2011年11月9日 星期三

2011 毛毛歡歡德國+日本之旅 - Day 5 (17-10-2011 Mon)

Konigssee (國王湖) - Mount Jenner 


























































































一貫嘅歐陸早餐,但D麵包已經無以前咁硬,我可以食到仲無流牙血架!




呢度有幾隻猫猫喺度住架,好痴人,見我哋準備出發就過嚟嗲先~~~


行到去廣場發現有個掉狗屎桶,不過就唔見有執屎袋喎,blog友"噢地利"去德國時成日都見到執屎袋,點解我成程都唔見有架,仲諗住攞返兩個做紀念品添!


仲有少少霧未清,仙景一樣!




毛毛睇鴨仔睇得好開心,左上角米黃色嗰間就係我哋住嘅民宿啦,位置超靚,完全無遮擋!






由民宿走到纜車站大概十多分鐘,經過嘅地方都好靚,仲會有牛同羊喺你旁邊食草,太寫意啦!


Mount Jenner 
纜車(車程20-30分鐘) 大人來回票20.80 EUR, Dog ticket 3.20€(有遊湖船票加纜車車票嘅package,加埋一齊買會平少少)
http://www.jennerbahn.de/jennb/live/jennb_navi/liveindex.php?jennb_navi_id=17






































D纜車好細架,最多坐兩個人,我同毛爸坐咗入去,加埋兩個背囊係完全唔郁得,唔知D鬼鬼係點坐架呢?






纜車出面嘅風景好靚,雖然坐得耐D,但一D都唔會悶!


好多遊客會坐纜車上山,然後行路落山,而我哋坐纜車時都見到好多人行,呢D路都好容易行,希望有機會再嚟試吓行落山!



纜車只係去到我身後面個間屋仔,想上山頂就要自己行,我諗正常速度應該唔洗一個鐘可以上到山頂,不過我要抱住毛毛所以行得比較慢,仲要掛住影相,個幾鐘先上到山頂呀!











呢段路D梯級都幾高吓,而且係沙地,所以毛毛全程都係抱住,以免佢隻眼仔會入沙!












我哋終於到山頂啦!






嗰日好熱,毛爸到最後除淨一件長袖衫,呢個係雪山嚟架,但就一D雪都無囉...



但景色優美補償返^^



全程最落力影相係歡媽呀!






 















我哋仲喺山頂見到隻靚仔8哥!


佢真係好靘仔架!


影埋D相要落山揾食啦!



























毛毛:條路咁長嘅?媽咪抱抱!




我哋喺山頂纜車站食咗個light lunch就落山啦~~~

返到民宿門口先記起住咗兩日都無影過佢相,拿拿聲補返幾張先!

民宿門口


外貌


Cafe


景觀


返到房休息一陣就去Tea啦!




我哋今朝就係睇到老板娘個蛋糕櫃,所以決定食個light lunch然後返嚟食Tea!









D蛋糕OK啦,唔係唔好食,但唔同我哋香港食開D味,但杯Irish coffee好得囉!




好好飲嘅Irish coffer,咁好味,飲完真係會醉囉...






今日下午我哋喺過豬精嘅生活,食完Tea,返房瞓晏覺,瞓醒再落山揾嘢食,哈哈...











晚餐要啤一啤先!









D食物都幾好味,又唔貴,令我哋覺得幾有驚喜呀!呢餐又飲又食,有兩碟係海鮮,仲要呢間喺一間酒店入面嘅餐廳,都係食咗40€,好抵呀!





不過小毛毛就唔係好欣賞啦,佢都係鍾意周公子多D!


一返到房就去揾佢啦!




Cafe Malerwinkel (Tel : 08652 / 2533) 
http://www.cafe-malerwinkel.com/index.php/en/
Malerwinkelweg 10, 83471 Schönau am Königssee. 
28€/person/night with breakfast, Pet - free

5 則留言:

  1. 唔見有執屎袋??城市都唔見有?? 40€抵到爛啦.
    [版主回覆11/10/2011 14:00:56]唔見呀,城市同郊區都無呀 T.T
    德國食嘢同洗費真係好平,我哋餐餐大魚大內肉,仲要叫埋飲品,2星期每人都係洗咗三千多少少港銀(唔包機票,酒店同租車),呢三千幾仲要已經包埋架車嘅油費啦!

    回覆刪除
  2. 旅行就應該係咁悠悠閒閒, 欣賞風景, 享受美食, 冇理由仲辛苦過返工嘛
    [版主回覆11/11/2011 14:18:22]我都係咁諗,所以D行程日日都係半日安 :目

    回覆刪除
  3. wakakaka....你個cheap媽, 咁重本去旅行, 但居然諗住攞個執屎袋紀念. 你應該攞D回來派比我地呀!
    [版主回覆11/11/2011 14:21:38]就係重本去咗旅行,諗住拎返D免費嘢返嚟啦,點知一個都見唔到呀!有我實攞晒返嚟派街坊~

    回覆刪除
  4. 去旅行緊係慢慢行, 之後飲下食下, 最寫意..
    [版主回覆11/20/2011 18:05:10]係日,我最鍾意半日安嘅行程,去唔晒咪下之再去囉,又有個籍口再去...哈哈...

    回覆刪除
  5. 最尾那張相, 真係得意到爆!!!
    我隻八哥都鍾意用公仔long住個頭訓覺架
    [版主回覆03/27/2013 13:03:49]八哥隻隻都多多表情,特別得人鍾意
    long 住瞓C服D麻!

    回覆刪除