2016年6月22日 星期三

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 3 - 19 Mar 2016 Sat)

Rusutsu Resort - Day 2


今日食返個正常早餐,好味!




今日過去Isola玩~

Isola要由東山嗰邊再過去,去到一半發現好大霧~

上到山頂乜鬼都睇唔到~

第一次嚟呢個山玩,完全唔熟路,真係由邊度落都睇唔到~

毛爸頭痕中...XDDD

之後我哋唯有跟住D人慢慢滑落山,第二次再上山天氣好好多,
能見度都好好多,都玩咗好多轉好爽嘅

我滑咗兩個山頭就係想嚟呢度食lunch~

出面玩時唔係幾見到人,入到餐廳原來咁多人,呢度山頭大,
D人分散晒所以大家都玩得爽!

滑咁遠咪為咗佢囉,果然係好味道喎!

拉麵都唔錯~

無蛋糕,毛爸買兩件咁嘢返嚟,麻麻地啦~

食飽飯出去準備滑時又開始起霧~

返到東山都一樣大霧


無人喺前面更加恐怖,乜都睇唔到,本來想拍條雪道俾雪友睇,又拍唔到啦~


斷斷續續都玩到人哋收先返酒店,今日準備食個早飯就無去tea~
沖乾淨涼行一陣,諗住6點就食飯~
首先拎咗D衫去洗先,咁食完飯就可以收衫啦~


酒店裡面連Burton都有,不過唔平囉~

點知未夠6點去到已經排長龍,我哋排第6-7個到啦,應該半個鐘可以到我哋~

一個咁多嘢食嘅自助餐都係4,860円,真係好抵囉~

真係未夠6點半就入到去,今日呢盤蟹仲誇張過第一日!

各款唔同嘅日式食品~

毛爸主攻魚生~

D甜蝦都幾大隻架~

我就主攻牛同蟹~

呢個炒意炒唔好見佢乜都無咁,其實好好食架,我唔愛有汁嘅意粉架~

呢個蟹湯真係堅足料,極之鮮甜~


我自隊咗2大碗...XDDD


軟雪糕就係必食啦,我發現我嘅技術越來越好,而家越唧越大杯...XDDD

門口有個智能機械人招呼客人,不過佢唔識聽廣東話,
我又唔識講日文,大家做唔到朋友添~


Rusutsu Resort  (Tel:0136-46-3331)  
ルスツリゾートホテル(ノース&サウスウイング)
〒048-1711 北海道虻田郡留寿都村字泉川13番地

2 則留言:

  1. 咁大霧前面乜都睇唔到就咁滑落去都幾得人驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次遇到咁大霧,幾驚喺個山度盪失路...

      刪除