2011年11月24日 星期四

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 11 (23-10-2011 Sun)

Rothenburg(羅騰堡) →Heidelberg(海德堡) →Mainz(美因茲) 

Rothenburg(羅騰堡) →Heidelberg(海德堡)***166km (1hr32min - 154km motoways) 
 
今日長車程,所以要早出發,早餐前已經上晒行李,到第11日啦,我哋重有好多香港帶嚟嘅美食呀! 


因為日日都影唔到一張靚嘅代表作,今朝離開前天再去影多次呢個羅騰堡最靚嘅街角~




算啦,都係天陰陰,影唔到預期嘅效果!


不過毛毛今日好乖,交足功課!








但一行出廣場時就陽光普照,個天藍到呢...真激C人!






個零鐘車就到海德堡,我第一次去歐洲,第一個到嘅地方就係海德堡,十幾廿年後舊地重遊,好多嘢都無變,時間喺歐洲好似停咗咁~















去完海德堡後本來打算去河邊行吓,點知去錯地方,又泊咗車囉,咁不如食lunch先啦!



呢間係半車站裡面嘅一間餐廳,我都都唔抱好大期望會有好嘢食,點知樣樣都有驚喜!

我呢杯Baily's coffee係好好好味,咖啡同酒嘅份量係配合得啱啱好,再加埋面嗰D滑滑嘅cream,真係配合得天衣無!



毛爸同歡爸嘅cappuccino,都唔錯,不過我都係鐘意我杯多D!




德國原來我興食咖哩汁腸仔加薯條,好多地方都有得食,呢間整得好好味,薯條係新鮮炸,腸仔好多汁,咖哩汁又好香!



睇到佢個樣真係唔開胃,點知一食停唔到口,又薄,又脆,個 sour cream真係好食到無朋友,咁大個pizza一掃光呀!


跟住又係兩位爸爸辛苦嘅時候啦,我哋兩個豬精媽媽又上車瞓啦!

Heidelberg(海德堡) →Mainz(美因茲)***93km (1hr01min - 80km motoways)

返酒店check-in完就去咗美因河邊行吓~~











呢度仲有好多遊河嘅客輪停站,我都好想住吓呢D船,希望下次嚟可以試到啦!











因為今日係星期日,全個城都係C城咁,無地方開,想食嘢只係得間Pizza Hut開,毛爸個樣洗唔洗咁慘?






其實D嘢味道OK架!








Pizza就同香港一樣味道!





返到酒店見到我哋D儲糧就開心啦,未來三日早餐都係靠晒佢架啦! 

 
Heidelberg(海德堡) →Mainz(美因茲)***93km (1hr01min - 80km motoways) 

B&B Hotel Mainz (Tel.: +49 (0) 6131 / 97 17 -0)  
http://www.hotelbb.de/en/mainz
Nikolaus-Kopernikus-Straße 23, 55129 Mainz 
Double room 56€,  Pet 4-€ , Free parking, Free Wi-Fi, No breakfast

3 則留言:

  1. 帶咁多香港貨,好似德國有饑荒咁喎. 哈哈哈.
    [版主回覆11/28/2011 12:23:36]咁我對上一次嚟歐洲,D嘢真係唔啱食吖麻,不過今次好好多啦!

    回覆刪除
  2. 嘩,有無搞錯呀,樣樣都咁好味,引死人咩!
    [版主回覆11/30/2011 23:10:14]呢個鐘數你應該食飽飯啦,應該引唔到你啦!

    回覆刪除
  3. 一日內食2餐PIZZA...有冇帶清熱酷先..HAHA
    [版主回覆12/02/2011 13:59:20]梗係有啦,仲要打孖上呀!kakaka...

    回覆刪除