2008年12月16日 星期二

毛毛的200狗月曆

毛毛月曆今日終於收到啦,本來諗住11月就訂架啦,不過懶吓懶吓

,諗住仲有大把時間,慢慢嚟啦,直到見到安安同BB嗰月曆印好咗先醒起
!都成12月頭啦,仲要揀相,搞嚟搞去,實趕唔切啦!


哈哈,你都唔好話香港效率高,原來加拿大嗰邊d效率仲高呀,Lobster知我12月尾會去旅行,佢又想我係08年尾可以收到,所以佢就趕工幫我整好同寄埋,今日終於收到,嗰月曆印刷真係好精美吖,絕對係快、靚、正嘅作品呀!


唔該晒你呀Lobster,我哋好鍾意呀!


Lobster ee我係咪同你整嘅月曆一樣咁靚呀?

嘻嘻....


10 則留言:

  1. 真狗同影相一样咁上镜
    [版主回覆12/16/2008 21:30:00]些些 ,唔該晒ee幫我整個咁靚靚月曆呀!

    回覆刪除
  2. 毛毛月曆真係好靚好精美~
    最後張相毛毛喺自己個月曆旁, 佢個表情好似唔認得月曆中的狗是誰~
    [版主回覆12/16/2008 21:46:00]係呀,個月曆咁靚,毛毛邊度諗到佢會咁靚喎!

    回覆刪除
  3. 正呀 , 俾人搶晒未呀?
    [版主回覆12/18/2008 23:08:00]好在你提我咋,如果唔係都趕唔切呀,我唔係印好多咋,所以未返到嚟已經俾人訂晒啦,Lobster真係幾好手勢,嗰月曆真係好鬼靚!

    回覆刪除
  4. 毛毛, 點解你好似瘦左咁o既 ?!
    [版主回覆12/18/2008 23:50:00]媽咪!媽咪!你聽唔聽到呀BBG話我瘦咗呀,你快d俾返多d嘢我食啦!
     

    回覆刪除
  5. 毛毛月曆真係令呀
    [版主回覆12/18/2008 23:55:00]多謝,Lobster好好手工!

    回覆刪除
  6. 真係好靚呀!
    [版主回覆12/18/2008 23:57:00]我第一年印咋,估唔到咁靚喎!

    回覆刪除
  7. 好靚呀﹗毛毛同個月曆都一樣咁靚﹗
    [版主回覆12/19/2008 00:02:00]係咪架 !

    回覆刪除
  8. 嘩~~~!!!好靚呀~~~!!!
    [版主回覆12/19/2008 00:04:00]同你哋d年暦卡差唔多啦!

    回覆刪除
  9. 6月果張好搞笑呀, 仲有最尾果張毛毛好搞笑呀, 咦毛毛, 對比一月份張相, 你好似依家肥左少少  
    [版主回覆12/19/2008 21:51:00]我影相好投入架 ,無呀,無肥到呀,冬天生多咗d毛毛咋麻 !
    媽媽:毛毛,你係時候減零食啦!

    回覆刪除
  10. (Empty)
    [版主回覆12/20/2008 17:58:00]多謝晒! 預祝你哋一家聖誕快樂,最緊要係身體健康!

    回覆刪除