2011年11月8日 星期二

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 4 (16-10-2011 Sun)

Konigssee (國王湖) + Obersee(上湖)

遊湖船 Dog ticket 3€
http://www.seenschifffahrt.de/en/4Seen/uebersicht.asp?SeeKat=KoenigsseeEN
Konigssee (國王湖) + Obersee(上湖)  

一早起身見個天好多霧,今日我哋要去遊湖,天氣差會好麻煩,又怕凍嚫D小朋友,仲有今日係上湖最後一日開放,冬天上湖係唔開架,所以又唔可以改期,好擔心呀...


不過諗咁多都無用,去食早餐先啦!

雖然話係民宿,但佢間餐廳好靚架,仲有下午茶飲架~~






呢位喺老板娘隻狗狗,個樣好可愛!


食飽早餐,個天已經清返好多啦,但呢個畫面又係幾靚喎!



民宿附設嘅cafe


一陣間我哋就係坐呢D船去遊湖啦~


到我哋出發時,D霧差唔多散晒啦!






由我哋住嗰度行去碼頭大約十分鐘~


呢條路就係我哋噚日上唔到嘅位置,最後要倒頭車咁落返山,因為路太窄,毛爸揸車,歡爸落車睇位,但原來歡爸落車時,佢已經無地方落腳,架車嘅闊度就係啱啱同條路一樣闊,歡爸怕我哋驚,無出聲,只係拉住車頂個扶手落車,再慢慢扶住咁行去車尾,仲要扮無嘢,就係咁一個睇位,一個揸,都用咗唔少時間先落到山,之後歡爸講返我哋聽都一額汗呀!




話咁快就落到碼頭啦!








國王湖係德國最美的湖泊,亦都係德國境內水深最深(平均水深100m,最深處約200m)、水質最好(達到可以自然生飲)的湖泊。不過我無試飲呀!國王湖被德國第二高峰環繞著,是冰河蝕刻的湖泊。山高水深、湖水碧綠、森林環繞,充滿大自然的清新氣息。

因為怕污染呢個咁靚嘅湖,所有船舶都係用電力發動架!

買埋飛,狗狗都要買飛3€ ,上船唔洗入袋,又可以周圍行架,10:30就開船啦!


船長駛到湖中心會停抵船吹小號,因為個湖係俾D山圍住,所以可以聽到好清晰嘅回音,你睇毛毛幾專心聽!


船程大約一個鐘頭,就到達Salet 啦!如果要去Obersee(上湖)  喺呢度上岸再行大概45分鐘就可以去到,其實Obersee原本是國王湖上游的一部分,過往的大崩塌阻塞咗上游,咁就將佢一分為二啦!


咁辛苦嚟到,一定要影返D靚相啦!












D湖水好清,


行去Obersee嘅路其實好好行,45分鐘行吓,睇吓,影吓,一陣間就到~









毛毛影到唔耐煩,走啦!












































































































































































話咁快就到咗Obersee,呢間浸喺水入面嘅屋仔係佢嘅地標,一定要影啦!







我哋嗰日仲見到有人喺度影婚紗相,真係拍戲咁呀!






影完相我哋就回程啦,無再行去湖對面影,雖然知道好靚,但見佢條唔比較難行同濕,小朋友行會濕腳仔,有機會再嚟過啦!

上返船,我哋會喺下一個站紅頂教堂(St. Bartholoma)食午餐!


唔好見張張相D小朋友都好合作影相,其實佢哋成日走佬架!




今日天氣超好,一舊雲都無,好靚嘅藍天~~~





行咗成朝,好肚餓啦,揾個位開飯啦!






























好耐無飲過咁大杯嘅可樂啦!


Roast pork with gravy and white-bread dumpling






















Freshly caught trout (whole) pan-fried with parsley-potatoes 呢條魚係國王湖嘅地道魚,好好味!


食飽飯就喺教堂後嘅草哋行吓!





小朋友點會放過呢片咁靚嘅草地,兩隻小鬼跑得好開心呀!


















hea完一個下午,要回程啦!毛毛攰到喺船度瞓咗~~~


當船就嚟到碼頭時,可以睇到我哋住間民宿架!


上咗岸,見市集未閂,shop吓ping先返酒店~~~






毛毛今日好叻,行咗好多路!


黃昏時間嘅國王湖真係好靚,你令我對德國嘅印象完全改觀!


今日大家都好攰,懶得出街食,咁就出動我哋由香港帶嚟嘅美食啦!



Cafe Malerwinkel (Tel : 08652 / 2533)
http://www.cafe-malerwinkel.com/index.php/en/
Malerwinkelweg 10, 83471 Schönau am Königssee. 
28€/person/night with breakfast, Pet - free

4 則留言:

  1. 呢度好靚呀. 要plan吓先. 但係都係香港美食吸引我多d喎.
    [版主回覆11/10/2011 13:42:41]我哋揸車去由慕尼克去呢度時要經過奧地利架,所以你去一定好近啦!呢D美食唔好以成日食,有quota架,幾日先准食一次!

    回覆刪除
  2. 湖光山色非常靚,感覺寧靜,最好係毛毛佢地又可以上船周圍行!
    [版主回覆11/10/2011 13:43:49]我無諗過德國嘅湖光山色可以靚成咁,我一定會再去!

    回覆刪除
  3. 個湖真係好靚!
    連罐頭都帶埋, 勁!
    [版主回覆11/10/2011 13:45:27]連續食十幾掉嗰D石頭咁硬嘅麵包會C架,所以罐頭同杯麵一定要帶~

    回覆刪除
  4. 都係草地最吸引2位小朋友..
    [版主回覆11/20/2011 18:05:38]草地真係小朋友嘅最愛嚟架,可惜香港唔多靚草地俾佢哋跑吖!

    回覆刪除