2011年11月29日 星期二

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 15 (27-10-2011 Thu)

Osaka (KIX) → 淡路島

LH740 (14:05 - 08:10+1) 11HR 05MIN 

準時到達日本関西機場,大家都好心急睇吓見唔見我哋件行李!







































人過完移民局,就去攞行李,再喺行李帶旁邊嘅AQS攪埋小朋友嘅入境手續就走得!


真係謝天謝地,當我哋一去到行李帶,我第一個見到嘅就係我最想見到嗰個喼,原來唔係無貼label,而係一個no.印咗兩個label ,所以我哋有兩件行李係同no.所以我哋得4個baggage tag,而佢哋都只係scan到四個no.囉!好在都係虛驚一場!

但跟住落嚟就唔係虛驚啦...話說有個傻人負責book車,取車地點揀咗大板機場,但我哋飛機降落嘅係關西機場,當毛爸同歡爸去攞車時先知,又來一個驚嚇場面,咁毛爸同歡爸唯有坐車去大板機場攞咗車再返嚟接我哋,但咁又浪費咗三個鐘囉,真係對唔住囉,捱完長程機,仲要攪到個個都撲嚟撲去,我又唔係第一次book車,又唔係第一次喺關西機場攞車,但唔知點解會攪錯,真係十萬個對唔住呀!

左手邊就係鷺嚇咗我哋十幾個鐘要嚟裝飛機籠嘅喼,呢架車就係毛爸歡爸撲咗三個鐘攞返嚟嘅車,見到呢幅相,真係感動到想咸呀!


関西国際空港→ Petit Hotel Yama  (Tel : 0799-39-0228) ***(158.8KM 3時12分 6,450円 IC152.1KM) 一般道路  163.4KM 8時25分

幾經波折,終於可以向淡路島出發啦!呢個時候已經係一點幾啦,毛爸同歡爸仲未食飯呀,我同歡媽就已經喺等佢哋去攞車嘅時間食咗D嘢,希望好快有休息站可以俾佢哋食個lunch啦!

係途上我哋見到doggieman嘅office~


好唔容易走到明石海峽大橋,因為大家喺機上都瞓得唔好,開車特別辛苦,歡爸捱咗呢程苦差,我就盡咗我嘅能力(雖然已經合埋咗大半隻眼)同歡爸傾計,令到佢唔好咁眼瞓!


過咗橋無幾遠就有個休息站,真係要停一停,休息吓!


呢度可以望到全條明石海峽大橋


仲有間無敵海景嘅starbucks~


毛毛都係未瞓醒樣!


















我哋而家喺地圖嘅右上角,準備開車去地圖左下角我哋住嘅酒店~


呢個休息站好大,連摩天輪都有得玩!




呢個係我哋喺關西機場買俾毛爸同歡爸食嘅lunch - cheese cake,我偷咗少少食,好好味呀!


去到酒店check-in 完,推埋行李入房,已經日落啦!


地下嘅living room


餐廳係二樓


佢叫Happy係紀州犬


高大威猛又靚仔!


仲好乖~


Table manner攞100分!


毛毛瞓咗個晏覺,精神D啦!




我最愛嘅日式晚餐,每款都係店主用心煮嘅菜式,淡路島好多魚類出產,所以今晚係食魚為主~


睇張相都已經感受到佢嘅新鮮!












每一款都好好味,為咗報答店主嘅用心,我哋張所有食物食晒,咁對廚師應該係最好嘅鼓勵!

食飽後,老板娘仲教我哋睇魚骨,呢塊魚骨係唔係好似一條魚呀,原來條條魚都有呢塊骨架,大概喺魚肚個鰭位,只係我哋城市人無留意咋,有興趣嘅下次食魚時揾吓睇吓揾唔揾到!


今日大家都好攰,早D休息,聽日就開始我哋嘅日本行程啦!



プチホテル山(Petit Hotel Yama)  (Tel : 0799-39-0228)  
http://hotelyama.com/pc/hiyou.html
〒 656-0661 兵庫県南あわじ市阿那賀1635-2
1部屋 (Room 101 & 102):16,800円/人 ;寵物1,050円/犬 , 駐車場無料 
 

3 則留言:

  1. 原來只係有驚無險
    [版主回覆11/30/2011 13:50:05]好彩,好彩!

    回覆刪除
  2. 到咗日本喇,連book車都出岔,你地可以安全抵達hotel時一定覺得好感恩啦。
    [版主回覆12/02/2011 13:48:14]要啦,好在全部都係有驚無險咋!

    回覆刪除
  3. 安全到達冇事啦...都係日本菜醒神D
    [版主回覆12/12/2011 12:53:07]好彩,好彩!日本菜係我最愛呀!

    回覆刪除