2016年6月30日 星期四

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 12 - 28 Mar 2016 Mon)

Lake Louise Ski Resort → Calgary

對住呢個景食早餐,真係咩都好食D~



今日出返去Calgary,準備明天了飛去黃刀睇極光~
Lake Louise Ski Resort → Calgary downtown 186km (2 hrs)

今日好大霧,好在唔影響開車~



喺我哋返Calgary嘅路上,見到每隔一段距離就會有條橋,
但呢D地方應該無人住架,點解會有咁多橋呢?
而且就算有人住,D人出門都係開車都唔行路嘅,
要橋嚟都無用啦!蝙蝠太話呢D唔係俾人行,
係俾動物行嘅橋嚟架,因為我哋係喺個國家公園裡面行緊,
其實周圍好多動物架,我張相唔係幾影到,
其實橋嘅兩邊都有鐵絲網圍住,以防D動物會跌落馬路,
加拿大人真係想得好周到,抵讚!

話咁快就到酒店,蝙蝠團友放抵我喺酒店checkin,
佢哋又返屋企放抵D行李~

陪我哋玩咗咁多日嘅車,差D唔記得影吓佢添~

呢間酒店好企理,地方寛敞,我房門口仲有位坐...XDDD

間房又大,張床又大,真係住4個人都得~

轉過頭蝙蝠團友就嚟接我哋去shopping,第一站係去買意大利陳醋,
真係多得Auntie蝙蝠幫我哋發掘呢D正嘢!

好多煮意大利餐嘅調味料呢度都有,
有N款醋,連松露油都有,好想買晒返去~

仲要樣樣都好可以試,不過試白松露油就唔敢咁飲囉~

Lunch去食掛咗好耐嘅牛肉河粉,又係蝙蝠團友嘅好介紹,非常好食!




加拿大買D保健藥品係非常平,最少平過香港一半,今日我要同佢搏命!

Centrum = 1/3香港價錢,買夠一年食嘅份量!

掃完Walmart,再去掃Costco!

見到都開心~

呢間真係超級大間,乜鬼都有得賣!



買一盒要飲幾耐呢...

唔洗一陣間就揀咗一大車,今年都唔洗幫嚫萬寧啦!

買完必需品就去買D無謂嘢,呢間都巴閉啦,
只係俾你睇個logo,咁都有人入去買架!

晚餐有人帶,梗係又去食好嘢!


蝙蝠Family,今次食玩買都係由佢哋照顧我哋,
真係多謝晒你哋照顧得咁周到,又搵咁多好嘢俾我哋,
Auntie要多D嚟香港玩呀!

每款肉我哋都叫咗D,share一齊食,又開心又好味!

溫泉蛋沙律啱晒我~

魚煎得好脆,肉仍然保持到好滑,抵讚!

又夠諗又入味!正!

甜品我覺得係呢度最差嘅一環,都無款啱我食嘅!
但其他人話好食囉....



今日掛住shopping都無認真行吓Calgary, 下次要預多少少時間先得~


好耐無試過買到要用行李車推上房...XDDD

我哋全家人嘅保健藥,早餐果仁,營養師介紹嘅零食,Lotion,
連去黃刀要食嘅生果都買齊晒!

呢隻營養師介紹嘅零食,真係好好味,一食真係停唔到手,
返到香港送咗D俾朋友,其他D唔洗一個月就食晒!
香港無得賣,而家要由美國訂咗集運返香港先有得食~

今晚要努力執嘢!

Wingate by Wyndham Calgary South
400 Midpark Way S.E., Calgary, Alberta, T2X 3S4
1-800-228-1000
http://www.wingatebywyndhamcalgary.com/

4 則留言:

  1. 咁大張床褥唔知有冇得送貨,自己都唔知點運返屋企呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 你同我有一樣嘅疑問...佢仲要一次買兩張...我估應該有啦~

      刪除
  2. 動物行嘅橋我度都有架.
    試油我呢邊唔係飲㗎,有麵包畀你點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家先知有呢d橋,之前無人話我知呀...
      就係囉...應該有麵包架麻,我問個店員點試,佢叫我飲,好彩無信佢!

      刪除