2009年1月5日 星期一

南美之旅第13天 (5-1-2009)

南美之旅第13天 (5-1-2009 星期一)


Buenos Aires-Valparaiso Cruise on Celerity Infinity (Day 2) - Montevideo, Uruguay


今日我哋可以上岸玩,呢站就喺烏拉圭啦!喺船度食咗早餐先上岸,今程船最大嘅新發現就係有中式嘢食,前兩次都無架,成十幾日都無食過中式嘢,整返碗粥先!           


呢個小港口好窮,d嘢比阿根廷平好多,但都仲有d建築物幾靚,治安應該都幾差,一上岸已經有人叫我唔好張部相機掛喺頸,一定要用手揸實,跟住我哋一路行,每一個街口都有警察企喺度,搞到我哋全程都好緊張,高度戒備狀態!


呢個度睇隻船係咪好大隻呢!


上咗岸要坐幾分鐘巴士先去到市中心架!






呢度都好落後吓,依家仲用緊馬車倒垃圾架!






喺呢幅相度你就睇到烏拉圭城市規劃有幾差,喺呢個最出名嘅廣場周圍都起晒d高樓大厦,想影幅靚相真係唔容易!


我哋10點幾行到大概1點半返上船食午餐,跟住就係午睡時間啦!嘻嘻...



由於我哋係食第2輪嘅晚餐,所以今晚會睇完Show先食飯,今晚有小提琴表演!




今晚我哋要去返指定枱坐,原來係一張6人枱,即是話我哋未來會同另外4個人一齊坐,仲有就係覺得個waiter麻麻地,咁啱個大鬼行過同我哋傾計,毛爸就順便問吓佢我哋可唔可以轉張2人枱啦,最後梗係俾我哋轉啦,不過就要轉去食第一輪晚餐,無問題啦,如果唔係晚晚要應酬班唔識嘅鬼就煩啦!


我的選擇~~~                                            毛爸的選擇~~~~    


今晚我哋揀咗同一款甜品-Tiramatsu!


食飽就梗係去搵周公傾吓計啦!哈哈...zzzzzz


1 則留言:

  1. 你的行程都好寫意喎, 行一陣就訓下, 食下.
    [版主回覆02/14/2009 18:07:00]平時返工已經好辛苦,放假梗係要俾多d時間自己休息吓啦!

    回覆刪除