2009年1月7日 星期三

南美之旅第15天 (7-1-2009)

南美之旅第15天 (7-1-2009 星期三)


Buenos Aires-Valparaiso Cruise on Celerity Infinity (Day 4) - Puerto Madryn, Argentina


今日我哋可以上岸玩,呢站就喺Puerto Madryn啦!當然要喺船度食咗早餐先上岸啦!                                                                            


今日我哋特登等晏d先上岸玩,又無諗住有d咩特別地方想去,費事排隊啦,9點幾隻船已經無晒人咁濟啦!


呢度好奇怪架,沙灘上面好多爛船無人理,而且個沙灘仲會生青苔架喎,真係第一次見呀!             


呢個小港口,無咩行,好多人會喺度跟local tour去睇鯨魚同企鵝,我哋無去,所以一陣間就行晒啦!



當我哋行過一個公園時,聽到d好好聽嘅音樂,即時俾佢吸引咗入去啦,原來有一位應該係紅番嘅樂手喺度表演,佢用d竹同吹d音出嚟,好原始又好特別,圍滿晒人,原來仲有CD賣,US$5一隻,即買啦,真係好好聽架!              


小朋友瞓得幾開心同安心!                                   


呢間嘢兩杯咖啡收我哋HK$50,俾d淡過水嘅咖啡俾我哋,好在有wifi上網咋,如果唔係,呢兩杯嘢就真係貴囉!


呢位哥哥架車好特別喎,呢d車都楂得出街嘅咩!


呢度d個海灘又長又平真係好鬼靚!


呢棵樹又係好鬼正,打平咗都生到喎!


行咗差唔多3個鍾我哋就返上船食午餐啦!


午餐唔係食咗好多嘢,跟住梗係午睡時間啦,瞓醒就去食晚餐,真係豬一樣嘅生活呀!    


今日我同Daddy嘅口味好似,沙律同主菜都一樣,因為大家都仲驚緊牛囉!


Daddy的前菜,沙律,主菜及甜品!Daddy話件朱古力蛋糕好好味喎!Daddy平時唔食甜品,今次話好食都應該幾好,不過我唔食朱古力蛋糕嘅,所以領略唔到啦!                                                                            


我的前菜,湯同甜品!            


跟住嘅節目就梗係睇show啦,今晚係我好鍾意嘅根肉人表演!完全係力嘅表現,力再加舞蹈,原來可以好好睇架!


4 則留言:


  1. 情人節快樂!
    祝你和你honey永遠都甜甜蜜蜜
     
    [版主回覆02/16/2009 22:39:00]多謝晒,你都係呀,成日都好似你整d甜品咁,甜甜蜜蜜!

    回覆刪除
  2. 你鍾意睇根肉人.......我真係要重新估計你嘅品味
     
    咁你駛唔駛我搭我大姑奶 (TVB staff)幫你撲張2009港男show入場卷呀 ?
    [版主回覆02/16/2009 22:49:00]我d品味一向都好特別架啦,見我揀阿毛毛就知啦!
    無計啦,隔離嗰個d咁多肉都無,唯有睇吓人哋嗰d囉~
    有又唔好晒喎,你去唔去呀?

    回覆刪除
  3. 筋肉人表演, 係唔係好似索拉奇藝坊嗰d呢, 係既話就真係好好睇!
    [版主回覆02/16/2009 22:57:00]類似啦,不過無咁勁同咁大型囉!我未喺現場睇過索拉奇藝坊表演呀,都幾想去睇返次!

    回覆刪除
  4. 藍天白雲, 個沙灘好靚呀.
    d相影得好有postcard feel.
    [版主回覆02/16/2009 23:04:00]藍天白雲,個沙灘好靚,仲好曬添! 嗰d係出自毛爸架大機,嗰d鬆郁蒙嘅相就係我影架啦!

    回覆刪除