2009年12月20日 星期日

2009日本東北之旅 - Day 2

磐梯熱海温泉→米澤 → 藏王


磐梯熱海温泉 →米澤牛 - 登喜波 (96.2KM  2時17分 1,500円 IC-53.6KM)


噚晚嚟到已經天黑咩都睇唔到,一早起身打開窗簾,原來窗外已經舖咗厚厚一層雪,同我哋落機時真係兩個世界!


我係一個好鍾意食傳統日式早餐嘅人,所以去到日本,早餐一定好啱我胃口,比喺香港更啱呀!


呢間酒店十月先啱啱裝修完,所以d嘢都好新好靚,呢棵聖誕樹夜晚好靚,配合埋後面個雪景真係好有聖誕氣氛,不過我部傻瓜機影唔到夜晚嘅效果!


當我哋準備出發去米沢時,又開始落大雪啦!




成兩個鐘車程,中途梗係要停吓休息站,义吓電啦!


日本d自動售賣機真係先進,買杯咖啡,佢連蓋都幫你"吸"埋!勁呀!


呢d就係我最鍾意見到嘅風景啦!


路途上我哋經常遇到呢d除雪車,就係因為有佢哋,我哋條路先咁好行咋!真係唔該晒~~~  


呢個午餐係刻意安排,因為我同毛爸都係牛魔王,米沢牛咁出名,去到山形縣無理由唔去朝吓聖架~~~



午餐 : 登喜波 (Tel : 0238-23-5400)
定休日 - 週二 (営業時間 11:00-21:00  18:00後要予約)
http://www.yonezawabeef.co.jp/tokiwa/index.html
〒992-0045 山形県米沢市中央7丁目2-3


見唔見d牛呀,雪花分布得好均勻,入口即溶,又軟又滑又有牛味,好好好.............食呀!   




呢餐咁好味嘅牛係要付出代價嘅,成惠16,800円!


肉痛完就向我哋第一個景點藏王山出發啦!


登喜波→藏王四季酒店(49.1KM  1時37分 300円-IC 10.5KM)
***車泊酒店,吊車站與酒店相距300M***


上藏王嘅路係比率窄同多彎,而且加上有雪,所以要好小心揸!


驚險嘅雪地山路短片,當時都幾驚架!





2點去到酒店,放抵行李就吊車站出發啦,東北4點就開始天黑,唔快d手,一陣間就咩都睇唔到架啦!


去到吊車站,仲好大雪,望上山,咩都睇唔到,不過都照上啦,因為之前睇過天氣話聽日都唔會好天得去邊!


蔵王樹冰 - 山麓線 (蔵王山麓駅~樹氷高原駅)
再轉 山頂線 (樹氷高原駅~蔵王地蔵山頂駅)
Tel : 023-694-9518 Map Code: 569572055
http://www.zao-ski.or.jp/charge/
http://www.zaoropeway.co.jp/index.html
2,500円/人(往復)山麓線8:15~16:45 ,山頂線8:30~16:30
〒990-2301 山形市蔵王温泉229番地




山上面真係勁凍呀,仲越嚟越大雪.............






之後d相中人就變晒得返對眼俾人睇到啦!



求其影咗d樹冰相就由山頂駅返反落樹氷高原駅啦,呢度好d,起碼影到個樣吖!       





落山時都係好大雪,濛查查咁!


5點就返到酒店啦!




咁早,都係去浸個溫泉先去食晚餐啦~~~    

白樺の湯 露天風呂の写真1


今晚食蔵王牛放題,”正”,我同毛爸食咗3碟,仲有好多其他餸,又係食到攬住個肚!                 


藏王四季酒店 (Tel : 023-693-1211)
http://www.zao-shikinohotel.jp/
〒990-2301 山形市蔵王温泉1272
1部屋: 13,650円 × 2名 =  27,300円  (1泊2食)


7 則留言:

  1. 登喜波d牛好正wor, 我覺得個價都唔係太貴啫, 最緊要好味!
    我都係好鐘意雪景架! 真係好靚呀!
    [版主回覆01/02/2010 01:10:00]登喜波d牛真係好正,下次你去一定要去試呀!
    唔知點解我好鍾意冰天雪地,可能就係因為d雪景太靚啦!

    回覆刪除

  2. 你哋兩位確係唔多怕凍喎
    [版主回覆01/02/2010 01:14:00]我哋一家三口都係怕熱唔怕凍,夏天冷氣要24開住架!

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意食牛架
    嘩12月都咁大雪喇...
    [版主回覆01/02/2010 01:16:00]咦,呢度好多牛魔王喎!
    我都估唔到今次咁大雪,可以話係意外收穫!

    回覆刪除
  4. 幾時寫旅行書啫 ? 
    [版主回覆01/02/2010 01:20:00]我呢d寫blog玩吓就得,寫書實無人買!

    回覆刪除
  5. Momo ma, it seem very cold wow, on the other it is really beautiful
    [版主回覆01/02/2010 01:22:00]最凍零下7度呀,不過真係要夠凍先可以睇到d咁靚嘅雪景,值得嘅!

    回覆刪除
  6. 雪景真係好壯觀~
    [版主回覆01/02/2010 01:23:00]係呀,捱吓凍都抵呀!

    回覆刪除
  7. 嘩.....你哋幾時又去咗旅行架??真係羨慕死人呀~~!!!
    [版主回覆01/02/2010 01:25:00]裝修完要鬆一鬆吖麻!

    回覆刪除