2009年12月23日 星期三

2009日本東北之旅 - Day 5

秋田 →角館 → 乳頭温泉鄉


東橫INN 秋田站東口 → 角館 武家屋敷石黒家 (53.7KM  1時28分 650円 IC-19.7KM)


東橫INN例牌早餐,不過我好like!


食飽就向角館進發啦,知道春天角館嘅櫻花好靚,唔知雪景又如何呢?


去到角館,第一站係檜木內川堤,因為天氣唔好,影出嚟嘅相都係烏卒卒!


春天時我後面延綿 2 公里嘅櫻花樹就會開滿櫻花,一定好靚,好想睇呀!



諗住去參觀武家住宅(GPS -武家屋敷石黒家 Tel: 0187-55-1496),因為天氣唔好,好多武家住宅都無開,咁係門口影幾幅到此一遊相就去食午餐啦,食係我哋今次東北遊嘅主要節目!                                




食"佐藤養助"嘅烏冬食上癮,午餐又去食過,我哋食呢餐嘅時間大概係11:30am.



食飽開車去下一站啦,下一站係咩,去妙乃湯食佢出名好食嘅烏冬囉!


武家屋敷石黒家(Tel: 0187-55-1496) →  妙乃湯(一般道路 37.4KM 1時18分)


妙乃湯嘅外觀~~~


去到妙乃湯已經係下午一點啦,去到先知佢哋嘅午餐係供應到一點,咁趕為嘅係呢碗烏冬囉,又係"佐藤養助"出品!


乳頭溫泉鄉其實有好多秘湯架,下午嘅節目就係去行吓呢d秘湯!呢度其實仲有d可以浸晒7間秘湯嘅套票賣,只係收1,500円,不是呢d節目太趕唔啱我哋,都係去行吓算~~~         




一如以往,我哋一出車就開始落大雪!


第一站去鶴之湯,由我哋酒店出發唔使半個鐘就到啦,到達鶴之湯第一間建築物見到嘅係鶴之茶舍,係度嘆杯茶一定好正,不過我哋已經食咗兩個午餐,實在無能為力啦,影張相算啦!  


鶴之湯本陣,好有日本鄉下feel~~~



經過本陣就係溫泉區~~~





因為太大雪去完鶴之湯我哋就返酒店,浸一浸就去食晚飯,妙乃湯其實有混浴架,不過我哋今日book到貸切風呂,聽朝先去見識啦,日光日白睇得清楚d麻!


晚餐以菇為主,雖然唔係大魚大肉,但呢餐食得好舒服,好清新,仲好好味添!




焦糖雪糕不太甜,加埋旁邊滑滑而又勁香奶味嘅cream,真係絕配呀!


喺返房嘅走廊見到兩個好可愛嘅日式面具,好搞笑~~~


如果加多一個港式面具落去,唔知會唔會仲搞笑呢?









妙乃湯(Tel : 0187-46-2740)
http://www.taenoyu.com/
〒014-1201秋田県仙北市田沢湖
1部屋: 14,010円 × 2名 =  28,020円  (1泊2食)


7 則留言:

  1. 毛爸真係攪鬼  咁大雪, 你地睇到路架o拿??
    [版主回覆01/14/2010 15:26:00]放假佢係攪鬼d嘅,平時就悶到你呢...
    睇唔到,係咩都睇唔到,淨係可以跟住前面架車嘅車尾燈行,仲要成日希望前面架車唔好開咁快,唔見咗佢,我哋都唔知點算!

    回覆刪除

  2. 条魚好多卵,好似好好味.
    [版主回覆01/14/2010 15:29:00]真係好好味,膽固醇超標嘅我唔抵得食晒!

    回覆刪除
  3. 妳地有無涷到牙"交"都甩埋呢??!! 嘻.
    嗰度好靚啊.....
    [版主回覆01/14/2010 15:30:00]無呀,我哋兩個都係鍾意冰天雪地嘅人,所以覺得好正呀!

    回覆刪除
  4. I will stay in 鶴之湯 in April, will it be too "old traditional"? 
    [版主回覆01/14/2010 16:11:00]我見唔到房入面嘅情況呀,不過係網上睇到d相就覺得舊d所以無揀佢,但本陣周邊環境就好靚!
    另外如果住本陣要浸溫泉就要經過d露天地方先可以行到去溫泉區,無室內通道去溫泉區架!

    回覆刪除

  5. 個構圖好悽美呀!
    [版主回覆01/14/2010 16:14:00]可能因為天陰陰啦,春天呢度開滿櫻花一定好靚,唔悽美!

    回覆刪除
  6. 今次你地東北之旅張張相都白茫茫好靚, 不過我座响屋企都睇到凍冰冰咁,實在太真啦
    [版主回覆01/14/2010 16:17:00]你一定係怕凍之人呢!

    回覆刪除
  7. 毛爸真係好攪笑, 又係你叫佢咁做架啦. haha

    [版主回覆01/14/2010 16:28:00]無,絕對係佢自願做嘅!

    回覆刪除