2008年12月30日 星期二

南美之旅第7天 (30-12-2008)

南美之旅第7天 (30-12-2008 星期二)


加拉法第(El Calafate)-自由活動


今日我哋係自由人時間,無預備任何節目,諗住悠悠間休息吓咁啦!

呢間酒店嘅早餐喺送到我哋嘅屋仔嘅,個早餐好簡單,不過都夠食嘅,最好味就係杯鮮搾橙汁!        


嘆完早餐,我哋”hea”咗一陣就出動去shopping啦,順便俾時間人哋执吓屋!行咗成朝都無咩買到,於是乎又去食囉,午餐我哋又去返第一日嗰間小店,因為佢又平又好食,今次我哋叫咗兩個crepe加一個湯,超正!喺呢度想搵到好嘢食係好難架!


毛爸嘅蕃茄,吞拿魚,洋蔥crepe” HK$80.00


我嘅火腿,芝士,乾蕃茄crepe” HK70.00


呢碗係洋蔥加大蔥(leek)湯,非常之正,好清甜,喺度好多湯都落好多cream,難得有碗咁清得嚟又好味嘅湯呀!HK$48.00


加多兩罐可樂,今餐埋單都要HK$250,喺度食嘢已經算平架啦!


我哋酒店旁邊有間教堂仔,我見到好多鬼都會入去祈禱架!


食飽又係午睡時間啦!zzzzz


我哋嚟咗呢度幾日,發現呢度d人同香港人養狗嘅文化好唔同,佢哋養狗,但唔多打理佢哋,好多時喺街見到d狗都好污漕,d毛一餅餅,仲有就係呢度無人用狗帶拖狗出街架,全部狗狗都係自由行,好多時仲見佢哋自己出嚟散步,無主人同行架!呢度唯一要用帶拖出街嘅寵物就係羊啦!












仲發現d狗狗好乖架,d舖頭唔俾狗狗入,佢哋就個個乖乖喺門口等,唔會走開又唔會走入去架!


今日仲見到架由德國揸過嚟嘅旅行車,好鬼靚,不過無人喺度,如果有真係想上車參觀吓呀!     


你睇吓佢去咗幾多地方!


司機位設備幾完善!


仲有呢隻雀,佢每日早晚都經過我哋間屋,好準時,唔知有無人養呢,呢度d動物全部都咁自由嘅!      


佢仲識過馬路架!   


晚餐又係自備嘅麵同粉絲加腸仔!


Hotel : Santa Monica Aparts
Address : Josefa Freile 42 (9405) El calafate - Sta. Cruz, Patagonia Argentina
Telephone : (0054 2902)491-835
URL :  
http://www.santamonicaaparts.com.ar/spanish/santamonica.html
e-mail : santamonica@cotecal.com.ar

6 則留言:

  1. D狗真係醒,個town係咪好細呀,所以唔会亂走.
    [版主回覆01/04/2009 23:23:00]個town真係好細,最旺條街半個鐘頭就行完架啦,我諗嗰度d人隻隻狗都認得晒,想走失都好難!

    回覆刪除
  2. 我覺得 真係要跟你去一次旅行 !   
    正得你吖....越睇越想去...
    [版主回覆01/04/2009 23:25:00]咁幾時吖?我呢d懶人去旅行,玩幾日就要休息一日!

    回覆刪除
  3. 這天好relax 呀!
    D狗狗好自由好開心呢!
    [版主回覆01/19/2009 01:00:00]懶人去旅行,幾日就要"hea"吓一日架啦!
    如果d人可以打理下佢哋,可能佢哋會更開心d!

    回覆刪除
  4. d狗仔好游閒呀,不過當地人似乎真係冇同狗仔美容的習慣喎~
    [版主回覆01/19/2009 01:02:00]係囉,幫佢哋沖吓涼都好吖!

    回覆刪除
  5. 嘩~~~!!d狗狗睇嚟又真係幾污穢喎, 真係冇諗過外國都會咁呀.....
    [版主回覆02/09/2009 14:11:00]見到都真係幾心痛架,不過嗰度d人見到d狗咁樣又好似無嘢咁喎! 真係每個地方嘅養狗文化都唔同!

    回覆刪除
  6. 我都見到好多狗狗,唔知佢地係有人養定流浪狗。睇佢地又唔係好污wear,不過就周街行周街瞓。
    [版主回覆02/27/2010 00:28:00]我諗有人養嘅,佢哋隻隻都有d肥膏架!

    回覆刪除