爽爆架!

喂!好起身啦,夠鐘食飯呀!

第一日就直到板,叻仔!

玩咗大半日,進步唔少,後生仔學嘢真係快好多!


教得好個外甥仔,毛爸開心到飛起...XDDD


今日特訓完畢,返酒店啦~

個個攰到C,去浸個溫泉消吓D攰氣先,
未嚟之前小朋友怕去溫酒泉架,而家浸吓浸吓愛上咗...XDDD

房間望出去黃昏嘅雪山真係可以醉人~

好一般的晚餐,我未試過溫泉料理會食漢堡扒囉~

好在我哋旱有準備,返房睇Running man兼食宵夜!

咖啡我都有買定~

小朋友仲要食埋個碗麵先滿足~


志賀高原発哺温泉 ホテル東舘
〒381-0401 長野県下高井郡山ノ内町平穏7149 発哺温泉 
TEL:0269-34-2534  FAX:0269-34-2950

2 則留言:

  1. 畀佢地知道出咗乜野問題同有乜野要改善都好,待錢落佢間酒店XXXD
    小朋友之前從未學過㗎?又真係好快上手,有舅父舅母睇住可以大膽D試下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來都諗住算啦,唔想好似攪事咁,但諗諗吓仲有3晚喺度住,真係唔待錢落佢袋唔得...XDDD
      喺香港有去d室內場學過幾個鐘,不過都係半年前嘅事,後生仔真係快上手好多,我去咗幾個trip先玩到佢而家咁咋!

      刪除