2016年6月20日 星期一

2016 志賀+輕井澤滑雪之旅 (Day 5 - 9 Feb 2016 Tue)

東館山スキー場一の瀬ファミリースキー場


早餐其實算少嘢食,不過食多兩碗飯都可以食得飽,好在日本米好食!


今日天氣差,全日都大風雪,見小朋友兩日都進步唔少,
今日準備帶佢去一の瀬ファミリースキー場嗰邊玩。
一の瀬有兩個方法,一係坐巴士,二係坐纜車上行頂,喺山頂過~
喺山頂一個場過一個場,小朋友都應該要識,所以我哋決定山頂過!

不過個地圖有D搵笨,由東館山過一の瀬條山路比地圖睇到嘅長好多窄好多,
對小朋友嚟講係太大嘅挑戰,沿途係我行前面搵路,小朋友行中間,
不過佢中途跌咗好多次,慘慘呀!毛爸行最後,睇實小朋友!
過到一の瀬大家都好攰啦~

今日一直都好大風雪,小朋友又跌到pat pat開花,所以玩咗無耐就去食飯啦~

午餐大家都好似餓鬼咁,係咁不停叫!

個個餐都夠晒份量,頭先消耗嘅能量即時補充返啦!



我就最檢點,因為我要留肚食甜品~

呢間餐廳得喎,由正餐到甜品同咖啡都非常好味!

當我哋連甜品都食埋時,先發展大家都忘記咗頭先一入門口就第一時間order嗰個巨型Pizza!係!我哋仲係order個加大碼嘅!

個size係幾咁誇張!

好在有呢個有食力嘅小朋友,同埋我頭先只係叫咗野菜蕎麥麵,
仲要呢個pizza係好好味,唔係都唔知點算!

最後當然可以食晒啦,一粒都無剩...XDDD

天氣差,加上嚟嗰段山路,小朋友嘅體力消耗得七七八八,
下午唔滑啦,決定坐巴士返酒店~

點知到発哺温泉站我哋唔記得按鐘叫落車,司機無停站,無啦啦去咗蓮池...
無計啦,咁等回頭車囉,不過要45分鐘之後先開,真慘!
等車嘅時間我哋周圍睇吓有無可能行返去,或者滑返去,可惜係無嘅!
於是就乖乖等囉,順便欣賞下雪景~

雪不停落,好在有個侯車室俾我哋等車,唔係凍C都得囉~


返到酒店差不多3點,放抵小朋友我就同毛爸出去玩powder啦,
落咗咁耐大雪,必定會係勁厚powder啦,超級爽!玩到4:30人哋收工先走~

返到酒店仲夠晒時間去沖埋涼,浸埋先去食晚餐!

今日無乜拍片,無得做賽後檢討,咁一齊圍埋睇Running man囉...XDDD


志賀高原発哺温泉 ホテル東舘
〒381-0401 長野県下高井郡山ノ内町平穏7149 発哺温泉 
TEL:0269-34-2534  FAX:0269-34-2950

沒有留言:

張貼留言