2008年12月3日 星期三

我的近況

媽媽越嚟越懶,個幾星期都唔幫我update吓個blog,都唔知佢想點

,無嘢做都唔願郁,一日淨係撻係張梳化度,好似俾人拆咗骨,軟"lar lar"
,無晒力咁,唔知係咪之前搏命得濟
用晒denergy,而家無電呢?


好啦,咁等我自己報告吓我嘅近況先啦!


星期六


我去咗PetMax買狗糧,我食開嗰隻狗糧以前係西貢買嘅,不過嗰間Pet Shop 成日都唔開,終於搞到我無糧食,不過好在俾媽媽搵到係PetMax嘅吉之家有得買,咁我哋就去行一轉啦,仲順便買埋3狗嘅餅餅返屋企嘆添!



星期日


Daddy公司family day,雖然我係黃家大小姐,但係都無得去,朝早唯有乖乖係屋企瞓吓覺啦,黃昏先同Daddy一齊出動去行街街,


平時多數都係媽媽同我落街行嘅,佢發現我識得睇紅綠燈過馬路,話俾Daddy聽,Daddy一直都唔信佢,唉!等我今日表演一次俾Daddy睇

,等佢唔好以為媽媽有神經錯亂啦!


當紅燈時我會乖乖企係度唔會亂咁郁,而一轉綠燈我就會好心急咁拖媽媽過馬路,快d過啦,如果唔係會俾車車撞到架啦!咁大個人都唔識過馬路架,平時你自己出街都唔知你點過馬路嘅?


今晚我地去咗河畔花園度食打冷,其實嗰度d食物一般啦,不過間間食店都有露天位,泊車只係HK$6.00/hr,帶埋我一齊去就梗係好方便啦!


連續兩日去咗街,好攰呀!返到屋企洗完手手腳腳就爬返上我個皇位度覺覺豬啦!                                


第二朝都唔願起身呀!


 


 


 


 


 


 


12 則留言:

  1. 毛毛豬又 聰明 又 可愛呀 !
    [版主回覆12/05/2008 21:53:00]媽媽你聽吓啦,Ivy姐姐讚我呀!
    多謝Ivy姐姐~~~

    回覆刪除

  2. 好靚呀.....不過Petmax啲餅好貴嘅
     

    呢個cushion好嘢呀.....如果我哋以前買到咁嘅cushion, 張櫈就唔駛俾BB坐都黐晒毛喇
    [版主回覆12/05/2008 22:01:00]耐唔時買一次貴d就貴d啦 ,個衰妹其他餅唔食架!
    你真識貨,呢個cushion,我個個friend見到都鍾意,我係曼谷買架,大大話話都幫人哋買咗10個8個返嚟啦!

    回覆刪除
  3. 毛毛你D糧有咩我呀,你都有好多宝座.
    [版主回覆12/05/2008 22:12:00]呢隻糧全部原材料都係喺日本種植或飼養架~~~
    http://www.chiyo-pet.com/
    http://hk.myblog.yahoo.com/batsugun2008/index?l=f&id=5
    我d寶座全部都係霸返嚟架!

    回覆刪除
  4. 毛毛, 快啲去多啲街啦, 天氣咁好, 一定要出去 親親 大自然 ....
    我地今個星期日去 南丫島呀 !  你快啲 call 齊人馬, 一齊出發啦 !
    [版主回覆12/05/2008 22:21:00]星期日好凍喎,你哋記得著多件衫呀!呢兩個星期Daddy同媽咪都好忙,無得去 南丫島呀 ! 

    回覆刪除
  5. momo你好叻呀, 識睇紅綠燈!
    [版主回覆12/05/2008 22:29:00]蕃茄,我想學做一隻工作犬,唔好成日俾媽媽話我係大食懶吖麻!

    回覆刪除
  6. 毛毛好叻叻呀, 可否教 Tang & Leung 過馬路呀
    [版主回覆12/05/2008 22:36:00]好呀,驚唔驚我順便教埋d壞習慣俾Tang & Leung 呀!

    回覆刪除
  7. 毛毛個樣真係好抵錫
    [版主回覆12/05/2008 22:39:00]拍唔拍得住Dee Dee呀?

    回覆刪除
  8. 嘩, 好叻呀. 拍過短片給我們看看啦.
    [版主回覆12/05/2008 22:43:00]好呀!下次叫Daddy拍套”安全過馬路”嘅教育電視放上嚟先!

    回覆刪除

  9. 毛毛你對住塊鏡眼定定咁,一定好自戀了~
    [版主回覆12/05/2008 22:53:00]無吖,我睇吓鏡入面個靚女係邊個嚟咋麻,咁鬼靚嘅!

    回覆刪除
  10. 正方形隻 cake ,  寶寶都好鐘意食架, 不過佢一件可以食幾日
    但係3Dogs 隻餅餅好硬, 佢食唔到 結果送左比人呀
     
    [版主回覆12/07/2008 22:38:00]毛毛兩日就搞掂佢啦 ,佢隻南瓜朱古力餅,唔係好硬,都好鬆軟,不過就好大樽,買咗都要送d俾人先得囉!
    下次寶寶食唔到,考慮吓毛毛吖!

    回覆刪除
  11. 毛毛識得過馬路好叻叻wor!幾時教吓我先
    [版主回覆12/09/2008 23:21:00]真嘅 ,媽媽唔讚狗哋架,成日話狗哋係大食懶!
    下次我哋係狗狗街見到時再切磋吓啦!

    回覆刪除
  12. 嘩, 件粉紅tee靚到呀, 真係頂佢唔順呀!  毛毛你就好啦, 咁多靚餅餅食....
    [版主回覆12/09/2008 23:25:00]做咩啫,狗哋凍吖麻!
    喂!辣妹,你有私家餅房同廚師架啦喎,我呢d餅你唔吼架啦!

    回覆刪除