2009年1月4日 星期日

南美之旅第12天 (4-1-2009)

南美之旅第12天 (4-1-2009 星期日)


Buenos Aires-Valparaiso Cruise on Celerity Infinity (Day 1) - Buenos Aires, Argentina


South America



































































































DatePort/CityActivityDescription
Sun, Jan 04Buenos Aires, Argentina  Depart 9:00 PM
Mon, Jan 05Montevideo, UruguayDockedArrive 10:00 AMDepart 5:00 PM
Tue, Jan 06At Sea   
Wed, Jan 07Puerto Madryn, ArgentinaDockedArrive 9:00 AMDepart 7:00 PM
Thu, Jan 08At Sea   
Fri, Jan 09Port Stanley, Falkland IsTenderedArrive 9:00 AMDepart 6:00 PM
Sat, Jan 10At Sea   
Sun, Jan 11Cape Horn, ChileCruisingArrive 4:00 PMDepart 6:00 PM
Mon, Jan 12Ushuaia, ArgentinaTenderedArrive 6:00 AMDepart 4:00 PM
Tue, Jan 13Punta Arenas, ChileTenderedArrive 9:30 AMDepart 7:00 PM
Wed, Jan 14Strait Of MagellanCruising  
Thu, Jan 15Chilean FjordsCruising  
Fri, Jan 16Puerto Montt, ChileTenderedArrive 8:00 AMDepart 5:00 PM
Sat, Jan 17At Sea   
Sun, Jan 18Valparaiso, Chile Arrive 4:00 AM  



今日會開始我哋嘅郵輪之旅,因為驚太多人同時登船會等好耐,所以我哋決定下午先去碼頭,朝早十點check-out咗就去咗行酒店附近嘅步行街,順便買d紀念品。揹住個十幾磅嘅背囊行咗兩個鐘頭,只係買咗2小件嘅紀念品!


攰到死都去影埋布宜諾斯嘅地表先去食午餐,午餐都係麥當勞搞掂,貪佢有wifi可以上網同杯咖啡啱飲d囉!


2點鐘,我哋返酒店攞返d行李,然後準備坐的士去碼頭check-in 啦,點知又擮到個唔識路又完全唔識聽英文嘅的士司機,不過佢好好,停咗架車喺路邊,走入出酒店叫d姐姐幫佢睇地圖同教佢點去碼頭,Daddy見咁情況就跟埋入出聽吓,睇吓d姐姐講得啱唔啱啦,於是乎就淨抵我同一架的士+3件行李喺度,點知架的士突然間郁,一路慢慢向後溜去條路中間,嘩!原來個司機唔記得拉手制,條路有好多車過架麻,我就即刻走去拉住架車等佢唔好再溜後,想伸隻手入車度拉手制又唔夠手長,又驚喺路邊d行李俾人偷,又驚有車撞埋嚟,好驚之下就大叫"Help"好在有個鬼佬同個鬼婆喺酒店門口等緊車,個鬼佬就即刻走嚟幫我推返架車返路邊,然後拉埋手制,個鬼婆就走入去揾的士司機出嚟,個司機先傻吓傻吓咁出嚟同個鬼佬講Thank you!阿根廷d等的士司機真係一個傻過一個!


下午2點半,架的士終於安全車到我哋去到布宜諾斯艾利斯嘅Pureto Nuevo 碼頭辦理登船手續,今次寄行李上船好順利,連堆阿根廷嘅出境手續都唔使15分鐘就搞掂晒,係咁多次坐郵輪中最快嘅一次,可能係今次我哋揀咗食完中午飯先上船啦!



原來我哋d行李係咁樣運上船架喎!


呢度同香港一樣咁失敗要係貨櫃碼頭落船!


執好晒d行李之後就周圍參觀吓先,同之前d船無太大嘅分別,最好就係有間我最鍾意嘅Cova Cafe喺度,正!呢14日可以嘆到d正啡啦!


行行吓見到有雪糕食,俾杯雪呢拿我試吓呀,唔該!


行到咁上吓就要返房著返件救生衣,準備參加事故演習啦,所有人都必須要參加,咁都幾好架,起碼有咩事嗰陣,知道應該走去邊吖!


所有人都去晒Theater度聽講解,然後就會出去甲板睇吓救生艇嘅位置。


演習完筆,我哋就去食晚飯啦,今次我好大意,唔記得訂兩人枱,由於第一晚係自由坐都唔大問題,明晚唔知要同d咩人坐呢?


今晚食飯前叫咗兩杯嘢飲,Shirley Temple (US2.50) & Passion Ice (US$3.95),味道唔錯,而價錢都同之前差唔多。


由於喺阿根廷食得太多牛,所以今餐大家都揀咗意大利海鮮飯!


食飽就去睇Show啦,個台都幾靚吖!


男子四重唱,一個主唱,3個用口扮樂器,幾好聽架!


仲有百老匯歌舞表演,都算唔錯啦!


1 則留言:

  1. 架車溜後好好笑喎!  你的旅程都未去咗一半, 毛爸都已經晒黑咗好多呢.
    [版主回覆02/12/2009 22:08:00]你就好笑囉,幾乎嚇屎我呀,嗰度出名治安差架!
    未算,仲有d更黑嘅嚟緊!

    回覆刪除