2009年12月24日 星期四

2009日本東北之旅 - Day 6

乳頭温泉鄉 →田沢湖 → 小岩井農場 →志戸平温泉


朝早起床,梗係有d嘢做嘅,一個咁靚嘅溫泉浸一次又點會夠呢,而且噚晚都未浸混浴,淨係唔覺意行咗過去望吓咋,不過天黑黑咩都睇唔到!今朝再去過!       


入到去一個人都無,仲好,俾我影到夠!


今日目標係混浴,呢個露天溫泉係正,不過都唔浸啦,向目標出發!


第一站係貸切風呂,噚晚已經浸咗一次,不過天太黑影唔到相同睇得唔係好清楚,今朝再嚟,嘩!原來呢度靚成咁,再浸!


人哋係度影相,有d人就搞搞震,伸隻嗅腳出嚟唔知想點?好地地一幅相就俾佢搞喎晒!    


呢幅無咗隻嗅腳係唔係靚好多呢?     


搞咁耐終於肯正正經經影返張相!



浸完貸切風呂,轉戰混浴啦,混浴個景係咁多風呂之中最靚架,毛爸噚晚已經話要去見識吓架啦,去咪去囉,我哋女士們係可以圍毛巾嘅,你哋蝕低架咋!


車!點知過到去一個人都無,又係得我哋兩個包場浸....


呢個毛爸勁鍾意呢度,浸到唔願走,催咗佢幾次都話要浸多陣喎,仲話下次嚟要再住呢間,下次?幾時先?book呢間就無難度啦,你話嚟我咪幫你book囉!          


幾時多咗個越南仔喺度浸架?



浸一浸,額外醒神,去食早餐啦!



好豐富呀!   


今日我要向我嘅味覺挑戰,一向鍾意和食嘅我都係接受唔到納豆,但呢餐個納豆好似好吸引,d日本人咁鍾意,一定有佢嘅特色嘅,榴槤我都係試吓試吓咁而家食到啦,納豆難唔到我嘅~~~


估唔到呢隻納豆好好味喎,不過d豉油就咸d,用咗成碗飯先送到半碗納豆,但今次係好嘅開始,下次我會再試!         


又全部掃晒!


仲有杯靚靚嘅好味咖啡,一個完美嘅早餐!


喺餐廳望出去,個巴士站又係唔見咗一大半......


食飽飽向田澤湖進發,今日出車終於都唔落雪啦!





田沢湖畔 ホテル湖心亭 (Tel: 0187-43-0721) (Map code: 280834844 )
〒 014-1204  秋田県仙北市田沢湖田沢字春山135 



田沢湖(辰子像) (Map code: 280766346 ) 秋田県仙北市西明寺潟尻  


喺湖邊竟然見到一間秋田犬見學所,唔知毛毛有無機會嚟呢度見學呢?


遊完湖我哋就準備去小岩井農場,而途中就經過一個道之駅


買咗d好特別嘅手信,呢度有好多關於銀河鐵道餅餅同蛋糕,仲要係呢個道之駅限定架!    


話咁快就咗小岩井農場啦!


小岩井農場 (Tel : 019-692-4321)
http://www.koiwai.co.jp/
営業時間 : 9:00-16:30
〒020-0507 岩手県岩手郡雫石町丸谷地36-1



不過冬天好多設施都閂咗,無咩睇,咁我哋唯有又去食飯囉!



一個普普通通嘅午餐!



加一個好可愛嘅小朋友~~~


一個咁普通嘅午餐又點會滿足到我哋呢,再去買鮮奶同chesse cake食!



東北4點就開始天黑,所以要起程去今晚住嘅酒店志戸平温泉啦~~~


由小岩井農場 去志戸平温泉途中經過一間JUSCO(TEL : 019-605-37000),無特別,淨係買咗d士多啤利,呢個商場連一間賣寵物嘢嘅舖頭都無,可以不去!


