2011年11月21日 星期一

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 9 (21-10-2011 Fri)

Rothenburg(羅騰堡)→ Wurzburg (符茲堡) 21-10-2011 (Fri)
Rothenburg(羅騰堡) → Wurzburg (符茲堡)***78km (46min - 67km motoways) 

燭光早餐,呢間民宿食物有好多選擇,又連續三日有飽嘅早餐食啦!

餐廳有個櫃放咗好多Leica嘅古老相機,唔知仲用唔用得嘅呢?








我哋今日去Wurzburg (符茲堡),出發無幾耐就好大霧,今日天氣麻麻地~~~



幾十公里話咁快就到,我哋仲亂打亂撞泊到個好近嘅停車場,一出嚟就係見到舊美因橋(Alte Mainbrucke) 

























































天氣唔好,連毛毛都好似唔好心情咁!


不過就唔影響佢八卦嘅性格囉!


今日我哋嘅目的地就係相裡面被雲藎住咗嘅Festung Marienberg (瑪麗恩堡要塞)


出發啦!


我哋就係跟住條紅色線,一直各上行去Festung Marienberg (瑪麗恩堡要塞),都行咗大半個鐘架!


舊美因橋(Alte Mainbrucke) 


見唔見到歡歡呀?


今日係我哋喺德國最凍嘅一日,我懷疑係零度以下,濕度高又大風,個個凍到無晒表情,不過我就好鍾意喎,好耐未試過咁凍法!


橋上有12尊聖人雕像,等我同毛毛都嚟沾吓d聖氣先!





橋嘅另一面就係老城區,一陣我哋睇完Festung Marienberg (瑪麗恩堡要塞)再返嚟行~






毛毛今日著咗三件衫仔呀! 


行到氣來氣喘,終於嚟到城牆邊啦!






Festung Marienberg (瑪麗恩堡要塞)就係毛毛身後個城門入去~


秋天嘅景色永遠都係咁迷人~








入咗城門都仲有段好長吓嘅路要行,毛毛話"唔係麻?"



歡歡最開心,拖住歡爸跑咗好多個圏!


今日可能係天氣差,成個城堡無幾多個人,點影都影唔到d路人甲丙~~~












Mainfrankisches Museum Wurzburg (美因法蘭根博物館)
http://www.mainfraenkisches-museum.de




影d咁矮嘅小朋友都幾辛苦架!




影飽相,鐘意睇博物館嘅就去睇博物館,我呢d最怕博物館嘅人就負責照顧小朋友!


我身後面幾位太太介紹我食下面碟甜品~~~


超好食,個蛋糕又軟又滑,甜度啱啱好,個cream又係新鮮打,真係好食到無朋友!



好啦要同Festung Marienberg (瑪麗恩堡要塞)講拜拜啦,老城區我哋嚟啦!


老城區有好多嘢行,好多嘢買!


當然全部地方狗狗都可以去啦!











市集廣場


瑪利亞聖母教堂




今日行程好充實,行到連lunch都無食,仲要開車走見到時先記起有個重要影點重未去,就係Residenz Wurzburg (符茲堡主教宮-
www.residenz-wuerzburg.de),咁喺車度影張相先,下次再嚟啦!


晚餐返去羅騰堡食,呢間係我哋酒店附近嘅一間小店,係家庭式經營,兩夫妻加埋個女,好好生意,6點幾已經坐滿人~


最後我哋要撘枱~


呢支Alcohol free嘅啤酒唔係毛爸叫架,係歡爸架!



歡爸叫錯咗支酒啫,唔洗咁慘樣喎!



Paniertes Seelachsfilet mit Kartoffelsalat und Remoulade (breaded coalfish with potato salad tartar sauce) €6.8



Sauerbraten mit Kartoffelknodel und Apfelrotkohl (Roast beef with dumpling and red cabbage) €9.8





Tafelslpitz in Meerrettichsahnesosse mit Bratkartoffeln und Preiselbeeren 
(cooked beef in horseradish sauce with fried potatoes and cranberries) €9.8


我哋就係搭佢哋枱,佢哋一d都唔介意同我哋d狗狗一齊坐,仲教咗我哋點整嗰d薯仔波波添呀!



呢餐好好味,全熟嘅牛肉原來都可能好好食,又一間有驚喜嘅小店!

到我哋食飽返酒店時,大霧又嚟啦,好似拍鬼片咁,快d返去啦!



Hotel Garni Kreuzerhof (Tel: ++49+9861/3424)
http://www.kreuzerhof-rothenburg.de
Heike & Walter Maltz, Millergasse 2-6, 91541 Rothenburg ob der Tauber 
Double room 66€,  Pet 3-€ , Parking 3-€ /night, with breakfast, free Wi-Fi in breakfast room
 

3 則留言:

  1. 我都係行紅色線. 有冇人行另外o個條o既呢?
    [版主回覆11/24/2011 15:58:10]嗰條好似遠好多喎,我要抱埋毛毛行,唔好攪啦!

    回覆刪除
  2. 毛毛側側頭望鏡頭個表情好搞笑
    [版主回覆11/24/2011 16:00:45]毛毛影相唔係好鍾意望鏡頭架,有時叫到喉嚨痛都唔啋你!

    回覆刪除
  3. 毛毛好似都帶咗幾件唔同的衫仔同行. 佢係米都拖咗個喼仔.haha.
    [版主回覆11/28/2011 12:36:56]佢係佔咗成個大唿呀,又衫,又被,又糧,仲有尿片,玩具,清潔用品...喼仔邊夠佢用.....=.=""

    回覆刪除