2016年7月4日 星期一

2016 北海道+加拿大滑雪+黃刀極光之旅 (Day 15 - 31 Mar 2016 Thu)

Yellowknife - Day 3

喺黃刀嘅生活就係咁頹廢,瞓醒已經係中午,
所以呢度D酒店都係唔會包早餐...XDDD

中午出去揾食,今日凍D啦,要著羽絨啦~



毛爸件褸好誇大,佢話太輪盡,都係著返自己嗰件喎!

午餐準備行去食一間專賣魚嘅餐廳,因為上唔到網,
要喺酒店cap晒D地圖先出發,不過呢度D路好簡單,基本上係唔會行錯~

Bullocks' Bistro
Address : 3534 Weaver Drive, Yellowknife, Northwest Territories X1A 2J6, Canada
Tel : 867-873-3474


酒店行嚟廿分鐘到啦,我哋邊行邊影就行咗差不多半小時~


我哋去到已經兩點,唔洗排隊,平時晚餐係好長龍架~

我都想留個名架,不過真係無一粒地方俾我寫囉...XDDD


天花板都寫滿晒,證明呢度幾咁受歡迎~

呢間店係由三姊妹一齊開~


呢個鐘數人比較少,店主會喺呢度整定D小食,好似油炸鬼嘅嘢~



就係呢個啦,有少少甜,好似我哋D牛脷酥咁,幾好食架!

好彩係魚咋,唔係咁大碟點食呀!

我同毛爸分別叫唔同魚,兩款都好好食,魚夠新鮮,
最好味係佢個汁,有豉油同咖哩粉味,仲有少少甜甜地,
同D魚非常夾,所有嘢都係即叫即整,熱辣辣,好好食!
唔怪之咁多人幫嚫啦!

食飽又行返酒店,其實呢度有巴士坐架,不過好耐先一班,行路快過啦~

行吓,又可以影吓D得意嘢~



差不多行到返酒店見到間食越南嘢,聽日lunch嚟試吓佢~

呢度天氣凍,我部iphone都要著衫,唔係佢一出戶外就罷工~

返酒店眠一眠,夜晚約咗香港朋友食飯,
不過間餐廳book咗位都要等多成個鐘先有得食,
攪到大家都無晒心機食!




夜晚又跟David去追光,今晚超多人,仲有外國電視台嚟跟David拍嘢,
最討厭係一個香港家庭,兩公婆加個三四歲嘅細路,
個細路又怕凍,落車睇無兩分鐘又要上車,就係咁不斷開車門,閂車門,
人哋影緊極光架麻,你咁一開車門,有燈光,人哋張極光相又唔要得啦!
真係頂佢個肺!最後我都忍唔住,鬧鬼佢!

今晚都睇到,但無噚日咁精彩~










等整光出時,James又揾嘢同我哋玩~

Explorer Hotel 
http://www.explorerhotel.ca/coming-to-yellowknife
4825 49 Avenue, Yellowknife, NWT, Canada, X1A 2R3


沒有留言:

張貼留言