2008年12月26日 星期五

南美之旅第3天 (26-12-2008)

南美之旅第3天 (26-12-2008 星期)


Buenos Aires city tour + Tango show + Dinner


今日早餐酒店包埋,普普通通啦,最好就係有新鮮生果食!


Book咗半日嘅City tour,9:30就有車嚟接我哋~~~



成團人嚟自唔同嘅國家,有瑞典,西班牙,美國同我哋香港,今朝去咗好多地方,但d名勁難記囉!


布宜諾斯艾利斯俾我嘅印象你好靚好靚,週圍都係公園,d人個個都好鍾意狗,成日都見d人帶狗狗去公園玩,喺公園放吓狗,曬吓太陽,幾寫意吖,對於香港人嚟講簡直係一個遙不可及嘅夢想生活呀!呢度仲有份工好啱我做,就係"Dog Walker"啦,估唔到嚟度,好多人會請人帶自己隻狗去行公園架喎,呢份工啱我吖!不過唔知可唔可以做到呢位人兄咁勁呢?


連市中心嘅公園都有d咁嘅場面,你話南美人幾開放呢!


呢間係阿根廷總統嘅辦公室


Catedral Metropolitana教堂


週圍嘅街都好靚,好有歐洲feel,但又無歐洲咁拘謹同嚴肅!


小保加球場~~~


博卡區(La Boca),呢區本來係貧民區,因為d人無錢,執人哋用完用淨d油,油到間屋五顏六色,點知油得鬼咁靚,引咗好多人嚟睇,慢慢就變咗遊客區啦!


就連洗手間都油得好靚架!


大概中午1點就散團啦,我哋就去咗酒店附近嘅一間意大利餐廳食午餐,呢兩件角仔幾好味呀~~~      


沙律麻麻地,肉多過菜!


Margarita Pizza - 正!


黑椒牛排 - 肉質幾好,不過鹹咗d!


薯仔好好食,不過太飽,食咗唔夠一半!


跟住就返酒店瞓個晏覺,夜晚8點半就有人嚟接我哋去睇Tango Show同食晚餐,一上車就見d人全部盛裝出度,我同毛爸都係最casual嗰兩個啦,好在去到會場見有d人同我哋著得差唔多先無咁驚咋!


首先我哋會食咗飯先!


個餐樣樣都唔好食,鹹到屎!


甜品唔係好甜,但都係都唔好食!


咖啡就ok啦!


食飽飽就開Show啦,個Show好精彩,不過唔俾影相,咁我同毛爸唯有跳住part舞俾你哋睇頂住引先啦!        


Hotel : Carlton
Address : Libertad 1180, Buenos Aires, 1012, Argentina
URL :
http://www.southtravels.com/america/argentina/carltonhotel/index.html


10 則留言:

  1. Margarita Pizza 真係好正喎, 我邴隔住個 mon 都聞到好大陣芝士味.
    Dog Walker 呢份工都好啱我, 但一定要到外國先得.  因為香港都無地方 walk.
    [版主回覆12/28/2008 09:57:00]嘩!你又係芝士怪嚟架,等我返嚟約埋一齊去食吖!
    咁未返工咪已經要儲大筆錢移民先囉!

    回覆刪除
  2. 個Margarita Pizza 好正呀! 我都好想食呀!
     
    [版主回覆12/28/2008 10:10:00]原來咁多人鍾意食Margarita架,等我返嚟要約埋一齊去食啦!

    回覆刪除
  3. <--好功呀﹗
    Margarita Pizza 啲芝士多到 ﹗
    [版主回覆12/29/2008 04:53:00]一個人拖9隻狗呀,d狗狗好乖先拖到咋!
    真係勁多呀,好好味,香港嘅 Margarita Pizza 因為就返香港人口味,無咁芝士所以無呢個咁正架!

    回覆刪除
  4. 風景好正,既有歐洲 feel 的建築物,又有大草地公園,有時真係好羨慕外國人有咁大咁靚的居住環境~
    當地的生活指數高唔高?會唔會比美加低?
    [版主回覆12/29/2008 05:01:00]係呀,如果我哋可以有個大草地俾d狗狗跑吓已經好好啦,都唔好話大屋啦,呢度周圍都係公園同草地,全部歡迎狗狗入去跑,成街都係狗,見到真係好鬼開心!
    我哋中午嗰餐大概食咗HK$250,我覺得同香港差唔多啦~~

    回覆刪除

  5. 話唔埋總统喺office都係晒緊籮柚.......

    呢張索呀......考慮吓晒大佢掛喺廳或房吖!
     
    [版主回覆12/29/2008 09:24:00]
    咁唔知曬緊籮柚嗰個唔知係咪總统夫人呢?
    真係勁索呀,我都唔知原來我可以咁索,毛爸可以咁形,直頭諗住晒大佢返屋企當牆紙貼添呀!

    回覆刪除
  6. 哎吔, 你咪咁嫌尖啦, 咩都話唔好味, 我地去旅行要挨肚餓咪仲慘!
    [版主回覆12/30/2008 07:11:00]唔係我嫌尖架,大家樂同大快活d扒都好味過佢好多呀,不過你去日本都要挨肚餓就神奇d!

    回覆刪除
  7. 呢幅相最正!
    [版主回覆01/19/2009 00:51:00]正呢!從未如此正過吖!

    回覆刪除
  8. haha~~ha~~
    Margarita Pizza - 歐洲的pizza好味嗎??

    個resturant Display好靚o下woo.....
    [版主回覆01/19/2009 00:54:00]無你哋嗰度整d咁正架,OK啦,我d攝影技術都幾好架!

    回覆刪除
  9. 你地都幾豪喎,食野睇show都好貴咁
    [版主回覆02/27/2010 00:21:00]唔豪,唔豪,因為我哋聽人講話BA嘅Tango Show好好睇吖麻,其實個價錢ok架,我哋係一個package咁book架!
    1 nights BUE hotel + English half day tour + Tango Show & Dinner + transfer  USD138 per person
    全部行程同去睇Show都有專車接送添噃!

    回覆刪除
  10. 請問你既local tour係去到酒店book抑或之前book定呢?
    [版主回覆01/25/2013 00:01:52]喺香港學聯book架!

    回覆刪除