2008年12月6日 星期六

狗狗Calendar

星期四晚放工返屋企,例排去信相收埋信先返上樓,返咗一日工,對眼得返一條線咁大

,但當我打開信箱見到呢個Calendar時,對眼突然變大咗10倍
,好鬼靚呀


原來係歡歡送俾我哋架,個狗狗Calendar裡面嘅狗狗全部都係我d街方嚟架,好多仲成日見到架,而且每隻小狗嘅生日都mark咗係個calendar裡面,好方便,唔怕唔記得啦!真係好有心思吖,呢個calendar用完我會好好保存,多謝晒歡歡同咁多狗街方!                       


9 則留言:

  1. 好靚呀, 仲靚過我第一次同寶寶整果呀
    [版主回覆12/07/2008 22:31:00]寶寶嗰個都好靚吖!

    回覆刪除
  2. 真係好靚喎!
    [版主回覆12/07/2008 22:29:00]係呀,一份好特別嘅禮物,收到真係好開心!

    回覆刪除
  3. 真係一份好有心思, 好特別嘅禮物!!
    [版主回覆12/09/2008 22:26:00]所以我好鍾意呀,2009年用完會好好保存,得閒攞出嚟睇吓都會好開心!

    回覆刪除
  4. 真係好靚呀, 好有創意呀, 羨慕C我喇.......hehe.........

    回覆刪除
  5. 真係好靚呀~~!!好有創意呀......羨慕C我喇......hehe..........
    [版主回覆12/09/2008 22:30:00]我d狗街坊真係幾好架,想搬咗幾次都搬唔成,其中一個原因就係有班好街坊囉!

    回覆刪除
  6. 唔洗客氣,希望你啱用!
    [版主回覆12/09/2008 22:32:00]唔止啱用,仲啱睇添噃,多謝晒!

    回覆刪除
  7. 好靚呀﹗
    [版主回覆12/09/2008 23:10:00]係呀,仲要係我成日見開嗰d靚仔靚女添噃!

    回覆刪除
  8. 又靚又有意思
    [版主回覆12/10/2008 23:45:00]係呀,真係好鬼鍾意收到呢d禮物架!

    回覆刪除