2016年6月24日 星期五

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 4 - 20 Mar 2016 Sun)

Rusutsu Resort→Sapporo(CTS)→Hong Kong→Vancouver (YVR)


今日天氣都麻麻地,好在我哋走啦~

食埋呢個日式早餐,要今年年尾先再見啦~

納豆加雞蛋撈飯,係我好鍾意食嘅組合~

今日特登訂早D車,要去機場血拼!

BIGRUNS#1104  10:00 - 12:10 (單程2,800日元/往返5,600日元(含稅))

去到新千歲機場,毛爸又係被安排看行李...XDDD

我有好多order要買,香港嗰邊有朋友已經準備好接我機,
交收呢D毒物,我今次要返香港轉機,最開心係我D為食朋友...XDDD

我一路行,一路報告有咩新毒物,佢哋一路跟住我online咁買,真係買到傻晒!
呢隻愛朱古力嘅人一定愛C佢,兩大甜品品牌合作!


行行吓見有人排隊,又去八吓~

又係朱古力,唔啱我,鬆人~

呢個係毛爸同另一隻為食鬼指定要買嘅蕃薯片同薯片,
買咗兩大袋,要返去毛爸度放抵D嘢先可以繼續買...

有人為咗佢嚟接我機囉...XDDD

呢個好多人order,我真係幾似走水貨...XDDD

呢個都要買!

最後買咗7大袋嘢加1大杯雪糕,飯都趕唔切食~
用D時間執好咗D嘢就去checkin,好在毛爸無飯食都無咋形...

因為我哋個行程太古怪,連地勤都搵唔到我哋個booking,
同我哋講我哋應該係下個月先走,唔係今日,咁我又要解釋俾佢聽個情況,
再show埋兩張機票俾佢睇佢先揾到,真係估唔到我張機票會考起D地勤人員~

上面張相係一半,下面呢張係另外一半行李,因為我要交俾我香港朋友,
所以呢D唔寄得要hand carry,一寄就直去加拿大架啦~


新千歲個lounge無乜嘢食,食個飯糰頂吓肚,上機再食啦~

兩個人6件hand carry,好在過到無俾人鬧~

CX581 SAPPORO CHITOSE  → HK 
(16:00-20:45) 5:45 (2,132 mls)


拿雖然坐機返香港,但跟手就轉機去第二度,毛爸個心情係差好遠架,
好果真係返香港,第日要佢返工,佢邊會咁嘅面口同我玩自拍吖!

同我舊年3月嚟嘅天氣真係差好遠...希望明年可以多D雪~



因為無食lunch,好鬼肚餓,清晒!

雖然我好鬼肚餓,但舊魚真係太難食,又乾又鞋...真係啃唔落!

好在生果係正常味~

雪糕係大杯裝,正!

我哋坐第二行,坐第一行兩條戊利,當自己大爺咁,
開咗個BB搖籃架嚟涼腳,真係想打佢一身!

返到香港唔洗攞行李,直出大堂,有好多朋友嚟接我機,仲帶埋湯水,
真係正到呢,原來香港轉機都好好玩,我有D嘢出發唔記得帶,
今日朋友們都即時為我補給,唔該晒+多謝晒你哋呀^^

睇吓毛爸個滿足樣就知D湯幾好飲呀!

交晒貨,一身輕晒,入lounge食返個晚餐先~

長途夜機,當然要沖乾淨涼上機瞓啦~

呢件都係啱啱補給嘅,我唔記得帶件乾淨衫俾毛爸換,
真係好彩係香港轉機,唔係毛爸要臭多日先有衫換...XDDD

夜晚12點幾嘅機場係好鬼多人架,一路行去閘口都係人頭湧湧~

Hong Kong (HKG) → Vancouver (YVR) 
CX888 01:00 - 21:25 -1 11:25 hrs (6,388 mls)

GoPro影呢D咁咋嘅機艙就最正,今次終於可以影晒成個位~

一起飛又食...XDDD

次呢個魚好好多,又滑又鮮,加埋麵豉醬蒸,雖然飽飽地都掃晒~

食飽一直瞓,直到聞到早餐麵包香味先識醒~


早餐有碗粥食吓,唔錯~

夜晚9點幾到溫哥華,駁唔到機去Calgary,今晚喺機場酒店住一晚,聽日再飛過~

等shuttle bus去酒店,叫毛爸買件風褸又唔買,成日都偷我D衫著!

坐車幾分鐘就到酒店~

間房好大又乾淨,幾百蚊一晚,抵住~

宵夜,另外食仲有日本cheese cake唔記得影,食咁飽瞓,真係罪過罪過囉...

Pacific Gateway Hotel at Vancouver Airport
http://www.pacificgatewayhotel.com/
3500 Cessna Drive, Richmond, British Columbia, Canada

3 則留言:

  1. HK轉機順便空運北海道美食真係好正^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係,唔知幾時再有呢d荀飛益我...XDDD

      刪除
  2. 請問冰袋內的冷是那種泠凍劑/冰?在那裏買? Xmas 時也想買回來.
    另外, 還可以帶壽司或熟食便當上機嗎 (之前在成田, 関西空港出境回香港都可以, 但最近在高松機場過customs時不可以), 想請問新千新千歲機場如何? 謝謝.

    回覆刪除