2016年5月31日 星期二

2016 長野苗場,北海道,東京,滑雪Shopping團 (Day 4 - 12 Jan 2016 Tue)

苗場スキー場 Day 1


早餐餐廳喺二樓,好方便~


一般嘅早餐食品都有,味道都係一般~


最靚係個景,可以睇住D摌雪車工作~

嚟到日本最開心就係朝朝都有飯食~

食飽返間迷你房換衫,兩個人喺間咁細嘅房換衫好似打交咁...

已經無乜雪架啦,仲出咁猛太陽,D雪唔方會靚~

果然,硬嘢!有D地方仲見到草同石,要睇清楚先好飛落去,
唔係塊板花咗就怪自己啦!


午餐返咗酒店食拉麵~

好一般味道的拉麵,呢個場D伙食真係唔係幾得囉~

炸雞,唔係我叫,係跟麵送嘅,硬過出面D雪~

皮厚過我塊面!


最好食係呢碗白飯,我幫毛爸食埋佢嗰碗!

見到呢個硬地真係唔想玩,對唔住,我真係唔可以叫呢個地叫雪地!

咁去tea囉,終於搵到間似樣嘅餐廳~



咖啡香濃,甜品好食,連個蕃薯都好好味~

Tea完返房嚟個午睡,正!

旁晚時間再出去玩night ski,三個呆樣~

晚餐揀咗去食壽司~

廚師正為我哋準備豐富嘅晚餐~


今餐終於都食返D好味嘢~

廚師叔叔好好人,整完壽司俾我哋食,仲同我哋傾計,教咗我哋好多唔同嘅日本手勢意思,笑足一晚,今晚我哋3個包廳食飯...XDDDD

宵夜係喺休息站買嘅赤城cheese cake~



苗場プリンスホテル (Naeba Prince Hotel) 
(TEL:025-789-2211)
〒949-6292 新潟県南魚沼郡湯沢町三国






4 則留言:

  1. 如果塊板挖花咗係咪會冇咁好滑?

    回覆刪除
  2. 個景緊係正啦! 對到正!
    晚餐貴嗎?專人招呼噃~

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫有DD安謂囉~
      唔貴喎,好似4千幾円~

      刪除