2016年6月30日 星期四

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 14 - 30 Mar 2016 Wed)

Yellowknife - Day 2

瞓醒第一件事係打開窗簾睇吓今日咩天氣,
D雲已經比噚日散咗好多~


到我哋中午梳洗完出去食午餐時,已經無晒雲,希望可以keep到夜晚~

中午出去食飯,唔太凍-3度,著件風褸就得,唔洗出動到件勁嘢!
呢條就係全個黃刀最旺嘅一條街~


見呢個餐幾吸引就走咗落去地牢度幫嚫佢~


呢度係由一個上咗年紀嘅伯伯開嘅,樓面一個人做晒,
廚房有其他人幫手,見佢忙到C,我哋坐抵等佢得閒先叫佢點菜,
佢亦好好,知我哋個湯兩份飲,幫我哋分咗兩碗先俾我哋~
好少鬼老地方會用薑嚟整湯,個湯薑味啱啱好,
少少辣,咁凍嘅天氣飲真係好正!


呢個Bison Lasagna都好好味,真係無嚟錯~

條黃刀彌敦道一陣就俾我哋行晒,咁去行超市啦!
呢間超市喺我哋酒店斜對面,大大間,仲好多嘢買~

壽司都有得賣,真係估你唔到~

切好晒嘅生果同沙律盒,我無諗過呢度會有囉~

D菜新鮮到不得了,而且唔貴,仲要連中式菜都有~


出前一丁都有,問你怕未?

春卷,肉包,粉皮,餃子,呢D仲唔係照顧我哋國內同胞~



各款亞洲美食應有盡有!

然後美洲食物就以大取勝

買一盒食幾耐呀???

買咗支返去試,都係甜到嘔,好在無買多~

買完嘢返到酒店,發現一粒雲都無,今晚真係有希望啦!

晚餐食自家帶嘅,今日下午買咗個生菜,
一於開鮑魚食,鮑汁生菜無得頂!

全靠佢我哋先有咁正嘅晚餐~

食飽又嚟補眠吓,晚上11點就準時到大堂等David嚟接我哋~


衫只可以出門口前一秒鐘著,如果喺房著落嚟會中暑!

今晚竟然無其他人,成個團得我同毛爸兩個人,David無嚟,
叫咗佢同事James嚟車我哋去影,一架十人車,得我哋兩個,真係舒服到呢~

初初都唔係幾見到光,James就車我哋去遠D度試下,
過咗唔知幾多個湖,James係路上教我哋點樣分架車係行緊陸地定湖面,
湖面開車要注意D咩,又袋咗D錢落袋,多謝James!

到差不多12點,我哋去到Prosperous Lake(希望我無記錯個名)
一停抵架車就睇到極光,仲係好勁光嗰隻!


一邊弱咗,另一邊又起,完全無停過~



仲出現好多色~




有一段時間係全個天都係,好似係頭頂跌落嚟咁,
全個湖都照到變咗綠色,我哋剛剛到時,
要用電筒照住地下行,但呢一剎那就好似開咗燈咁,
全個湖光晒!我哋開心到喺個湖面周圍走,
仲要掛住影唔同角度嘅極光,真係超級興奮!



中間凍到頂唔順就返上車暖吓,James準備咗
D熱飲同香腸俾我哋做宵夜,腸仔好好食呀!

呢D係我哋部傻瓜機影嘅~


呢一part係James幫我哋影嘅~

今晚超級幸運,可以獨霸晒成個湖,睇到咁燦爛嘅極光,
真係要多謝James,因為之前去到有D地方James見多人就走,
同我哋去搵D少人嘅地方,唔洗同人爭,最後嚟到呢個湖中心,
只係得我哋一架車,喺極光散落嘅中心,真係360度任影!

今晚一晚已經值回票價啦!


Explorer Hotel 
http://www.explorerhotel.ca/coming-to-yellowknife
4825 49 Avenue, Yellowknife, NWT, Canada, X1A 2R3

15 則留言:

  1. 朝早-3度行街你著到好似13度咁輕鬆,完全唔怕凍^^
    咁多中國食品應該都幾多中國人住喱度喎
    好靚呀極光,捱凍捱眼瞓都值得去睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你明我喺香港生活係幾咁辛苦啦..XDDD
      係架,餐館都有好多間~
      無諗過咁好彩,第二晚就成功睇到,真係辛苦都值呀!

      刪除
  2. 我都好想睇極光,你地個tour去邊度報名?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺facebook搵到架,email報名嘅,你可以講晒你嘅要求俾佢知,佢就會報價俾你~
      https://www.facebook.com/groups/729056063791989/
      Aurora Ninja Photo Tour
      http://www.auroraninja.com

      刪除
  3. 回覆
    1. 但要頂得順零下廿幾三十度先得...XDDD

      刪除
  4. 嘩!真係值回票價啦! 帶你去個無人地方,等你獨霸!
    不過毛毛你好鬼衰,等人唔係香港你就係咁出遊記,平時就成個月都唔出,要我揀嚟睇。睇晒極光之旅,我都記得當年加航唔比你上機留左當地幾日,又要經香港公司先攪到嘛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟到一個好嘅Local guide係好重要!
      我唔抵得你去風流快活囉...我喺香港吽菇喎...
      加航唔知幾時執,嬲到我屎,唔係犯法我真係想燒咗佢!

      刪除
    2. 所以你就打得咁快,激死⋯
      不過比我選擇,都係堅持自己尋找極光,哈哈~
      毛毛息怒⋯

      刪除
    3. 你係咁架啦,鍾意自己搵...你搵啦,到時又咪益我...XDDD

      刪除