2016年6月6日 星期一

2016 長野苗場,北海道,東京,滑雪Shopping團 (Day 10 - 18 Jan 2016 Mon)

札幌市→ 小樽


朝早有咁豐富嘅早餐食,幾凍都唔怕啦!

團友又嚟攪創意早餐~

呢個係我嘅創意早餐~

食飽早餐去做正經嘢,之前喺網上幫日本人買咗D公仔,因為佢唔收卡,
所以要去銀行入錢俾佢,去到銀行先知原來櫃台入錢要收手續費,
如果ATM入都收,不過平D喎,好彩我有帶個識日文嘅團友出嚟,
再加上銀行職員嘅熱心幫忙,順利入到錢!

ATM機係全日文,無得揀英文~

做完正經嘢,要獎勵吓呢位團友,去買蛋糕!

再去雪印買雪糕!

冬天食雪糕最好,可以慢慢食...XDDD

就嚟行到返酒店,一D溶嘅蹟象都無!

返酒店會合團友,將件大行李寄咗去機場先,帶住件細行李去小樽!

去小樽車好密,唔洗怕走車啦~



沿途見到嘅都係雪同海~

到落車先有D屋仔影吓~

行去酒店時,百厭團友要玩雪...XDDD

經過嘅好多地方都喺度整緊雪雕~



火車站行到酒店大概十多分鐘~


到酒店時未有得check-in,放抵行李後就周圍行吓先~

酒店都有安排呢D手工體驗班,不過時間唔啱,無參加~

今朝買嘅蛋糕,喺酒店食埋先出去~

都算幾完整,只係粒士多啤梨跌咗啫~

再食埋盒提子朱古力,夠晒能量出去行啦~

行出去無幾遠就見到呢間燒海鮮,我哋未食lunch架,入去囉~

裡面連乾貨都有得賣,不過價錢唔平~

我哋揀咗一堆海鮮,俾咗錢就等食啦~


味道OK啦,無太大驚喜~

食飽繼續行,好可愛嘅雪人~




Shopping時間~

無呃你啦,呢位真係我哋最怕凍嘅團友嚟架!

要去shopping嘅去shop,我就同D為食團友繼續食...XDDD

小樽海鮮丼 エン (0134-21-1000)
北海道小樽市堺町5-25 (10:30~18:30(Lo.18:00)
http://www.otaru-en.com

食埋呢個先叫飽,好新鮮,好好味~

行咗一陣又俾呢間嘢吸咗入去~

又食過,呢間蛋糕同雪糕都好食,不過咖啡同朱古力都超級難飲,
大家記住,唔好中招啦!

天光食到天黑,係時間返酒店啦~

返去時經過小樽運河,好靚!

我同團友Ivy住西式河景房~

窗口就望到我哋頭先影相嘅地方~

呢個時間都未開始落雪,仲見到馬路~

被安排坐喺窗邊位,可以望住小樽運河食晚餐~


今日晚餐好豐富~

好似樣樣都細細碟,不過食晒都真係好飽~

最後食剩咗D飯, 侍應哥哥好好人,幫我哋整成飯糰,方面我哋帶走~

食飽飯有人見好大雪就走咗落去砌雪人,但佢D團友真係無人性,
無人願意落去,個個喺房hea

hea咗一輪就去浸溫泉,喺lift口見到呢個咁郵筒,原來係意見箱~

夜晚雪越落越大,好好氣氛~
呢個時間好掛住毛爸,如果佢喺度就有人同我隊咖啡~

Cathy 同 Elaine嘅日式河景房,好靚好舒服~



運河の宿 小樽ふる川 (Tel : 0134-29-2345)
〒047-0031 北海道 小樽市色内1-2-15
http://www.otaru-furukawa.com

6 則留言:

  1. 啲雪人真係砌得幾cute....同埋雪同海果張好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本人最叻美化D嘢,睇咗足足半個鐘...XDDD

      刪除
  2. 一D溶嘅蹟象都無<-- 仲可以係地下加返D雪添~ XD
    你嘅晚餐⋯ 我遲D一定要食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無你咁核突呀!
      你去完你D山卡拉先啦...XDDD

      刪除