2009年12月31日 星期四

除夕大餐

喺2009年最後一日,Daddy同媽咪帶咗我去食除夕大餐,一如以往梗係去歡迎我哋小朋友嘅麗豪酒店啦!


今次我仲有3位朋友仔同我一齊食大餐迎接新一年,歡歡好似好鍾意個蠟燭喎,我就鍾意和牛啦~~~      


細毛今年無飯食呀,要2010年先有得食!


出晒名爹嘅CoCo~~~


大人嘅晚餐,我哋小朋友淨係分到d麵包碎咋!


之後d小朋友同大朋友,仲有d無嚟食飯嘅MOS街坊就嚟晒我哋屋企倒數,因為Daddy同媽咪未完全搞掂晒間屋,無嘢招呼d朋友,就連櫈都無得d大人坐,真係唔好意思,遲d搞掂晒,再叫Daddy媽咪請你哋嚟坐吖!


PS : 嗰日我媽咪唔記得影相,你哋有影過相嘅好快d出blog,我要去偷相呀!


新一年祝大家新年快樂,身體健康!!!


沒有留言:

張貼留言