2016年6月8日 星期三

2016 長野苗場,北海道,東京,滑雪Shopping團 (Day 12 - 20 Jan 2016 Wed)

新宿→Sky Tree

俾北海道嘅早餐縱壞咗,行咗兩個圈都唔知攞咩食~


早餐麻麻地,返房食自家早餐~

今日都係買買買,所以無乜影相~

Lunch無食,留肚去食Hilton Hotel攪嘅期間限定
"東京40款士多啤梨甜品仼食放題"@2:30,呢D天氣最好係行去,好舒服!

呢個Buffet唔易book,係Elaine叫佢哥哥嘅日本朋友幫我哋打電話去先book到,兩點半準時去到已經大排長龍,無訂位跟本無可能排到walk-in入去食~

排山倒海嘅士多啤梨,真係十分吸引!

呢個我只係攞咗士多啤梨就走,醬...留返俾D日本人啦...XDD

多到唔知食咩好,每款食一件會飽C囉~




在座9成9係女性...XDDDD



連雪糕都好好味!

我食咗兩碟咁多嘅士多啤梨,今晚唔知仲洗唔洗食飯...

食飽...下一站係Sky Tree~

首先搵個locker放抵晒D行裝先,唔係邊有手繼續買!

夜晚嘅Sky Tree真係好靚!


我次次嚟都要去呢度朝吓聖...XDDD

每次嚟都要喺度放抵錢...XDDD

有D團友就去呢間~

喺Sky Tree我哋各有各行動,有D去睇水族館,有D去shopping,各適其適!
而我覺得Sky Tree都好好買,有好多特色小店,好多古怪嘢賣,
唔似香港D商場咁全部都係D大集團嘅舖~

晚餐去咗隔離Tokyo Salamachi樓上食~

揀咗蟻月,係食博多菜嘅,不過真係唔係我哋杯茶囉~

蟻月 [アリヅキ] 
東京都墨田区押上1-1-2
東京スカイツリータウン・ソラマチ31F
(押上駅B3出口すぐ)
http://www.arizuki.com/

http://www.tokyo-solamachi.jp/shop/322/

餐廳個景就一流~

呢煲仲OK,我哋食晒~

呢煲下面全部係好多油嘅豬腸,跟本肥到無辦法食到,浪費咗成煲食物,罪過!

食到十點幾先走,去locker攞埋嘢就返酒店,攰屎人啦!

(Tel : 03-3375-2211)
〒151-0053 東京都渋谷区代々木2-3-1

4 則留言:

  1. 早餐真係一般,不過對於我塞飽個肚都OK嘅~
    緊係9成9係女性啦! 我個港女見到仲唔雙眼發光咩!
    最後煲野無食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋飯都唔食都要去佢呀...XDDD
      煲野無食啦,成口油點食呀,叫一人試咗一件咁囉!

      刪除
    2. 無喎,我哋真係有盡力架!

      刪除