2016年6月16日 星期四

2016 志賀+輕井澤滑雪之旅 (Day 2 - 6 Feb 2016 Sat)

東京→ 志賀高原発哺温泉 ホテル東舘


東橫Inn早餐雖然簡單,但好啱我食,不過呢間無飯糰,得有味飯,都好味架!


食早餐時望出去早有架垃圾車,垃圾竟然可以放車裡面,
咁證明D垃圾處理得好乾淨啦,唔係都無可能放副駕位~

懶瞓豬小朋友都準時起到身食早餐...XDDD

食飽早餐過隔離便利店買定D水同零食就出發~

東横INN日本橋人形町→志賀高原発哺温泉 ホテル東舘 (TEL: 0269-34-2534)
距離225.8km (4:10) (有料104.6km,¥3,090)

今日長程車,辛苦晒毛爸!


見到個GPS有Starbucks出現,就去上下電先啦~

每個休息站都買D嘢食上車,買到成個車尾箱都係零食...XDDD



開咗好一段時間,條路仍然係無雪~

我睇少咗我個板袋,原來車尾放唔落要放後座,好在我哋得4個人~

小朋友仲好瞓過我...XDDD

去到大半路程終於見到雪~

午餐喺呢個休息站食~

咁大塊豬扒都食得晒,叻!

嚟D咁凍嘅地方,梗係食雪糕啦!

到我哋食飽走先睇到呢個牌,下次再嚟試~

又補充零食~

陪足我哋咁多日嘅Toyota -Wish

下午開始轉天晴~

停最後一個休息站~

已經可以見到好多雪~

小朋友見到咁多雪好開心,要去踩吓喎...XDDD

又買嘢食...XDDD

入到村時間尚早,見有士產店,又入去行吓~

原來呢度仲有免費麵豉湯飲架,我當然唔執輸啦,拿拿聲去整返碗先~

好多金菇,好好味,麵豉好香,即刻買返包返香港,
好味過我之前喺日本買嗰D架!

然後各團友不甘我嘅引誘都坐抵一齊飲^^

小朋友仲飲完一碗又一碗,証明幾咁好味啦...XDDD

路越行越多雪,車裡面嘅人心情亦越來越興奮~


終於到咗約好嘅停車場,因為冬天厚雪,
我哋架車唔可以直接去到酒店,只可以泊喺呢度~

酒店會派呢D車嚟接我哋~

車程唔洗一分鐘就到,只係落條斜路咁大把...XDDD


入到房先發現,間房大到呢...

所有設施都有佢哋嘅獨立空間~
 



仲有間睡房!

由房門口行去窗邊有排行,早知咁大book一間房得啦,
反正小朋友想試瞓Tatami

窗口望出去一片山景,靚!

仲可以望到吊車站~

沖好涼,浸好溫泉就去食晚餐

呢度D伙食只可以話係一般啦~

食物一般都唔緊要,服務態度差嗰度唔得吖麻,
我未試過喺日本食飯會咁勞氣,仲要係溫泉酒店!

成餐飯木口木面都算,入嚟放抵嘢食一句嘢都唔講,
唔係要介紹吓D嘢食架咩?放抵D碗碗碟碟時仲要大大力喎,
上晒D嘢又唔講,飯放喺邊又唔講,好彩我住過溫泉酒店啫,
知道一定有飯食,飯會放喺旁邊個枱仔度,唔係我哋今晚無飯食啦!
真係嬲得我吖,準備收投訴信啦你!

嬲得濟要周圍行吓消消氣!

主要設施都係俾Ski,Snowboard放唔到~

行完好D,返房食宵夜~

頭先買D薯片變晒豬...XDDD


食埋個蛋卷就攬住個肚腩瞓啦,聽日有雪滑啦!


志賀高原発哺温泉 ホテル東舘
〒381-0401 長野県下高井郡山ノ内町平穏7149 発哺温泉 
TEL:0269-34-2534  FAX:0269-34-2950


6 則留言:

  1. 有時遇到喱類侍應真係會有點無奈.....

    回覆刪除
  2. 見到垃圾車真係嘆為觀止! 可見日本人分類應該做得好好!
    個侍應咁。。。係咪早前被D香港人攪到衰晒,依家由你來還債呢?你知啦,早前網上瘋傳嘛⋯ 而且有朋友講日本有些小型旅館係香港係D網站係book唔到,就係唔想做香港人生意,要係D日本網站試外國網站才book到,因一見本護照住連個職員都好突然,跟住黑面。是否事出必有因呢⋯ 澄清,我只是聽我朋友講,未經自己證實。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還完債俾佢,佢都一樣要還俾我架!
      我係經正常途徑book, book咗後酒店仲主動同我聯絡安排接送同伙食...唔存在你講個問題啦!
      我一向對人都好客氣又其是喺外地,唔想整臭香港人個名,但你唔領情嘅話我可以同你好唔客氣囉~

      刪除
  3. 你即時投訴可能有嘢送致歉喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰晚搵唔到合適人選投訴,不過我都唔會放過佢囉~

      刪除