2011年11月23日 星期三

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 10 (22-10-2011 Sat)

Rothenburg(羅騰堡) → Nurnberg (紐倫堡)

Rothenburg(羅騰堡) → Nurnberg (紐倫堡)***104km (1hr10min - 84km motoways) 

一個豐富嘅早餐係一日嘅好開始!


























































個個都好認真食早餐,係得毛毛無興趣!


我呢件羽絨背心係毛毛最愛嘅坐墊 =.="


你哋睇佢坐得幾舒服!


今日目的地"Nurnberg (紐倫堡)"


每個城堡都係要經過條護城河先可以到達~


Frauen Kirche (聖母堂)



聖母堂前嘅中央廣場有好多賣手工藝品嘅攤檔,但到十一尾呢度就會變成世界最知名嘅聖誕市集啦,我都好希望下次可以嚟睇吓呢個咁有聖誕氣氛嘅市集~




全人手做,好靚呀!


廣場前的噴泉



呢個噴泉又有個動人嘅傳說,一位年輕人因為心愛嘅女孩的父親反對佢哋交往,在傷心之餘就打造咗一枚大戒指掛在噴泉嘅欄杆上,然後離開紐倫堡。雖然結局不完美,但據說只要遊客同方向轉動戒指三次,願望就會成真,我同毛毛都要去試吓!


一放落地又唔肯行,邊有小朋友咁扭計架!






一間賣鞋嘅店舖,放咗隻鞋喺路中心引人入去買嘢,喺歐洲就OK,喺祖國...一早俾人偷咗啦!




行咗段大斜路,終於到啦!












不過要入城仲有一段斜路喎!








毛毛:同德國嘅朋友仔打吓招呼先!









毛毛:影夠未呀,好曬呀!





城堡真係個個差唔多,行咗一陣返落山啦!






呢度有太陽能Taxi架!



但我見D哥哥仔係用腳踩架,咁算咩太陽能taxi,人力車嚟喎!


返到落廣場,聖母堂正光啦,補返張先!





每次隨便入間餐廳都唔差令我哋警覺性抵咗,今日午餐去咗間意大利餐廳~




呢間餐廳喺正廣場旁邊,好大間吓,環境唔錯,但負責招我哋個waitress態度超級差,其他waiter就好好,最後我哋一毫子tips都唔俾佢!


好一般的pizza


我最愛的AOP意粉,完全唔得,我炒一定好食過佢!好在我哋諗住食甜品只係叫咗兩個main course咋!



甜品好多選擇~





咖啡麻麻,甜品都係普通過普通,嘥咗一餐飯嘅quota...




呢個係餐廳望出去嘅view~~~


食飽下午係shopping時間,呢間寵物店用8哥做主題,當然要入去掃貨啦!


跟住就要去Kaufhof、Karlstadt連鎖百貨,路過嘅地方都好靚,成日停抵影相,咁行法幾時先到呢...




有時仲要中德交流吓!


到啦,到啦,我今程最想買嘅嘢,就係喺呢度有得賣!


RIMOWA行李箱,主要優點:輕身、容量大、實淨,之前已經好想買,不過香港賣得好貴,唔捨得,今次嚟到佢嘅發源地一定要買返個啦!


毛毛:就呢個啦,咁大個唿都係得我一半嘅重量,咁我咪可以買多D玩具囉!




大家都好希望我買得成架,因為我哋帶嚟嘅唿,個個都爆晒,無位裝D戰利品,我買咗唿,大家又可以放心shopping啦!


毛毛又要自己揀手信喎!


毛毛:聽講呢隻Alfi水壺的保溫性非常好,號稱係德國家庭必備的國民壺,亦都係全球多家飯店愛用的保溫壺,我要呢個粉紅色啦!


係德國買嘢超過€25就可以退稅,買完嘢記得問店員攞表填呀,可以退返11-14.5%,買得越多,退個%就越高!




呢度樣樣都好平,但實在買唔到咁多,俾D例子大家睇吓有幾平!

呢個牌子香港都有得賣,壓力煲要三幾千蚊個,呢度計埋退稅,一千蚊有兩個(一個蓋+兩個煲)!



咁大型嘅我無能為力啦,都係返去羅騰堡買D細細件啦,羅騰堡嘅手信店好多貓頭鷹嘢賣,我揀咗呢個返嚟送俾朋友新屋用!


Shopping完又開飯啦!今餐無令我哋失望,每款都好好味!








好可愛嘅啤酒樽!





Gegrillte Schweinehaxe mit knodel und sauerkraut (grilled pork knuckle with dumplings and sauerkraut) € 10








Pochierter Lachs mit Sauce Hollandaise, Petersilienkartoffeln und Salat
(Poached salmon with sauce hollandaise, parsleypotatos and salad) € 15


Sauerbraten mit Knodel und salat (Franconian braised beef with dumplings and salad) € 11.50


喺德國,佢哋d狗狗係坐地,但我哋唔捨得,好多時我怕毛毛整汚漕人哋d座椅,佢d腳仔真係會踩落地行架麻,我會俾我件褸毛毛墊住坐,人哋尊重你隻狗時,我覺得我哋都應該為人哋諗吓,做返自己應該做嘅事,珍惜人哋俾你嘅尊重~~~
















































































































































Hotel Garni Kreuzerhof (Tel: ++49+9861/3424) 
http://www.kreuzerhof-rothenburg.de
Heike & Walter Maltz, Millergasse 2-6, 91541 Rothenburg ob der Tauber 
Double room 66€,  Pet 3-€ , Parking 3-€ /night, with breakfast, free Wi-Fi in breakfast room

6 則留言:

  1. 應該為人哋諗吓,做返自己應該做嘅事>> 讚!!
    [版主回覆11/24/2011 16:04:22]我相信只要狗主做好D,咁就會有多D人會鐘意D狗狗,自然狗狗嘅生活空間都會變得更為廣闊!

    回覆刪除
  2. RIMOWA 行李箱大約係香港的幾多折?
    [版主回覆11/24/2011 16:04:36]7折呀!

    回覆刪除
  3. 毛毛,你真係好幸福啊~
    [版主回覆11/24/2011 16:05:12]你家兩位小朋友都係啦!^o^

    回覆刪除
  4. Vivi的驗血報告PASS左啦,但我有左BB啊,出年要年尾先可以考慮帶佢地去啦...衣家只可以同佢地去下郊外,去街時間又短左,我都覺得好對佢地吾住,睇到你ge blog就覺得可以再為佢地想多些,做多些~
    [版主回覆11/28/2011 12:20:12]對於我嚟講狗狗係我家庭嘅一份子,可以做到嘅我都會為佢哋做!

    回覆刪除
  5. 上一篇先講毛毛要拖喼, 今個post妳就真係去買..hahaha
    [版主回覆11/28/2011 12:21:36]毛毛D嘢真係霸咗我哋成個喼架,唔買喼,無地方裝我哋D戰利品呀!

    回覆刪除
  6. 你地用衫墊住呢個idea又幾好喎!
    [版主回覆11/30/2011 23:12:21]隨身物品,一定有吖麻!

    回覆刪除