2016年6月20日 星期一

2016 志賀+輕井澤滑雪之旅 (Day 7 - 11 Feb 2016 Thu)

軽井沢プリンスホテルスキー場 Day 1



求雪不成功,今日大晴天*0*

早餐有自助餐同日式早餐揀,今日試自助餐先,食物款式都算多~


食飽早餐,我同毛爸去滑雪,小朋友就陪佢媽咪去行街~

去到吊車站,人山人海,要排好一陣子先上到吊車!
一架吊車可以住4個人,職員一定強迫要每架坐足4個人,
坐足4個人,落lift跟本唔夠位,我唔夠人迫,俾人迫咗去最埋邊,
然後扒咗落個軟墊度,好在有個軟墊墊住,唔係都幾傷
無啦啦點會有個軟墊喺度架呢?我都未見過有其他滑雪場有嘅,
一定係有好多人好似我咁,唔夠人迫,被人迫到扒街啦!
第一轉已經好討厭呢個場!

第二次再坐呢架吊車,毛爸就醒目幫我頂住其他人,
咁我先可以順利落到車,唔洗PK!

留意下面張相個吊車站中間條柱,佢前面係有個藍色嘅軟墊,
我就係俾人迫到跌咗去嗰個位,你話幾嬲呀!

玩兩轉覺得唔對路,周圍都人山人海,成日要避人,唔爽啦!
去搵其他少人D嘅地方玩,呢邊坐吊車舒服好多!

山頂可以望到浅間山~



綠色雪道都係人山人海~




成個場得一條紅色雪道,呢條算係最少人玩嘅!

午餐返酒店餐廳食,見佢個情人節set幾啱食就叫咗

呢間係意大利餐廳,餐具都好高雅~

環境好舒服~

睇吓D碟靚到~

食物都唔錯,4,500円for two,好抵食!


甜品賣相好靚,味道都唔錯~

見到人山人海就唔想落去,瞓個晏覺先啦~

長長嘅人龍...

最後差不多4點落去玩咗轉,不爽,走人,早D去沖涼食飯算啦,唔好嘥我時間!

晚餐過咗西館食自助餐,煎牛扒同魚柳好好味,其他一般啦~

本來小朋友準備聽日同我哋一齊滑,
不過呢個爛場真係唔值得喺度嘥錢玩,
好在我哋今日都係買一日飛咋,見小朋友咁想玩,
漏夜搵吓附近有無其他滑雪埸好玩啦~



軽井沢プリンスホテル イースト (Karuizawa Prince Hotel East)
TEL:0267-42-1111
http://www.princehotels.co.jp/karuizawa-east/
〒389-0193 長野県北佐久郡軽井沢町軽井沢

2 則留言:

  1. 喱度係咪因為交通便利D,所以咁多人

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係,而且佢個場太細,拉唔散d人,要好玩都係辛苦d去遠d!

      刪除