2009年12月22日 星期二

2009日本東北之旅 - Day 4

銀山温泉 → 秋田


我哋房望出去靚到好似一幅書咁,酒店仲提供埋望遠鏡俾客人觀鳥~~~



早餐都算OK啦~~~


最特別就係呢杯即沖嘅沬茶,好香濃~~~


一夜之間架車搞就成咁啦,一陣走時唔知要搞幾耐先開得車呢?


今日好似天氣唔錯,一出酒店就見到藍天,好耐無見過啦~~~



呢架叫做壽司車!


噚晚影咗銀山溫泉街嘅夜景,今朝當然要去影埋個日景啦,路上嘅積雪仲高過我吖!      


而路經嘅地方都係好似post card一樣,度度都咁靚!







路係人行出嚟嘅,我就行咗條雪路出嚟!



我哋返到酒店時見到架車d雪已經清理好,呢度真係好服務,唔該晒!


再係lobby嘆埋杯咖啡先check out~~~


銀山莊 → 佐藤養助 横手店(106.7KM  3時42分 450円 IC14.7KM)


日本嘅道路有d會積雪,有d又唔會,知唔知點解呢?


就係因為呢d小噴泉啦,還掂d溫泉水都用唔晒,用d嚟溶咗路上嘅雪,幾好吖,又慳力,d車又行得安全!



路途上我哋仲遇到呢架咁大嘅除雪車,佢喺我哋車前面向我哋衝過嚟,好驚呀!



唔知點解,我哋每次開車,d天氣就會越來越差,今次都唔例外~~~



前面條路係彎定直都唔知!



今日午餐我哋會喺中途站橫手食烏冬,1860年已經開店嘅佐藤養助係正宗嘅稻庭烏冬,路經無理由唔去試吓架!


佐藤養助 横手店 (Tel: 0182-33-8833)
http://www.sato-yoske.co.jp/yokoteten.htm
営業時間 11:00~17:00
秋田県横手市赤坂富ヶ沢62-46 



麵豉飯團燒,好好味!


毛爸嘅比內地雞窩烏冬set ~


我嘅冷熱烏冬set ~


全部都好好好好食,食飽仲要買一大袋返香港慢慢嘆!推介呀!


嘆完要繼續上路啦!


佐藤養助 → 東橫INN 秋田站東口(70.5KM  1時04分 1,800円 IC-65.4KM) 


今晚全東橫INN,呢間東橫INN好正,連住商場同JR秋田站,行街同食嘢都好方便!                 




晚餐去咗秋田市民市場食壽司做冬,不過間壽司店d價錢,味道同份量都一般,我哋兩個人食咗十碟就收手,留返d位食第二d嘢好過!


晚餐 : 市場 いちばん寿司
http://www.akitashiminichiba.com/menu06_02.html
営業時間:午前11時~午後9時
定休日:年中無休
電話番号:018-884-1844
JR秋田駅西側出口徒歩5分
座席70席(小あがり有)



6點食完壽司,7點半再去食拉麵,呢間喺東橫INN相連嗰間商場入面嘅一間拉麵店,雖然唔係好起眼,但味道好正呀,有時旅遊書d嘢都唔可以盡信,要自己去發掘吓架!    




嘆埋杯Starbucks咖啡做消夜,完美嘅一個冬至呀!



東橫INN 秋田站東口 (Tel 018-889-1045)
http://toyoko-inn.com/c_hotel/00087/index.html
禁煙雙人房(1間) - 7,245日元(含稅) 


4 則留言:

  1. 睇咗幾日, 勾起咗我久已遺忘嘅童年回憶~~~~~~好細個嗰陣, 屋企個有霜雪櫃好耐冇溶過雪.....freezer內嘅情景
    [版主回覆01/03/2010 11:05:00]”有霜雪櫃好耐冇溶過雪.....freezer內嘅情景”我裝修前仲日日見呀! 而家換鬼咗佢唔知幾爽呀!

    回覆刪除
  2. 唔係呀?!  有霜雪櫃喎?   冇得賣幾十年啦喎....你有乜可能用到呀?
    [版主回覆01/06/2010 13:26:00]五年前買樓送架囉,我先前都唔信架,但住咗幾個月就有成幾吋雪啦,唔信都唔得啦,而家我屋企樓上樓下,隔離左右仲有成幾百部呀!歡媽仲用緊!

    回覆刪除
  3. 個發展商五年前揾到咁大批有霜雪櫃....
    [版主回覆01/10/2010 17:31:00]好嘢呢!嘉華做嘅好事,不過我都好想知佢喺邊度買到!

    回覆刪除
  4. Happy New Year!!!
    祝毛豬豬一家開開心心, 身體健康!!!
    我地都plan咗今年5月帶埋三寶去東北......好期待呀.......hehehe~~~
    [版主回覆01/10/2010 17:35:00]新年快樂!!!
    多謝晒呀,5月好快到啦,東北係一個好好嘅地方,預祝你哋所有嘢順順利利,同埋有一個愉快又難忘嘅旅程!

    回覆刪除