2016年6月30日 星期四

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 13 - 29 Mar 2016 Tue)

Calgary (YYC) → Yellowknife(YZF) Day 1

酒店有提供埋早餐,未整過呢D,又試吓玩~



都整得幾靚呀...XDDD

今日要同蝙蝠團友分手啦,佢哋專登嚟車我哋去機場,鍚晒你哋,香港見啦!

今次無奈要坐Air Canada,諗起上次唔俾我個女上機仲嬲緊!

呢個世界真係好細,喺等上機嘅時間發現,
毛爸有同事同我哋同機,佢哋係跟某攝影師團嚟影極光,
然後我知道香港有個滑雪團又係喺呢幾日喺黃刀睇極光,
我仲約咗佢個領隊兼教練食飯,
最後我跟嗰個local tour又係香港人開嘅,
原來成個黃刀都係香港人...XDDD

Calgary (YYC)→ Yellowknife(YZF) AC8233 11:05 - 13:43 (02:38 hrs)

上次坐呢種機應該係去復活節島~

坐正係個鏍旋槳隔離,唔知一陣飛緊會唔會好嘈...

飛到接近黃刀時,已經見好多雪~

好奇怪嘅地理環境~


終於見到有屋啦~

落咗機無人理,周圍影吓相先去攞行李~

一日無幾多班機,行李帶當然得一條~

我哋book嗰個tour係包埋機場接送,由機場到酒店都係十幾分鐘~


我哋間房係最高層,都幾大同幾舒服,但wifi唔係幾穩定,
有時完全上唔到網,我張加拿大電話卡又係上唔到網,
要喺呢度過幾日無網絡嘅生活啦~

我哋房個窗望出去係呢個無敵靚景~

凍冰冰唔想出去,食個麵再瞓個晏覺,為今晚出去睇極光做好準備!

先前喺機場我哋個snowboard bag未見,
問咗之後AC話個袋會跟下一班機到,
大概晚上7點啦,到咗就會送去酒店俾我喎,
我完全唔急,你最好幫我送去溫哥華機場仲好!

行李又唔洗自己拎,AC又送咗2套Business class嘅個人謢理包俾我哋,
未試過行李delay會咁開心...XDDD

執好埋個糧倉,又多半個喼位放嘢啦~

呢隻梨好好食,又甜又諗,係sunshine已經食咗一袋!

毛爸話如果極光勁喺房影得啦喎,唔洗出去凍,
但我想講...D tour我俾晒錢架啦喎!

 黃刀原來同冰島係差不多緯度
晚餐喺返酒店食,呢間都係黃刀好食餐廳頭幾位架~


凍冰冰嘅地方,有個火爐真係好~

原來呢度D食物一樣好大份,唔記得我哋得兩個人食...

雖然好食,但點食晒佢呢?毛爸頭痛中...XDDD

瞓咗一個下午,夜晚要出去行吓啦~

我哋間酒店超方便,一行出去就係市中心,買同食都好近~

 估唔到呢度有地方開到10PM~

似萬寧嗰種店,不過D嘢好貴,完全買唔落手~

行完返去換衫,11點準時落樓下等人嚟接我哋去睇極光~

我同毛爸兩套衫都係租,包裝羽絨外套,羽絨褲同鞋,
普通香港用嗰D羽絨外套或者鞋係頂唔順架!

如果要嚟睇極光嘅朋友,我真係建議你哋要跟local tour,
路上真係一D光都無,而且有D路係湖嚟架,唔知行咗去D薄冰度會好危險!

今晚雖然有極光,不過雲太厚,透唔到出嚟~

去到清嘅地方D光又唔夠強~





David(我哋個導遊)都去帶咗我哋去唔少地方,
但都影唔到靚嘅,今晚D光其實唔弱架!

玩到兩點幾返去瞓囉!


Explorer Hotel
http://www.explorerhotel.ca/coming-to-yellowknife
4825 49 Avenue, Yellowknife, NWT, Canada, X1A 2R3




2 則留言:

  1. 回覆
    1. 第二晚果D可遇不可求啦,真係好好彩先可以睇到,今次好感恩可以睇到咁靚嘅極光~

      刪除