2016年6月21日 星期二

2016 志賀+輕井澤滑雪之旅 (Day 8 - 12 Feb 2016 Fri)


噚日漏夜搵滑雪場,要一個路程唔太遠又好玩又好雪嘅場唔易搵,
最後決定去草津試吓,為咗可以玩耐D,大家今日都要早D起身!


今日試我最愛嘅日式早餐~

好味道!

食飽拿拿聲出發,爭取時間滑耐D~

Karuizawa Prince Hotel East→草津国際 スキー場
47.7 km (1:06)

沿途有好多靚景,都無落車睇,影張相就算,下次有時間再嚟!

氷柱イルミネーション



今日又係大晴天!

靚到,好想落車呀~

因為呢區係風景區,好多呢D閘口要俾錢,我都唔記得俾咗幾多次...

上山落山又再上山...上上落落唔知幾多次...真係辛苦晒毛爸!



1個小時嘅車程,終於嚟到草律啦!

草津国際 スキー場
電話:0279-88-8111/FAX:0279-88-8540
https://www.kusatsu-kokusai.com/winter/index
〒377-1711 群馬県吾妻郡草津町草津白根国有林158林班


呢條係初學者嘅雪道,啱晒小朋友做熱身!

小朋友已經滑得似模似樣,輕井沢一定無條咁正嘅雪道俾小朋友練~


毛爸陪小朋友練嘅時候,我就周圍去探索吓,睇吓一陣小朋友練熟咗帶佢去邊度玩,發現御成山唔錯,下午就帶佢上嚟呢邊玩~

呢個草津名物真係幾堅,無毛爸喺度,無人阻止我,
咁我又試吓我今年滑咗幾次有無進步先,如果毛爸喺度一定唔俾我玩~

正面影落去都唔係幾斜啫...

俾個側面你哋睇,斜到呢,都落咗嚟囉,爬返上去好羞家架麻,
最多咪橫板落囉,最後係橫板加pat pat落,因為橫板實在太攰,
而pat pat只係距離嗰雪面三幾吋,對腳一唔夠力就會坐咗喺D雪度,
就係咁幾經辛苦先落到山,鬼叫自己不自量力咩!
不過我會努力練習,第日會再返嚟挑戰你嘅,等我呀!
我還算好彩可以橫板落到山,我見有個女仔跟人落,
佢朋友又照顧佢唔到,最後係要除咗塊板行落山...

中途見到,又幫佢哋影吓相,我係今團嘅隨團攝影師~

食飯啦~

食物OK啦,無乜驚喜~





雪糕都一般,唔夠滑~


下午帶咗小朋友上御成山玩,帶佢行咗幾次後完全進入狀元,
我拍呢段片時佢係唔知我拍,只係以為我跟住係為咗照顧佢,畢業啦!


玩到差不多夠鐘走,唔夠時間上御成山,近近哋喺條初學者雪道都要再玩兩轉,
連最後5分鐘都唔放過,叫舅父陪佢玩多轉喎,叫佢小朋友真係無錯..XDD


由第一日滑要著羽絨背心用暖包,到今日連件外套都唔想著,
呢個小朋友各方面都進步唔少!


呢次滑雪之旅,應該係小朋友一個好好嘅童年回憶~

跟住又要趕住天黑前返酒店啦,山路天黑咗難揸~

一路上嘅黃昏景色都好靚!

又經過剛才嘅小鎮~

萬里無人,得我哋一架車喺度趕路~

又經過氷柱イルミネーション,不過夜晚著咗燈,好大陸feel,都係日頭靚D!

晚餐過咗西館食,今晚要食豐富D!

軽井沢プリンスホテル イースト (Karuizawa Prince Hotel East)
TEL:0267-42-1111
http://www.princehotels.co.jp/karuizawa-east/
〒389-0193 長野県北佐久郡軽井沢町軽井沢

沒有留言:

張貼留言