2016年6月22日 星期三

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 1 - 17 Mar 2016 Thu)

Hong Kong→ Sapporo(CTS)→ Rusutsu Resort


我呢個trip有D奇怪,好多人喺fb已經問我點解要咁飛,呢度我詳細解釋吓~
因為機票個出法係要喺日本出發然後到香港轉機去加拿大先平,
回程都一樣啦,加拿大到香港轉機去日本,咁為之一套飛,
日本仲係任我揀飛邊度,我D咁精打細算嘅C9仔當然會用到佢盡啦,
我自己用飛行里數換咗張香港來回北海道,放喺一頭一尾,
咁就可以去兩次北海道同一次加拿大啦~

紅色係我俾錢買嘅機程,綠色係我用里數換嘅機程,明未?
HKG→CTS
CTS→HKG→YVR→HKG→CTS
CTS→HKG

今次身痕想試吓比較近我哋閘口嘅CX爾雅堂~


食物品種已經唔多選擇,仲要係難食,CX再咁差落去,仲會唔會有人搭~

轉西式試吓,個包D芝士少到幾乎搵唔到,蕃茄都係得嗰兩細薄片,
同食齋包無分別,係杯咖啡叫還可以~

自從轉咗用iphone之後就中咗電話毒嘅毛爸~

我哋食嘢個位對正我哋要坐班機,第一次見D空姐係咁上機,
平時見嗰D空姐上機係同我哋一樣用條登機橋架~

Hong Kong (HKG) → Sapporo(CTS) CX580 
9:15 - 14:50 (4:35 - 2,132 mls)

呢程機好少人,行李架幾乎全部都係吉架~

雖然準時上咗機,但都係排隊起飛,香港機場真係繁忙到咁?

今日第二個早餐~





準時到達新千歲機場~

攞完行李之後,距離我哋要坐班巴士仲有1個幾鐘,
安頓好毛爸喺Starbucks嘆住咖啡看行李之後,
我就要去補給返D呢兩日嘅甜品同今日嘅午餐~


好想食,諗住返轉頭買,點知唔記得咗!

都係買咗兩袋啫^^

午餐食我最愛嘅蟹肉海膽飯,雖然係飯盒,都好好味架!

食飽就準備上車啦~


BIGRUNS#1113  16:50 - 19:00 (單程2,800日元/往返5,600日元(含稅))

成架車得幾個人,真係季尾啦~

沿途見到D雪都唔厚,同舊年差好遠,今年D雪場真係慘淡經營~

今年酒店餐廳有D改動,我哋最鍾意去嘅歡天已經由日式自助餐改為中餐,
真係慘!退而求其次就去返呢間Oktober Fest啦,佢都有蟹腳任食嘅~

一入門口就見到一大盤蟹腳,好肚餓呀!

仲有其他魚生嘅,不過就唔夠歡天多囉~

要咁樣影先可以表現到D蟹脚係幾咁大條!

煎牛扒同軟雪糕都係非常好味,仲係任食嗰度好吖麻~

毛爸本來攞甜品,見到D牛又唔抵得...XDDD

食飽飯諗住去攞包裹,原來好早就閂門,明天請早啦~

等毛爸set好塊板就瞓得,好鬼眼瞓呀~



Rusutsu Resort  (Tel:0136-46-3331)  
ルスツリゾートホテル(ノース&サウスウイング)
〒048-1711 北海道虻田郡留寿都村字泉川13番地

6 則留言:

  1. 連北海道都唔夠雪又真係幾慘喎

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 咁飛先平,我都唔明d航空公司點計個票價出嚟...

      刪除
  3. 我曾經係雞場做,知CX係咁上下。
    iPhone好咩?我好唔鍾意乜都要經itune,雖然我有macbook及iPad,但電話仲係用android

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用過一次三叔,用到掉電話,之後永不錄用!
      你有macbook,iTunes就唔煩啦~

      刪除