2009年1月19日 星期一

南美之旅第27天 (19-1-2009)

南美之旅第27天 (19-1-2009 星期一)


復活節島(Easter Island) - Day 2  South Coast Tour (10:00-16:00)


呢間係一對夫婦辦嘅小旅店,好有家嘅感覺,太太Edith負責準備我哋每日嘅早餐,我哋住咗5日,日日嘅早餐都唔同款,真係好有心思架,而Bill就負責對外嘅事務。噚晚我入到房時,發現無冷氣,死啦,無冷氣點算呀,我最怕熱架啦,我訂房嗰陣唔知無冷氣架,Daddy第一時間話好在唔係佢訂嘅啫,啍!使唔使咁大反應呀!第一次住無冷氣嘅酒店,又ok喎,夜晚仲有d凍添噃!


今日我哋報咗South Coast Tour,朝早10點玩到下午4點,每人30,000 pesos(HK$375.00),好抵玩,食飽早餐就出發啦!


今日就係要去晒以下呢7個地方啦~~~


Ahu Vaihu-- Ceremonial platform ("ahu") which has a volcanic "scoria" topknot
Ahu Akahanga-- Here we will see our first traveling statue ("moai")
Moai Road-- Clearly defined road on which moai were moved from the quarry to its ahu
Rano Raraku-- The moai quarry...
Ahu Tongariki-- A restored ahu with 15 restored moai
Te Pito Kura-- The largest moai transported from the quarry
Anakena Beach-- Arrival place of  King Hotu Matu'a


今日我哋個團有6位團員,2位導遊,一位導遊講法文,照顧一對法國人,而我哋個導遊就係講英文,負責照顧我哋同兩個美國女仔。好鍾意d細嘅Group tour,因為可以俾好多時間我哋問問題又唔使成日要等齊人,時間上真係慳好多!第一次見到Moai,我同Daddy都超興奮,咩都影,之後再去咗d大d嘅AHU(=platform)先知道呢度其實係小兒科!


我哋身後面係d未豎起嘅Moai


我哋呢個團坐嘅8人車!


我哋嘅導遊Ian好用心咁解釋俾我哋聽以前d人係點生活嘅!


係呢個Ahi度我哋見到以前Rapa Nui人住嘅地方同佢哋用嚟煮食嘅火爐。


呢個係一個運送途中嘅Moai,其實呢dMoai成個島都有好多,不過佢哋無錢將dMoai全部歸位,咁就由得佢哋喺度囉!


呢個島真係有好多好多嘅歷史故事,等我喺後面嘅篇幅慢慢講你哋聽啦。


我初初喺阿根廷跟d用英文講解嘅local tour時聽得兩三成,但經過廿幾日要用英文同人溝通嘅磨練之後,而家我可以聽到Ian講解嘅8成內容啦!要學好英文,原來去d無中國人嘅地方係會快好多架!


Rano Raraku係一個moai嘅採石場,島上嘅moai就係喺呢度生產架啦!


喺我哋未去到時Rano Raraku,遠遠咁影咗呢張相,真係成山都係moai呀!


我企緊呢度係一個火山口,真係估唔到火山口都可以有水有草!


呢度喺一個火山口,佢哋竟然可以鑿穿一條路運d moai出去!


喺火山口行出嚟就係呢條moai路啦,我同Daddy見到真係癲咗咁,又要掛住影相,又要跟實Ian聽佢講解,真係忙到呢!哈哈...


復活節島喺全盛時期有過萬人係島上居住,但由於過度嘅放牧,之後再因為戰爭,有好多島民俾d歐洲人捉咗返去做奴隸,有d島民好彩返到屋企,但佢哋仲帶埋d病菌返去,呢d種種原因令到Rapa Nui人幾乎絕跡,最差嘅時侯佢哋得返一百一十幾人咋!而家喺島上居住緊嘅3千幾人就係呢百幾人嘅後裔啦!因為佢哋得返咁少人,所以佢哋對結婚有好嚴格嘅規定,唔可以近親結婚,以免對下一代有唔好嘅影響!而我哋嘅導遊Ian就係Rapa Nui人啦,喺佢身上我哋知道咗好多關於Rapa Nui人嘅生活細節!


呢個係全島唯一一個跪係度嘅moai


呢個有20米高嘅moai係全島最大嘅,但係佢仲未完成噃!


呢15個moai因為海嘯而全部倒塌晒,最後由日本人幫佢哋重建返,而d島民都好識做,借咗一個moai俾d日本人返日本做展覽,可以話係禮上住來!


見到呢15個一字排開嘅moai,真係極度震撼,長途跋涉咁嚟到復活節島,真係值得嘅!                 


跟細團真係好,可以影到呢d萬里無人嘅相,不過想影張雙人相就比較難啦!


佢同毛毛一樣,都係去過日本架!    


Anakena有一個美麗嘅白沙灘,d沙又細又滑,真係好靚好靚,嚟呢度主要係睇兩個Ahu,一佢有7個moai,而另一個係只有一個moai。


呢個就係Ahu Nau Nau 啦!


Ahu Ature Huki得一個moai,係十幾個島民用咗9日時間先可以重新豎立好嘅moai!


其實好多moai都保存得幾好,呢幾個moai pat pat嘅花紋仲睇得好清楚架!


今日我哋係沙灘上食午餐,嘢食就麻麻,但環境就一流啦,仲有就係呢度d動物都好開心,所有地方佢哋都可以去!見到d狗狗同主人一齊喺沙灘游水,好羨慕呀!


散團時已經係下午4點啦,返酒店稍為休閒一陣就出動去郵局幫個護照蓋返幾個到此一遊嘅印啦,一蚊美金3個印!喺去郵局嘅路途上遇到隻狗狗,佢好乖,仲陪我哋一齊去郵局蓋印,可惜我哋係遊客唔可以收養佢!


今晚又係自備嘅美味粉絲加午餐肉,正!


Hotel : Tauraa Hotel 
Address : Hanga Roa - Easter Island - Chile
Telephone : 56-32-2100463
Fax : 56-32-2551310
Price/night : $86,625 pesos chilenos = HK$1,070.00
URL :
www.tauraahotel.cl
e-mail :  tauraa@entelchile.net


4 則留言:


  1. 咁睇真係好壯觀!
    [版主回覆05/23/2009 00:27:00]而家都好掛住呀!

    回覆刪除
  2. 你既南美之旅好精彩,集集都睇到我o哂咀~~
    moai好神秘呀,你個導遊Ian有無講解d古人係點雕moai出嚟同埋係點運送架?好想知 ..............
    [版主回覆05/23/2009 00:44:00]梗係有,大結局就出啦!

    回覆刪除
  3. wow, 好想去呀! 但諗起要20+個鐘嘅機程 ...
    [版主回覆05/23/2009 00:48:00]機程都係我最大嘅心理障礙,諗咗幾年先夠膽去咋!

    回覆刪除
  4. 請問復活島既tour是否已 include all adminission tickets?
    [Leung回覆09/23/2012 14:42:20]Thank you!
    [版主回覆09/09/2012 17:19:55]呢個South Coast Tour無adminission tickets要買,另外West Coast Tour 就要俾US$10 for Rapa Nui國家公園入場費。

    回覆刪除