2008年12月24日 星期三

南美之旅第1天 (24-12-2008)

南美之旅第1天 (24-12-2008 星期三)


香港→紐約→聖地牙哥(智利)→布宜諾斯艾利斯(阿根廷)







































Date ItineraryFlight time
   HourMin
24/12/2008WedHong Kong --> New York (JFK) 0945 – 1210 (CX830)1525
24/12/2008WedNew York (JFK) --> Santiago 2230 – 1250 (25/12/2009) (LA531)1220
  1Stop* NY -->Lima (2230-0630) ; Lima  --> Santiago (0730-1250)  
25/12/2008ThuSantiago --> Buenos Aires (EZE) 1510 – 1810  (LA445)20


噚日朝好唔捨得咁送咗小毛毛去嫲嫲,為免毛毛咁多日會悶,所以帶咗好多新玩具同零食俾佢,希望佢有得食有得玩,會無咁掛住我哋啦!每次離開嫲嫲屋企時見到毛毛個可憐樣,我都會有十萬個唔捨得,一千萬個內疚,好想好想返轉頭抱返佢返屋企,次次都係毛爸拉我先肯走,今次仲要係去32日,更加唔捨得,毛毛你要乖乖聽話,唔好蝦爺爺同嫲嫲呀,Daddy同媽咪會好掛住你,一返嚟就會第一時間去接返你係返屋企架啦!


今年呢個平安夜會過得好長好長,因為我哋一路向住過咗去嘅時間飛,仲會係2個唔同嘅地方渡過今年嘅平安夜,今年無準備特別嘅聖誕禮物俾毛爸,我諗大家可以放抵手頭上嘅工作,一齊放一個咁長嘅假期,已經係送俾大家嘅一份好好嘅禮物!


本來我哋係坐黃昏機去紐約,但中間得兩個鍾頭多d嘅時間轉機,個個朋友都話好危險,而家美國d機成日遲,轉機最好預6個鍾,所以就改咗早機出發啦!


今次成個行程32日,由3-33度嘅衫都要帶,所以一出發行李已經超重啦!



晨咁早就到咗機場,不過搞吓搞吓都搞到final call先上機,第一程由香港飛紐約,飛快咗14個半鍾頭就到咗啦,預咗10個鍾頭轉機,點知就超順利,仲要早到,無計啦,成日都係咁架啦,買大開細


New York好凍呀,落機時得4度咋!


10個鍾有咩好做呢,本來諗住出去New York City行吓,不過呢排New York落大雪,都係搏唔過,咁唯有搵間Lounge踎吓啦,我哋張卡有兩間可以入,咁求其去一間啦,首先就去咗間叫”The Lounge”,又話有WiFi,但係就上極都上唔到網,由於未可以check-in,所以我哋帶住晒d行李,咁就費事轉啦,還點都上唔到網,咁就食完嘢就瞓覺啦!   


瞓醒梳洗一下,再整個杯麵,嘆埋杯咖啡就去check-in啦!


好順利咁一陣就搞掂晒,仲有成3個鍾先上機,咁我哋就去埋另外一間叫“Oasis”嘅Lounge睇吓啦,嘩!呢度正好多,無論環境,食物同飲品嘅選擇,設施都好過之前嗰間好多喎,連Starbusk嘅咖啡都任飲,最重要係上到網吖麻!又喺度消磨咗大半個鍾!        


我哋去聖地牙哥班機飛夜晚22:30,點知搞到差唔多23:15先起到飛,本來係聖地牙哥得兩個幾鍾嘅轉機時間,而家仲要買少見少,得返個半鍾,落機又要趕餐屎啦!次次都係咁,買大開細


平時d飛機餐已經好難食架啦,南美航空公司d飛機餐仲可以再難食d,好嘢!


每次去旅行我都會偷毛毛最近最鍾意玩嘅玩具帶埋一齊去,今次就偷咗佢啦!


5 則留言:

  1. 個玩具有毛毛嘅味道,特別親切﹗
    [版主回覆12/27/2008 11:15:00]全中呀,你真係明白我心意啦!

    回覆刪除
  2. 都係papa嗰句, 好味食多D, 唔好味就食飽D啦!
    [版主回覆12/28/2008 09:48:00]直頭係放唔入口嗰隻呀,我當減肥算啦!

    回覆刪除
  3. 個玩具要用密實袋袋住先得嘞, 咁多日, 啲味好快散晒.
    有乜嘢禮物好得過同最愛去成個月旅行.  祝你地聖誕快樂, 身體健康
    而我地一家O既聖誕願望, 係 B 哥早日康復.....毛媽....B 哥中左牛蜱熱呀..
    [版主回覆12/28/2008 09:47:00]我知呀,不過都係啱啱知咋,Baby咁乖,咁多人鍚,一定會好架,我哋喺呢度都會大大力支持Baby架!
     

    回覆刪除
  4. 有毛毛個玩具在身邊, 個感覺特別親切!
    [版主回覆12/28/2008 10:02:00]係呀,摸唔到都聞吓陣除吖麻!

    回覆刪除
  5. 我好鍾意阿momo豬個玩具呀~~
    補返個merry christmas比你同mo爸.....
    p.s.我個電腦現在暫時整好了,還要係我老細出手才可以搞掂....早知就當初一出事就找佢幫手..唔係等2個月先有電腦用
    [版主回覆01/19/2009 00:43:00]咁下次叫阿毛豬帶嚟俾你玩啦!
    我都補返個Happy New Year俾你先得~~~
    咁得閒多d嚟啦!

    回覆刪除