2011年11月3日 星期四

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 1 (13-10-2011 Thu)

Hong Kong → Munich (慕尼黑)
LH731 HKG-MUC (23:30-05:55+1) 12HR 25MIN

一個夢想嘅旅程,今日就出發啦!

今日可以成功出發,真係唔容易,出發前兩個星期開始就不斷有唔同嘅驚嚇事件發生,真係少d心血都會嚇c…

首先係出發前兩星期,德國嘅 Department of Veterinary 本來話會幫我哋做晒成份日本Health Cert., 但到我哋出發前先話唔做,叫我哋自己搵獸醫做咗先攞去俾佢哋加簽,好啦,咁又上網揾獸醫,不過個個site都係德文,send email俾佢哋又唔覆,最後都係有個帶住隻狗狗嫁咗去德國嘅blog友介紹咗一間獸醫診所俾我哋先攪掂咋,出外真係要靠朋友!

到出發前一個星期,歡爸去攞國際牌,點知發現德國並唔喺國際牌個國家list裡面,我哋喺德國全程揸車架麻,無咗架車,真係C得啦,好,又搵又問,最後打去德國旅遊局問到,原來德國唔洗用國際牌,香港車牌就OK,真係又嚇得一餐飽呀!

好啦,最精彩嘅部份就喺出發前5日發生!

當日係星期六,我朝早check email 時睇到一封可以即時嚇C我嘅email ,我哋間日本貨運公司通知我,CX Cargo唔肯運毛毛返香港因為毛毛係扁鼻狗,當時我真係火到想燒晒成間CX cargo,7月佢改例時我明明已經confirm咗佢哋,cargo 係照做架麻,而家我準備出發啦,你嚟話唔做,正賤人!

無辦法之下,唯有搵其他航空公司,但全部航空公司貨運部嘅sales dept 係星期六,日同假期喺都唔開工,而更好彩嘅就係跟住個星期一正正就係日本假期,我哋星期四出發,即係我最快要出發前兩日(星期二)先可以聯絡到其他航空公司嘅貨運部,真係心情從未如此低落過...

呢三日過得超漫長,我每日都上網睇唔同航空公司嘅貨運資料,同航班時間,所有有可能發生嘅事我都要睇熟記住,仲有麻煩咗好多朋友幫我hold機票同打電話去日本check嘢,希望星期二一有消息我就可以即時可以做到決定,真係唔該晒咁多位好朋友!而自己亦作咗最壞嘅打算,就係取消唔去,但呢一年嚟嘅心血就會白費,而且連累歡歡都會無得去,當然我真係唔想咁...

星期一晚已然出晒email俾大板同成田機場嘅貨運公司,講晒我覺得可行嘅options俾佢哋知,叫佢哋同我哋check邊一個真係可行,同邊間航空公司仲肯運扁鼻狗,希望佢哋星期二一早就可以覆我哋....

好唔容易等到星期二,當日我唔知出咗幾多個email,歡媽唔知打咗幾多個電話,朝早知道JAL(成田)應該肯幫我哋運毛毛返香港,拿拿聲改機票,因為我哋張大板返香港嘅票係用積分換,所以改機票係好麻煩,而且仲要由CX轉JAL,大板關西機場改東京成田機場,我足足摌咗CX兩個鐘佢先幫我肯即時退分同退錢,再即刻幫我換返張成田返香港嘅機票,我諗佢唔幫我做,我會燒咗間CX!最後係黃昏6點幾先日通先confirm到JAL肯幫我哋運毛毛返香港,但佢都未收到black & white 嘅confirmation,要星期三先可以收到。雖然話得,但未收到black & white 嘅confirmation都未可以放心晒,星期二晚仍然忐忑不安...

星期三朝早收到confirmation,放心晒,即刻通知日本農林省改export地點,重新再申請由東京成田機場走,改酒店,改還車地點,改行程...好多好多嘢改!所有嘢攪到出發嗰日嘅下午兩點幾先攪掂晒,真係從未試過咁趕呀!

返屋企沖個涼,執埋少少行李就出發啦~~~

我哋23:30機,8點就到機場啦!


毛毛:今次可以同daddy 媽咪坐好開心呀!


















呢幅相得來不易呀...



準備上機啦!



 










今程機好好彩,傍邊有吉位,趕咗毛爸去隔離坐,毛毛可以自己坐一個位^o^








毛毛嘅飛機餐~~



毛毛:唔知幾時到呢?




