2009年12月13日 星期日

希望工程 - 睡房完成篇

經過一個星期嘅努力終於都執得七七八八,今日可以得閒影d相放上嚟!


兩間睡房打通咗,而家望落好舒服,毛毛最開心,成日可以同Daddy,媽咪一齊喺地台玩”轆地沙”同”打摔角”


因為我好多衫,所以衣櫃都係加大碼嘅,共中毛爸d衫只係佔兩隻門咁多嘅空間                  


大部份嘅什物都放晒係地台裡面,而家間屋整齊咗好多,呢個地台真係好好用呢!               


睡房嘅另一邊係毛爸嘅工作間,仲差一張日式L形嘅椅未得閒去買,而家坐住地下先啦,書枱下面嘅地台面版可以打開,方面毛爸做嘢時放腳用~~~


衣櫃,小毛毛都有份,之前毛毛d嘢分散晒嚟放,邊度有位就放邊度,而家集中晒,揾佢d嘢就方便好多啦!    


兩級樓梯都歸毛毛所有,放咗佢常用嘅毛巾同玩具~~~


毛毛仲佔用咗個大窗台!


毛毛 : 媽咪我好鍾意你張床,調轉瞓吖,我俾返個大窗台你啦!


毛毛 : 無見咁耐,你哋有無掛住我呢?


9 則留言:

  1. 毛媽, 間屋好靚呀! 一定用左好多心機去設計, 好好呀!睇得出, 您一都好滿意呀, 毛毛最開心!
    [版主回覆12/15/2009 13:39:00]諗咗5年架啦,一直等毛爸批budget囉,終於5年後批咗 !
    而家d嘢就手咗好多,都唔錯啦~~~
    毛毛梗開心啦,佢最鍾意個地台,成日當遊樂場咁,喺上面跑跑跑!

    回覆刪除
  2. 好靚呀,張床最啱毛毛上落呀.
    [版主回覆12/15/2009 13:42:00]俾人睇穿咗添,以前張床太高佢跳唔到,成日揾人抱佢上去,而家我哋唔使煩啦,佢可以自己上落!

    回覆刪除
  3. 好靚呀!!!!!!!整得好有心思呀!
    [版主回覆12/15/2009 13:44:00]多謝晒呀!
    你返咗嚟啦,等睇相呀!

    回覆刪除
  4. 嘩, 間房好大好靚呀! 毛毛最開心啦~
    [版主回覆12/16/2009 19:27:00]兩間細變一間大 ,而家好用好多,毛毛真係幾鍾意呢個新裝修架!

    回覆刪除
  5. 嘩~~!!!好靚呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!真係忍唔住一路睇一路嘩呀, 差D流晒口水呀, 如果我將來間屋都好似咁就好喇....hehe~~!!!
    [版主回覆12/16/2009 19:41:00]有無咁嚴重呀 ,屋最緊要住得舒服,小毛毛差唔多24小時喺間屋度,所以好多嘢都係因為毛毛而改架!

    回覆刪除

  6. .....好榮幸....喺填滿呢個咁壯觀嘅衣櫃方面.....小店都略盡過綿力!
    [版主回覆12/16/2009 19:43:00]你嗰d都叫綿力呀?你真頭大大力支持我填滿佢啦!

    回覆刪除
  7. 毛毛個樣好滿意咁噃!嗲哋媽咪真係有心思,仲留個咁大既櫃放晒你d恩物!
    [版主回覆12/16/2009 19:47:00]佢梗滿意啦,唔出錢又有新屋住,等我喺佢d利是錢度扣返d先!

    回覆刪除
  8. 間房好靚呀, 小毛毛有冇半夜瞓瞓吓, 走咗落你哋張床度瞓呀?
    [版主回覆12/27/2009 17:27:00]無.......................................就奇啦 ,又其是而家天氣凍,一上床就走嚟我哋張床度瞓啦!

    回覆刪除
  9. 讚 x 100000000000000000
    設計好有心思,D地方好見駛!!!
    [版主回覆12/27/2009 17:29:00]謝 x 100000000000000000
    如果再多一間什物房就更好啦 (貪心人..................... )

    回覆刪除