2008年12月27日 星期六

南美之旅第4天 (27-12-2008)

南美之旅第4天 (27-12-2008 星期六)


布宜諾斯艾利斯(阿根廷)→加拉法第(El Calafate)





















Date ItineraryFlight time
   HourMin
27/12/2008SatBuenos Aires (Ministro Pistarini EZE) El Calafate (FTE) 1025 – 1238 (AR1892)313



今日會飛去加拉法第,大部份去睇Moreno冰川嘅人都會住喺呢個小鎮,一路去機場兩邊嘅風景都好似曼谷~   


呢個係布宜諾斯艾利斯內陸機場侯機室,唔好睇佢地方細細呀,呢幅相裡面已經有5個登機閘口架啦!   


好耐無試過咁嘅形式上機啦,落住雨都幾"呢 hea"


又嚟一份難食嘅飛機餐


3個幾鐘就到咗呢個好靚嘅小鎮"加拉法第",全個機場得一條行李帶,全部人嚟呢度都係為咗睇Moreno冰川,所以未來幾日我哋好大機會見返同機嘅人!


成個機場就係咁大啦,上面係出境大堂,下面係入境大堂


機場周圍都係荒蕪一片~~~


經過大概20分鐘嘅車程,就到咗我哋會住4晚嘅酒店 Santa Monica Aparts 啦,呢間係由10間屋仔組成嘅酒店,我喺搵酒店時,見呢間雖然係叫3星酒店,但網上好評如潮,咁就試下啦,果然無令我哋失望,直頭係喜出望外添噃,毛爸不知幾咁鍾意,猛咁讚我叻話咁好嘅酒店都俾我揾到喎!嘻嘻...(鬆毛鬆翼添)


酒店接待處,呢度d工作人員,個個都好好笑容,又友善,見到佢哋真係自己都會開心d吖!     


呢間就係我哋住嘅2号屋啦,一房一廳加一個開放式廚房!好正呀!


呢間係我夢想中嘅睡房,估唔到係呢度住到喎~~~


好鬼肚餓,放抵d行李就去醫肚啦,近近地係酒店附近揾咗一間小店,竟然有意外收獲,份雞肉三文治幾好味,連杯咖啡都正喎!成間舖都布置到好colourful喺入面食嘢都開心d吖!不過呢度食嘢都幾貴,呢一餐要差唔多HK$150架!


我同毛爸都好鍾意d比較落後嘅小鎮,呢度啱晒我哋口味!


我哋聽日會坐船去睇冰川,個船河喺玩足一日,不過唔包午餐,而且船上亦都無午餐賣,所以所有乘客都要自備午餐,咁我哋就去超市行吓,入d貨,整午餐啦!點知俾我哋見到呢d劇臭無比嘅發霉香腸,仲好多人買添,大家真係文化唔同呀,我一定放唔到佢落口!          


今晚毛爸落廚整漢堡飽,估唔到都幾好食喎!


嘻嘻...食到一半先記得影相添!


食飽要早d瞓啦,聽日7:20就出發去睇冰川啦!


Hotel : Santa Monica Aparts
Address : Josefa Freile 42 (9405) El calafate - Sta. Cruz, Patagonia Argentina
Telephone : (0054 2902)491-835
URL :  http://www.santamonicaaparts.com.ar/spanish/santamonica.html
e-mail : santamonica@cotecal.com.ar


8 則留言:

  1. I also like the city, it looks very peaceful and quiet.  Look forward to see your 冰川 photo tomorrow. 
    [版主回覆12/31/2008 18:38:00]哈哈,有同道中人喎!出咗啦!

    回覆刪除
  2. 毛媽....好鬼唔抵得呀!!!! hehe...你住果間santa monica apts 未碌落去睇都知係正野, 因為我婆婆L.A.住果度都好近santa monica, 一個同名的地方, 同樣好靚好靚.
    [版主回覆12/31/2008 19:09:00]唔抵得咩呀,嗰碌發霉香腸呀?要唔要帶碌返嚟俾你!
    原來叫Santa Monica係品質保証,呢間嘢真係好鬼正,d嘢安排得細心過d日本人,俾110分佢吖,而家要check out去機場搭機返 布宜諾斯艾利斯啦!
    Happy New Year!!

    回覆刪除
  3.  毛媽, 我覺得你真係好勁呀!  跟你去行實無衰呀!
    HAPPY NEW YEAR ! 
    [版主回覆01/01/2009 09:24:00]哈哈...衰咗d嘢唔話係聽咋麻!
    新年快樂,最緊要身體健康呀!

    回覆刪除
  4. 個小鎮好靚呀,仲有間酒店好有特色,我哋都鍾意喺有鄉村色彩的小鎮觀光架~
    嗰d發霉香腸望落好恐佈,我都唔敢擺入口~
    [版主回覆01/01/2009 09:26:00]呢度比我嚟之前嘅印象更好,好鍾意呢個小鎮呀!
    但係我見呢度d人食得好開心呀!

    回覆刪除
  5. 你地間屋好正呀! 這間都係我既Dream House呀!
    果d發霉香腸睇見都有d驚!!!!!!!!!
    Happy New Year!
    [版主回覆01/04/2009 04:47:00]咁樣嘅屋仔我淨係喺北海道住過咋,估唔到南美都有呢種feel嘅屋喎,真係好鬼鍾意佢!
    咩有d驚,好驚就真,你見到佢哋食你仲驚呀!
    Happy New Year!

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意個小鎮呀....你就好la~~可以有幸住個o下...
    [版主回覆01/19/2009 00:56:00]個小鎮幾好架,不過先要捱過30個鐘機程先得喎!

    回覆刪除
  7. 間屋仔好靚呀!我住果間就一般旅館look。
    [版主回覆02/27/2010 00:02:00]呢間真係好正,係我全程最鍾意架,3星價錢,5星級數呀!

    回覆刪除
  8. 個小鎮真係好靚...我去果時住旅舍...回想起都好開心
    [版主回覆04/05/2011 23:25:00]南美係一個好令人回味嘅地方,我都好想再去...

    回覆刪除