17 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2011年11月4日 清晨7:17

    唔肯運扁鼻狗係乜原因?
    [版主回覆11/04/2011 23:16:35]扁鼻狗呯吸道無咁好,天氣熱或者溫差大佢哋好會呯吸困難,所以風險比較高CX精過鬼,有so就做,有風險就唔做,正衰人!

    回覆刪除
  2. 太多意外發生,好在最後都可以出發有一個得來不易的假期!!
    [版主回覆11/04/2011 23:17:37]嗰幾日我幾乎嚇c咗呀...@.@

    回覆刪除
  3. 嘩, 真係睇到都緊張呀, 原來臨出發仲要改行程. 呢次認真係超難忘之旅啦!
    [版主回覆11/04/2011 23:19:21]真係講都無人信會有咁多驚險嘢呀!

    回覆刪除
  4. 擔心死我喇, 成個月唔見你post 又無曬消息, 原來發生左咁多事, 好彩最後都出到發仲完全歸來, 期待第234567....日行程呀!!
    [版主回覆11/04/2011 23:23:56]本來出發前會出篇post架,不過俾CX打亂晒我d嘢,嚇嚫大家真係唔好意思:P
    我而家先得閒追返你d行程睇咋,你哋去時天氣好好呀,玩得開心嗎?

    回覆刪除
  5. 毛毛你哋返來啦!好玩嗎?期待睇之後既行程呀!
    [版主回覆11/05/2011 23:26:12]好好玩,比日本更好更自由,而家我愛德國呀!^o^

    回覆刪除
  6. 咁毛毛坐飛機d大小二便點處理?
    [版主回覆11/10/2011 13:54:05]我定時會帶毛毛去toilet,舖尿片俾佢痾,不過佢都唔肯痾,落咗機先肯痾咋!

    回覆刪除
  7. 成個月冇睇妳BLOG, 一睇就出德國之旅..我勁開心呀(真心)...
    CX有冇攪錯呀, 狗狗都有種族歧視=.=
    [版主回覆11/19/2011 11:16:55]係我無出成個月blog先啫!:目

    咪係囉,而家除非無得揀,如果唔係我唔會坐佢架啦!

    回覆刪除
  8. 查媽【美子】2011年12月5日 下午1:32

    千辛萬苦, 終於都可以出發, 好興奮呀~ BTW, 我睇開你blog 的, 不過今次第一次留言~ ^^
    [版主回覆12/06/2011 14:31:52]係啦,今次真係夠晒緊張刺激,嚇到我哋個個都CC吓!知道呀,我有留意有D咩人嚟過架!(^.-)

    回覆刪除
  9. 有d狗一不安咪會吠既?? 點算呀
    [版主回覆12/22/2011 11:48:47]咁佢家長要想辦法啦!

    回覆刪除
  10. 狗仔可以去機場, 咁下次接機. 可以帶埋mango. 唔洗收收埋埋lu
    [版主回覆12/22/2011 11:49:37]機場係唔可以帶狗仔去架,除非佢係乘客,所以都係小心D好!

    回覆刪除
  11. Hi 你好!見到你個blog好開心,好興奮呀!見到你哋咁錫倆位小朋友真喺替毛毛同歡歡開心。我地都想帶囡囡去旅行,但未試過,又驚又緊張,所以想請教你。
    我見你地去德國,可以同小朋友同機坐,唔駛入寵物倉,實在是太好喇!請問你地係坐邊間航空公司架?同埋D手續係點架?麻煩賜教!Thanks!
    [Lai回覆12/30/2012 18:31:11]Thank you very much!
    [版主回覆12/30/2012 16:29:02]航空公司 : Lufthansa
    手續:http://ec.europa.eu/food/animal/liveanimals/pets/nocomm_third_en.htm

    回覆刪除
  12. 請問狗狗既size 有冇限制?是否可以入到佢指定50/40/23既袋就得,因為我sd email去,佢話可以入soft bag,我怕到時ground staff 唔比佢上機,因為佢都算手長,腳長……但一定入到佢指定既袋入面…

    回覆刪除
    回覆
    1. 德航限制係狗狗體重+袋唔可以重過8kg, 我都係用soft bag, 我check-in 時,佢哋主要係磅重,無特別留意個袋大細~

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除