2008年12月28日 星期日

南美之旅第5天 (28-12-2008)

南美之旅第5天 (28-12-2008 星期日)


加拉法第(El Calafate)→莫蘭路冰川 (GLACIAR MONERO)
Boat Navigation to enjoy three wonderful glaciers in Los Glaciares National Park: Monero, Onelli and Spegazzini


今日坐船去睇冰川,本來去睇呢3個 Upsala, Onelli and Spegazzini冰川,不過唔知點解變咗去Onelli, Spegazzini同Monero,算啦都係3個,無蝕底嘅!唔識聽西班牙文就真係蝕底d啦!


朝早7:20已經有車嚟接我哋去碼頭啦,架車行咗大半個鐘就嚟到碼頭,我哋要等到8:30先可以上船,你睇我同後面d人嘅裝束就知道個碼頭凍到屎啦!


你睇吓,個個都全副武裝架!


終於捱到上船時間啦!


我哋就係坐毛爸後面隻船啦!


未去到冰川已經遇到一舊甩出嚟嘅大冰,個個即刻爭住影啦~~


Spegazzini冰川,一個好震撼嘅冰川,置身其中,你會覺得個冰川向你行緊埋嚟,好靚,好靚,呢幅相你哋都未覺得佢有幾宏偉,睇埋下一幅啦!


有隻船係度就可以比較到呢個冰川有幾勁啦!


毛爸架相機無停過呀!


終於去到我最想睇嘅Monero冰川啦,今日會係呢邊睇,聽日去睇另一邊!


今日午餐本來諗住帶漢堡飽,不過凍冰冰,好似食d熱嘢會好d喎,所以就帶咗兩個杯麵做午餐,喺船度食嗰陣,個個都覺得我哋個杯麵好神奇,好似未見過咁,又有人話好似聞到d怪味,搞到我同毛爸鬼咁唔好意思,9秒9食晒碗麵,費事俾人話啦!


返到市區已經差唔多晚餐時間,返酒店放底d嘢,就出去食晚餐啦!今日揀咗間個樣幾好同幾多人嘅餐廳,希望有驚喜啦!


呢度興用"Lamb butter"架,我試咗一粒豆豉咁多,"騷"到呢...


阿根廷燒牛扒,都ok,不過就鹹咗d啦!因為我同毛爸share一件牛扒,所以呢幅相係半份~~~HK$160.00(1份)


一個普通到唔普通嘅沙律~~~HK$80.00


甜品揀咗我嘅至愛Tiramatsu,正,真係有d喜出望外!HK$72.00


我同毛爸係兩份食一個沙律,一個主菜同一個甜品,再加2支水,呢餐埋單都要HK$425.00,呢度食嘢真係超貴呀!   


返到酒店毛爸又好忙咁準備聽日嘅午餐啦,我就梗係上網同你哋傾計啦,毛爸辛苦晒你啦!哈哈...            


毛爸雖然好少煮嘢食,不過呢個芝士漢堡飽又真係整得好食喎,唔知係咪因為呢度d嘢唔好食有錯覺呢!


Hotel : Santa Monica Aparts
Address : Josefa Freile 42 (9405) El calafate - Sta. Cruz, Patagonia Argentina
Telephone : (0054 2902)491-835
URL :  
http://www.santamonicaaparts.com.ar/spanish/santamonica.html
e-mail : santamonica@cotecal.com.ar


8 則留言:

  1. happy new year﹗
    [版主回覆01/01/2009 09:17:00]新年快樂呀!

    回覆刪除
  2. Glaciers ----- very eye-opening!
    [版主回覆01/01/2009 09:18:00]我都係呀,真係要好好保護環境呀,如果唔係以後就無得睇啦!

    回覆刪除
  3. 我地都有睇冰川呀, 係電視度.
    親歷其境, 一定有另一番感覺, 全球暖化, 冰川就快消失嘞, 我地要注重環保呀!
    [版主回覆01/01/2009 09:19:00]100%同意呀,佢哋環保做得好好架!

    回覆刪除
  4. Glitter Graphics
    [版主回覆01/01/2009 09:20:00]多謝麵包,新年快樂呀!


    回覆刪除
  5. 淨係睇相都覺得冰川好靚好壯觀,親身睇一定更加震撼~


    祝新年快樂,心想事成~
    [版主回覆01/01/2009 09:21:00]多謝晒,係呀,我哋睇到唔舒得走呀!

    回覆刪除
  6. only can say "wow..............." wonderful. 
    Happy New Year
    [版主回覆01/04/2009 04:51:00]今次真係好感動同震撼呀,未試過覺得大自然係咁偉大架!
    Happy New Year !

    回覆刪除
  7. 好壯觀, 好靚呀!
    有毛爸煮食食, So Sweet!!!!!!!!!!
    [版主回覆01/04/2009 04:52:00]30個鐘頭機就係為咗佢!
    有你煮俾我食仲sweet呀!

    回覆刪除
  8. 果間餐廳真係好貴喎!我係calafate食左餐buffet都唔洗hkd一百蚊位。
    [版主回覆02/26/2010 23:56:00]一百蚊位食buffet?邊有d咁平呀,我行咗calafate嗰條大街同傍邊d細街好多次,間間都去”壯”吓先揀呢間咋,佢係calafate算中價到啦,其實我哋有日想去食日本嘢,不過見到佢d價錢就決定返去煮麵食算啦!

    回覆刪除