2016年6月30日 星期四

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 11 - 27 Mar 2016 Sun)

Banff downtown

唔滑雪,多咗日free time,今日悠悠閒閒咁食個早餐先~






跟住要去橫越Lake Lousie~

平時如果要影呢個影要坐船先得~

個個都好興奮,第一次喺個呢個湖上行~

靚到呢...今日唔去滑雪真係正確選擇!

仲有好遠路先行到過對面岸,加油呀團友!

唔經唔覺行咗好遠啦~

D人咁早嘅,已經回程啦~

望見家鄉啦~

當我哋行到目的地時,見有人求婚,我哋有幫手拍手掌架!

呢個係個瀑布,結咗冰好似無咁靚~



去到呢D咁闊大嘅地方,玩跳跳相就最啱啦~


回程行得快D,來回行咗2個幾鐘,好攰呀!




個冰城堡俾人拆咗啦,噚日早餐時仲見佢喺度架~

行完湖就出去downtown食lunch同血拼~


再戰Melissa~


水準依然~



食完飯例必要去啡一啡啦~

Second Cup加拿大local咖啡店,正!

上好電就去血拼啦,行過見到呢個飽晒!

用糖漿痴住D果仁,唔怪之北美咁多肥人...


估唔到加拿大都有玉賣,買咗幾條玉手鍊俾媽咪,佢不知幾開心~

聖誕節裝飾品,早幾個月喺德國睇得太多,無晒感覺~

諗住去睇吓有無平嘢執啦,點知佢無乜滑雪衫,夏天衫就好多~

行晒成條街無乜收穫~

我自己係買咗條褲咁大把~

雪糕口味唔啱無食~

晚餐食野牛,呢間係超級多人幫嚫,想食一定要訂位,
呢D咁辛苦嘅工作,噚日我哋去玩時,蝙蝠團友已經辦妥,
真係唔該晒蝙蝠團友,唔係我邊得咁多好嘢食...XDDD

Bison餐廳喺2樓,地下係另外一間食pizza嘅餐廳~

又係D得過咩咩獎嘅餐廳呀~

餐廳個野牛logo好cute~

上到2樓,可以見到地下焗pizza個爐,呢間都好多人食,
6點鐘門口已經排長龍~

我哋都有order pizza,真係火燒出嚟架!

等食,無聊又自拍吓~


樣樣菜都好出色,個野牛扒一食真係會叮一聲,點解咁好食,
本來估野牛會有D韌,原來唔韌架,牛味好濃,我俾200分!


攞定卡片,怕自己下次唔記得!


The Fairmont Chateau Lake Louise 
111 Lake Louise Drive, Lake Louise, Alberta, Canada, T0L 1E0
US & Canada Toll Free: 1(866) 540-4413 
Local: (403) 522-3511

2 則留言:

  1. 湖面上都幾多人溜冰喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店有溜冰鞋租架,好方便,我估咁就多人玩啦~

      刪除