小岩井農場 → 志戸平温泉 (59.9KM  1時15分 1,150円 IC38.3 KM)


今日係平安夜,特登揀咗間好d嘅溫泉酒店過一個好好地嘅平安夜,舊年嘅平安夜我哋喺係飛機度度過架!


Check-in時有茶點招待~~~


房間好大,而且係一層半嘅設計,好鍾意!




酒店仲每人送咗一份聖誕禮物俾我哋,估唔到會有禮物收喎,今年毛爸事先已經同我講咗未諗到買咩禮物俾我,又無時間去買,叫我唔好諗住會有禮物收,而家d人真係吖~~~        



我哋間房仲有私家溫泉架~~~


不過食飯前都係去大浴池浸吓先,自己嗰個留返聽朝先浸啦!


影得相,當然又係包咗池啦!


今日晚餐名稱係和氣路,睇個餐單咁長就知今晚一定有排食啦...


呢幅圖畫晒我哋今晚食嘅嘢,好特別嘅一餐~~~


晚餐正式開始啦!


每一樣餸都好好食,仲要好有創意,好多都係我哋未試過嘅配搭...


右手邊嗰款炸蕎麥麵你係估唔到可以咁做,亦估唔到可以咁好食!

 
 
 


呢兩款天婦羅,一碟係長腳蟹,一碟係蝦,但最特別嘅係綠色嗰件,佢係用柿加綠茶粉炸,原來呢兩種材料可以咁夾,咁好味架喎!

 
 


主角出場啦,燒前沢牛,侍應姐姐教我哋加啲Wasabi上面會更好味,起初我哋驚好辣,放少少試吓,噢!原來一d都唔辣,係好好好食架!


之後嘅燒前沢牛就變成咁樣食啦!



仲有一款少有係日本料理度出現嘅菜式就係沙律啦,係日本食晚飯好少會有沙律出現,而呢款蘋果沙律份外清甜,唔知又用咗d咩調味料呢?


最後再嚟一碗香噴噴嘅蟹飯加勁好味嘅麵豉湯同漬物,真係難以抵擋,我全部掃晒!      


毛爸呢.........就仍在努力中..............


最後放棄咗半碗蟹飯,雖然碗蟹飯好好食,而且佢不斷向我揮手,但實在無能為力,我個肚皮已經去到極限,我對你唔住啦蟹飯~~~


好在甜品係生果同Sorbet啫!         

 


食飽就瞓啦,曹豬呀!


呢間酒店勁正,推介呀!http://www.shidate.jp/about/guest2.php?eid=00263


志戸平温泉 游泉 志だて (Tel : 0198-25-3939)
http://www.shidate.jp/
〒025-0244 岩手県花巻市湯口字志戸平11-2
1部屋: 22,000円 × 2名 =  44,000円  (1泊2食)


4 則留言:

  1. 毛媽, 俾您引到好肚餓 , 下個月我要引番您......
    [版主回覆01/17/2010 12:45:00]好,我等您,你又返鄉下呀?

    回覆刪除

  2. 日本人真係好有心思, 唔好理d野好唔好食, 最緊要美觀排第一,不過多數都係又靚又好食既!
    [版主回覆01/18/2010 14:07:00]呢樣就係我咁鍾意去日本嘅原因,佢哋做嘢真係好細心,所有嘢都令到你覺得好舒服!

    回覆刪除
  3. 你好叻呀. 我找到咁多咁正的溫泉酒店/食店. 羨慕死
    [版主回覆01/18/2010 14:16:00]唔叻 ,全部都喺係internet serach返嚟架,每次去日本前我都會上網揾料,而家有internet真係方便咗好多呀!

    回覆刪除
  4. 四萬幾yen一晚喎, 肯定好正啦! 我就唔捨得啦... 
    [版主回覆01/20/2010 01:18:00]聖誕節麻,豪一次啦!

    回覆刪除