2016年6月27日 星期一

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 9 - 25 Mar 2016 Fri)

Sunshine Village→Lake Louise


今日係復活節假期第一天,預計嚟玩嘅人應該唔少,
好好享受呢個未有人到嘅寧靜早上~



人落山就要廿分鐘,行李落山就要兩個鐘,所以食早餐前,
先將行李交咗俾工作人員先,咁一陣我哋落山就唔洗等行李~

今日個早餐可以慢慢歎~


食咗咁多日珍寶早餐,團友蛋都開始走醬啦...XDDD


都話可以慢慢歎啦,乜事呢位蝙蝠團友咁趕呢?


Chairlift一開,已經好多人湧上山~

我哋行出去坐Gondola嘅時候人多到簡直係水洩不通~

周圍都係長長嘅人龍~

好彩我哋早幾日嚟,如何唔係咁多人都玩唔到~

我哋真係揀到好日子呀!

Banff每個地方都好靚~

落到山腳,行李已經等緊我哋,開車去downtown食個lunch先去Lake Louise

Sunshine village→Lake Louise 60.8km (48 mins)

中途遇到一架有百幾卡嘅火車,等咗好耐先到我哋行,第一次見咁長嘅火車!

Downtown Banff又係一個非常靚嘅地方,上次嚟係同毛毛一齊嚟,
有毛毛嘅旅程係特別深刻同令人回味!

D人應該係湧晒上山滑雪,呢度鬼影都唔多隻~


Lunch食牛扒,蝙蝠團友話嚟到Alberta,唔可能唔食牛囉~


蝙蝠團友真係無介紹錯,好好食,啱晒我呢個牛魔王~




飯後要啡一啡佢,唔揀Starbucks,要試吓D地道嘅咖啡~


唔怪之人頭湧湧,好味!


咖啡都歎埋,返停車場攞車去Lake Louise啦~

今次毛爸好發達,全程都唔洗佢揸車,辛苦晒蝙蝠團友!

今次我哋全程喺個國家公園內活動,所以見到嘅風景都係AA級嘅靚景!



好嘢到啦,我好期待想住嘅一間酒店~

呢度仲可以帶狗一齊住架,如果毛毛喺度你話幾好呢!


加拿大人book房平好多架,我今日係加拿大人嘅親戚...XDDDD

房就細咗少少,無計啦,我哋係book隻最平嘅房~


嚫未天黑出去行吓~

一睇就知我呢位蝙蝠團友有6呎高啦,連街燈都都掂到...XDDD

咁靚,當然要不停影,不停影....XDDD

晚餐又係揀食牛扒...呢度Alberta吖麻...XDDD

呢個放紙巾同調味樽架好特別,幾想偷個返香港...

今晚大家都幾好興致,叫杯嘢高興吓先~



呢個洋蔥湯好足料又好味,不過飲完飽咗一半啦!

好一般的沙律~

牛真係係堅好味,真係平靚正!

Ravioli都好味,我有偷蝙蝠團友D嘢食...XDDD

呢個類似紅酒燴牛肉,雖然都好食,但我都係鍾意我個牛扒多D囉~

食飽再周圍參觀吓呢間咁靚嘅酒店,有D地方只係住客先可以去~




呢度仲有幾間店都幾好行,想睇呢間,可惜閂咗門,聽日再嚟探你啦~



The Fairmont Chateau Lake Louise
111 Lake Louise Drive, Lake Louise, Alberta, Canada, T0L 1E0
US & Canada Toll Free: 1(866) 540-4413 
Local: (403) 522-3511

沒有留言:

張貼留言