2009年1月21日 星期三

南美之旅第29天 (21-1-2009)

南美之旅第29天 (21-1-2009 星期三)


復活節島(Easter Island) - Day 4


West Coast Tour : From 10:00 to 15:30 hrs.


Ana Kai Tangata--Painted cave ...
Rano Kau--The largest crater on the island
Orongo--Birdman village
Vinapu--Unique ("Inca-style??") Ahu
Puna a Pau--Topknot Quarry
Ahu Akivi--Seven Statues, represent the 7 navigators
Te Pahu--Large garden cave


我哋每日都會喺呢個咁靚嘅小客廳食早餐,Edith除咗會每日幫我哋預備唔同嘅早餐之外,仲會特別為我哋調配一杯新鮮果汁,所有生果都係喺佢哋個花園新鮮摘落嚟,每杯都好特別,好好飲!     


今日第一站會去AnaKai Tangata Cave,呢個洞穴雖然經過咗咁多年嘅海浪洗禮,但仍然可以好清晰睇到Rapa Nui 族人畫嘅畫,不過今日出師不利,一落車就跌壞咗部相機,影d相出嚟唔見咗一半!


好奇怪,我架傻瓜機,無端端會好返,又影得返喎!哈哈...


今日我哋有4位美國團友~~~


呢個島除咗moai好睇之外,其實風景都好靚,環境亦都好寧靜!


Rano Kau係島上最大嘅火山口,而家已經變成咗一個火山湖,好靚,從來無諗過火山口可以靚成咁!我哋個導遊Helen話佢哋細個時成日爬落去個火山口度玩,但係而家已經唔准啦!


島上每一個地方風景都咁靚,復活節島絕對是一生人必到一次嘅地方,雖然旅費好貴,但當你踏足島上,你就會覺得係值得嘅!


Orongo--Birdman village


鳥人村係喺Rapa Nui國家公園裡面,所以首先要俾10蚊美金入場費先可以參觀到呢個鳥人村。以前島上住咗唔同嘅部族,每年佢哋嘅族長都會派精英游水去相中又尖又高嘅Kao Kao島,再爬上峭壁度攞嗰一年第一隻生出嚟嘅鳥蛋,第一個可以完整咁攞到隻鳥蛋返嚟嘅代表,佢所代表嘅族長未來一年就會成為島上嘅領袖,呢個比賽其實好危險,浪好大,風好大,而且海入面仲有鯊魚,所以唔係個個人都會有命返嚟架!好在而家已經無咗呢d咁危險比賽啫!


呢d用石頭搭建成嘅屋就係以前d鳥人住,因為怕有敵人偷襲,所以呢d屋嘅門口都係好細,每次只可以供一個人出入!


喺呢個觀景台望出去,係一望無際嘅超藍海洋同天空,真係靚到無人有,就係我寫緊呢段文字嘅時侯,Daddy問我有機會會唔會再去多一次,我諗都唔諗答佢會,咁你話呢個島有幾吸引啦!


喺我哋離開前,導遊帶我哋去咗一個乜都無嘅草地睇moai,個個團友都好奇怪,睇咩呀?原來個moai而家喺大英博物館,即係又俾英國佬偷咗囉!呢個moai要留返下次去英國先睇到啦!


好藍,好藍,好藍嘅海水!


呢個Ahu係島上比較特別嘅一個,佢係似印加族嘅Ahu,其實我唔知印加族嘅Ahu有咩特別,但呢個Ahu嘅手工就特別精細啦!


以前咩重型工具都無,點可能有咁精細嘅切割面呢,真係頭髮都插唔入呀!


呢個係一個女moai,基本上moai係代表管治者,所以全部都係男人,因為呢位族長非常愛佢嘅另一半,所以都特別為太太做咗呢個女moai!


再去睇一個以前Rapa Nui人戰爭時逃避戰火住嘅地方!


呢個就係入口啦,係咪唔覺呢!


一棵樹幹嘅化石!                         


喺下面望上去個入口,真係幾隱蔽架!


呢個喺我哋好期待要去睇嘅一個Ahu,一共有7個moai,島上嘅moai全部都係面向陸地,因為d moai係代表佢哋族長,向住陸地就係為咗看護住佢嘅子民,但係呢7個就全部面向海!


呢7個moai係代表探索者,佢哋係第一批嚟到呢個島嘅人,呢7位航海家為咗佢哋嘅族人,不怕危險,飄洋過海咁去搵地方俾佢哋嘅族人落腳,佢哋到咗之後就接埋佢哋嘅同胞嚟呢個島住,後來族長就起咗呢7個moai嚟記念佢哋啦!


Puna Pau係一個做Topknot(moai頭上個髮髻)嘅工場,因為呢度嘅石係紅色,所以被選中!喺呢度完成咗嘅Topknot會運到海邊,裝到moai嘅頭上,但呢個運送過程就真係好漫長!


我哋今日嘅導遊係Helen,佢係我哋前兩日個導遊Ian嘅媽媽,就係因為佢哋兩個都係Rapa Nui人,所以我哋聽咗好多關於佢哋祖先嘅故事,跟細嘅團就有d咁嘅好處,可以慢慢聽Helen同Ian嘅講解,你願意聽,佢哋會好樂意講,你問,佢哋亦會樂意解答!今次我哋聽咗好多關於Rapa Nui嘅故事!


Topknot係用以下兩種方法放上moai個頭上架!


Topknot中間都會有個"隆",穿支棍就可以轆佢去dmoai度!


呢度除咗睇Topknot之外,風景都好靚架,一d都無經過人工修飾,就係鐘意呢度嘅原始美!       


今日又行到3點先返酒店食飯,真係好攰呀,又係喺酒店旁邊嘅餐廳度食,自從嚟到南美,對食嘢已經無咗要求,求其食d啦!


今日晚餐食埋最後一罐鮮炸鯪魚同兩包麵,仲加咗兩棵生菜添,之後再嚟半個大西瓜,好豐富嘅一餐!


Hotel : Tauraa Hotel 
Address : Hanga Roa - Easter Island - Chile
Telephone : 56-32-2100463
Fax : 56-32-2551310
Price/night : $86,625 pesos chilenos = HK$1,070.00
URL :
www.tauraahotel.cl
e-mail :  tauraa@entelchile.net


4 則留言:

  1. d風景真係好靚,真係值得去!
    [版主回覆05/24/2009 12:34:00]本來我哋驚5日4夜會太長,但原來係唔夠,嗰度太靚太多嘢睇,我哋都係好趕咁睇咗一陪份嘅影點,有機會真係好想再去!

    回覆刪除
  2. D相LOAD極都LOAD唔完... hahahaha~
    正呀,毛毛媽係旅行達人
    [版主回覆05/24/2009 18:12:00]張張相都好鍾意好難揀,所以咪load咁多上嚟囉 !
    我係爛玩達人就真!

    回覆刪除
  3. 地方咁大, 可以放狗就好嘞.....
    [版主回覆05/24/2009 18:15:00]我都係咁諗,佢哋真係可以跑到夠,可惜機程咁長,如果唔係嗰度真係可以帶佢哋去玩吓!

    回覆刪除
  4. 這個復活節島真係好值得去呀!
    有咁靚既環境, 又有咁多特別既故事聽. 真係好正呀!
     
    [版主回覆05/24/2009 18:19:00]未去前真係唔知復活節島咁多嘢睇,有機會我一定要去多次!
    今日落雨大家都喺屋企百無了賴,無所是事喎!

    回覆刪除