2016年6月2日 星期四

2016 長野苗場,北海道,東京,滑雪Shopping團 (Day 7 - 15 Jan 2016 Fri)

苗場スキー場 Day 4


今日只滑半日,因為下午要出去越後湯沢攞車,明天先有車可以揸返東京~

知道會好晏先有lunch食,早餐盡量食飽D~



今朝無雪落啦~

8點半酒店出發,嚟到Dragondolao 人哋都未開門,人哋開9點呀!我同毛爸未試過咁發奮,未夠鐘已經喺門口等開門...XDDD

坐到今日開嘅第一架吊車,幾十歲人都未試過,一定要影相記錄~

車外嘅風景每日都唔同,但都係一樣美~


落車時天陰陰...希望一陣會落雪啦~

我哋第一個落車架喎,點解個地已經有咁多脚印嘅?

今日熟路好快就過到嚟,雪仍然係好粉,每一轉都好享受~


因為要坐1:30巴士出去攞車,玩到12:30就開始回程~

返到酒店拿拿臨換件衫搵埋團友就走落去坐巴士,好彩趕到~

大概20分鐘車程就到~

一落車入車站搵食先,就嚟餓C!

揀咗呢間食蕎麥麵~

天婦羅新鮮炸,好脆又唔油,好味~

蕎麥麵要凍食先可以食到佢嘅麥味,無得彈!

食飽先有心機行,見有雪糕食又唔好放過~

超級好味呀,我杯係最大嗰杯,雪糕勁香奶味,又夠滑,下面係咖啡冰粒同啫喱,唔知幾時再有機會返嚟呢度食呢?

滿足晒,可以周圍行吓啦~

呢度好多貓頭鷹精品,好多係手工作品~



見到呢兩個醉酒佬好好笑,原來呢度係賣日本清酒嘅地方~

唔知買邊隻唔緊要,俾500円就任你試,不過唔好人哋出酒你出命,飲到好似門口嗰兩個咁就失禮C人架啦~


酒唔啱唔緊要,試醬油吖,第一次見醬油都任你試,不過就咁試咪好咸囉!

咁大包先420円,重點係我未見過呢隻菇咁大粒囉...

真係平到笑...唔係唔買呀...

都唔明呢個咩車站,室內係凍過室外,我覺得凍過我頭先滑雪個山頂呀,周圍搵舖頭入去暖身~

臨走時,團友話要買呢個,都幾好食喎!

Toyota就係車站對面,一出去就見到~

聽日靠你啦~

天黑前要返酒店啦~

返酒店就係第一時間去洗衫,嚟緊呢個星期無人幫我洗衫呀,日本雪場真係最完善,間間都有洗衣機,唔洗自己洗衫咁辛苦~

剛才買嘅菇菇,今晚又有餸加~

真係好大粒!

飯後果當然唔少得~

為咗D菇,今晚又食Sabu Sabu~


呢球用新潟米整嘅雪糕好好食,不過唔見有得賣囉~

食飽就努力執嘢,明天返東京啦~


苗場プリンスホテル (Naeba Prince Hotel) 
(TEL:025-789-2211)
〒949-6292 新潟県南魚沼郡湯沢町三国

6 則留言:

  1. 原來係去食sabu sabu,仲以為你哋生食菇菇咁勁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋雖然傻傻地,但都有少少理智嘅...

      刪除
  2. 回覆
    1. 我哋有搵個出風口睇吓架,真係有暖氣出,但一離開個風口就凍到屎囉~

      刪除
  3. D菇係咪燒嚟食架‌? 我睇叮噹係咁食架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無爐無得燒啦,有得淥唔洗生食算執到啦...XDDD

      刪除