2016年6月19日 星期日

2016 志賀+輕井澤滑雪之旅 (Day 4 - 8 Feb 2016 Mon)


東館山スキー場 (Higashitateyama Ski Area) Day 2


早上起身見到呢個景真係心曠神怡~


精精神神食早餐,一陣過另一面山玩~

返房換衫時又見到呢個靚景,影幾多次都唔夠咁...XDDD

過另一邊出要行去噚日間換Ski pass嘅屋仔坐纜車~

纜車超細,但個樣好可愛,4個人三塊板,塞滿咗架車!

 呢張想好攪笑,影到我同姑仔好似小矮人咁~

呢張正常好多,今日好好天,上山頂係一個好選擇!


好溫馨嘅兩母子^^

可能呢個唔係熱門場,呢邊山一樣都少人,玩得好開心~

闊而帶點斜,最啱練S-turn~

小朋友今日要努力啦!

同舅父一齊玩得好開心,無代溝喎...XDDD

喺佢哋兩個努力練習嘅時間,我自己上山頂探路,山頂望落嚟靚到呢...

之後當然要捉埋佢兩個上嚟啦!

呢個pose應該代表咗小朋友嗰陣個心情...XDDD

上完山頂之後,要繼續練習啦,真係攰成咁...XDDD


今日小朋友速度明顯快咗好多!


第一個S-turn!


呢個咁值得紀念嘅時刻,我會幫你好好記抵嘅!

我哋去滑雪,辛苦姑仔一個人喺餐廳等我哋,Lunch去返纜車站間餐廳食~

唔可以少嘅飯後甜品~

餐廳有個觀景台,風景一流,不過勁大風!



下午返我哋酒店嗰邊玩~

呢個小朋友學得好幸福,有舅父帶住,舅母拍片,
晚上會睇返d片幫佢改善技術~

兩日已經學成咁,好叻仔!


晚餐食Sabu Sabu~

食飽飯嘅活動係睇片改善技術同睇Running man,
呢個小朋友令我覺得自己都後生咗...XDDD


志賀高原発哺温泉 ホテル東舘
〒381-0401 長野県下高井郡山ノ内町平穏7149 発哺温泉 
TEL:0269-34-2534  FAX:0269-34-2950

2 則留言:

  1. 滑完喱次係咪已經上咗癮XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對上晒癮,最尾嗰日,人哋仲有5分鐘收lift佢都唔放過要玩多轉,小朋友話下次唔知幾時先有得玩喎...XDDD

      刪除