2008年12月20日 星期六

忙碌的一天

今日我小毛毛好忙呀,Daddy同媽咪話佢哋今日想我陪佢哋喎,見佢哋呢排都好乖,好啦,陪你哋去西貢飲茶好唔好?


我哋今朝8點去接埋爺爺同嫲嫲就向西貢出發,梗係去醫咗肚先啦!


D大人飲茶飲好耐架,等到我頸都長埋呀!媽咪幾時先可以落地玩呀?


好啦,終於輪到我玩啦,媽咪梗係唔會放過同我影相嘅機會啦!


可能因為早啦,周圍都無人,好舒服呀!


媽咪,可唔可以落去游水水呀?


食飽,玩飽就要陪媽咪去做d正經嘢啦,坐車我最鍾意坐車頭,最好就開埋窗,等我可以吹吹風麻!           


媽咪話今日要去辦年貨喎,好啦,我陪你啦!


媽咪,我要食奇異果!


你睇吓,人山人海咁,d嘢係咪唔使錢呀?排隊俾錢都等到我瞓著覺吖!


跟住仲要去銀行,媽咪你唔係呀,銀行都要我陪你去?      


又係要等,等到我瞓著啦!


夜晚仲去埋婆婆度食飯,一返到屋企已經攰到唔郁得啦,我要瞓啦,你哋唔好再搞我!       


9 則留言:

  1. 毛毛咁早想游冬泳,小心冷親.
    [版主回覆12/24/2008 01:07:00]媽咪唔俾呀,想都無得游啦!

    回覆刪除
  2. 毛毛, 你呢一日好充實喎
    [版主回覆12/24/2008 01:08:00]係囉,媽咪好鬼煩架,去邊度都要狗地陪!

    回覆刪除

  3. 毛毛....真係比你笑死我呀, 你好似好無奈咁喎~~!!!
    [版主回覆12/24/2008 01:10:00]梗係無奈啦,去度度都排長龍,等完又再等,都係瞓一陣好!

    回覆刪除
  4. Tang & Leung : 毛毛可以跟媽媽周圍去, 真幸福呀
    [版主回覆12/24/2008 01:11:00]Tang & Leung都係啦,媽媽成日都同你哋去街玩!

    回覆刪除
  5. 毛毛媽媽要你陪佢去銀行做保鑣呀﹗
    [版主回覆12/24/2008 01:13:00]去開兒童儲蓄戶口呀,等我d利是錢唔使成日落咗媽媽袋啦!

    回覆刪除
  6. 哇, 咁快辦年貨?
    [版主回覆12/24/2008 01:15:00]係呀,我今日出發,年29先返呀!所以要辦定年貨囉!

    回覆刪除
  7. 近排天氣涷咗呀,毛毛游水好易冷親架~
    [版主回覆12/24/2008 01:16:00]係囉,有得睇無得游呀!

    回覆刪除
  8. 小吉家生活點滴2008年12月23日 下午1:05

    祝毛家~聖新年快樂,身體健康!
    仲有祝毛爸 &毛媽~旅途愉快,一路順風,滿載而歸!
    [版主回覆12/24/2008 01:20:00]多謝小吉,我都祝你地聖誕快樂,預祝新年進步(又其是你媽咪隻腳腳)!
    我哋會時不時update吓個blog架啦,我都好想滿載而歸呀,不過唔知毛爸俾唔俾呢?

    回覆刪除
  9. 你地明天就出發喇!
    一路順風! 玩得開心d呀! 有時間要update吓個blog,
    我地會好掛住你架!~
    Alice
    [版主回覆12/24/2008 01:23:00]多謝晒呀,我哋會時不時update吓個blog架啦,有人掛特別開心架啫!

    回覆刪除